Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הדו גלגליים בפורום.

 

מכרתי את הכלה על 4 שלי, ואני מחפש לעבור באופן מיידי לדו גלגלי.

יש לי נסיון ברכיבה על קטנועים (50, 150 שליחויות) ומעט מאוד על דו"ש

 

אני מחפש כלי להגיע מנקודה לנקודה, מרחק נסיעה של כ50 קילומטר ביום בדרך בין עירונית בעיקר, ללא כאבי גב ובעיות בריאותיות אחרות.

 

ישנן שתי אופציות שעומדות מולי כרגע:

  • ימאהה מג'סטי , 2002 , יד ראשונה, 14 אלף ק"מ , במחיר מתחת למחירון.
  • קימקו ג.דינק 250 – חדש.

אשמח להמלצות, הסתייגויות, התנסיות אישיות וכל מה שתרצו להגיב.

 

תודה!

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

מהתלבטויות שלי לפני רכישת קטנוע:

הראשון נחמד אבל יש בו בעיות , אני לא זוכר אבל חפש כתבות מבחן שנעשו עליו

והשני קקן - גרנד דיק - לבדוק שמן כל יום - נכתב עליו שהוא עליית מדרגה של היצרן - משלשול הם עלו לייצור קקה - אבל ..... נפוץ מאוד אצל הצרכן הישראלי .....

בכל מקרה אם אתה קונה חדש הרי אתה חייב להכנס לסוכנות ולקחת את הכלי לנסיעת מבחן

שים לב בנסיעה למתלים מרתשי העצמות בבורות כביש

 

וכמובן ההמלצה האינטרסנטית האישית שלי:

פנטאון 150 יענה על הדרישות שלך

יחסוך כמה שקלים באגרות לעומת ה250

האיכות היא הונדה

 

לפרטים נוספים תן לי צפצוף מתחת לחלון אני כבר יורד......

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם
מהתלבטויות שלי לפני רכישת קטנוע:

הראשון נחמד אבל יש בו בעיות , אני לא זוכר אבל חפש כתבות מבחן שנעשו עליו

והשני קקן - גרנד דיק - לבדוק שמן כל יום - נכתב עליו שהוא עליית מדרגה של היצרן - משלשול הם עלו לייצור קקה - אבל ..... נפוץ מאוד אצל הצרכן הישראלי .....

בכל מקרה אם אתה קונה חדש הרי אתה חייב להכנס לסוכנות ולקחת את הכלי לנסיעת מבחן

שים לב בנסיעה למתלים מרתשי העצמות בבורות כביש

 

וכמובן ההמלצה האינטרסנטית האישית שלי:

פנטאון 150 יענה על הדרישות שלך

יחסוך כמה שקלים באגרות לעומת ה250

האיכות היא הונדה

 

לפרטים נוספים תן לי צפצוף מתחת לחלון אני כבר יורד......

ההרואיזם 150 הוא שלשול מדבריך.אולי לא שווה להתייחס לדבריך?

לגבי בדיקת השמן היומית-טופלה העיה מזמן.יעידו בעלי הגרנד דינק הרבים בפורום.

פנתאון 150? 26000 ש"ח,כן? כמה כאלה ראית על הכביש?

פורסם

במחיר של פנתאון , אפשר לעלות נפח.

אתה מקבל בקימקו תמורה ביחס למה ששילמת + תחזוקה שזולה בהתאם.

אם יש כסף להונדה - סבבה.

צורמות לי ההגדרות האלה "שילשול וקקה". אני לא חושב שזה במקום להמליץ למי שמחפש דו"ש זול ללכת על BMW , ולמי שמחפש פיאט אונו כי הוא סטודנט , לא נמליץ על וולוו כי פיאט זה קקה.

מחירי הקטנועים של הונדה הם ללא פרופורציות למה שאתה מקבל , וגם את הפנתאון ניתן למצוא על גרר.

פורסם
ההרואיזם 150 הוא שלשול מדבריך.אולי לא שווה להתייחס לדבריך?

לגבי בדיקת השמן היומית-טופלה העיה מזמן.יעידו בעלי הגרנד דינק הרבים בפורום.

פנתאון 150? 26000 ש"ח,כן? כמה כאלה ראית על הכביש?

לא יכולתי לומר את זה יותר טוב...

 

בקשר לקטנוע.

 

גרנד דינק הוא יופי של כלי.

מה עם הדינק 200 החדש?

גם שווה בדיקה.

אם ימשיך את המסורת של הדינק 150 (שום סיבה שלא אגב), אז יש פה כלי שיכול להיות יופי של שותף לנסיעות.

 

עוד אופציה שהייתי מביט עליה דווקא היא הJOYRIDE.

יופי של כלי. נקודה.

היו לי הסתייגויות בתחילה בגלל המוניטין של SYM ומנועי 150, אבל הם נופצו.

 

המג'סטי, הוא כלי מעולה.

יופי של רכיבה, נוח והכל. רק מציק לי עניין מיסבי ההיגוי שלו הדורשים החלפה כל שתי טיפולים או משהו כזה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
במחיר של פנתאון , אפשר לעלות נפח.

אתה מקבל בקימקו תמורה ביחס למה ששילמת + תחזוקה שזולה בהתאם.

אם יש כסף להונדה - סבבה.

צורמות לי ההגדרות האלה "שילשול וקקה". אני לא חושב שזה במקום להמליץ למי שמחפש דו"ש זול ללכת על BMW , ולמי שמחפש פיאט אונו כי הוא סטודנט , לא נמליץ על וולוו כי פיאט זה קקה.

מחירי הקטנועים של הונדה הם ללא פרופורציות למה שאתה מקבל , וגם את הפנתאון ניתן למצוא על גרר.

אתה יוצא מנקודת הנחה שכולם עשו את חישוב העלות-תועלת כמוך ומוכנים לשים את כספם על מוצר עלוב

 

אני רשמתי את דעתי כמו שכתבתי בהתחלה לאחר שהייתי בדיוק במצבו של הבחור וחיפשתי לעצמי כלי

ובמקרה אני נופל להגדרה שלך : סטודנט ! - אני הלכתי על הפנטאון - ומצחיק יותר אני כנראה אקנה f650gs של במוו במקומו , הכל יד שנייה כמובן מי דיבר על חדש ?

 

והכי חשוב כמו שכתבתי אם אתה קונה חדש או שהכלי עדיין נמכר כחדש לך לנסיעת מבחן - פשוט וקל ותוכל להשוות בעצמך

 

לפי החישוב עלות-תועלת שלי ונסיעות מבחן שעשיתי בעצמי הכלים האלה משתלמים ונותנים תמורה טובה הרבה יותר לכסף שלי כשמילת המפתח היא איכות !!!!!

בניגוד ל: בו נראה בכמה זול אני יכול לקנות כלי

או כמו בפרסומת של לוח ידיעות נגד לוח העיר:

תראו קסם: הופ נעלם הכסף

אני מעדיף לשלם יותר על כלי איכותי יותר.

כן

הרואיזם וכו' הם שילשול - משאירים אחריהם קו נוזל חום ושמנוני וריח שריפה אבל יאמר לזכותם שהם יוצאים מהר מהמקום ומגיעים מהר למקומם בסדר הטבעי: אסלה/בית קברות לפח

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם

כוכב צועק , תכתוב בפונטים גדולים יותר , ככה תהיה צודק עוד יותר , ונשנה את שמך ל"כוכב צודק".

אם היית מוסיף איזה סימן קריאה או שניים , הייתי מחר עובר להונדה.

אגב , סטודנט לאו דווקא מצביע על *מצב כלכלי* , אני אחזור שוב לדוגמא של האיכות - האם כל תפרן מקבל המלצות לרכוש מרצדס ולא סובארו? כולנו מסתובבים עם תחתוני קלווין קליין ואוכלים רק גורמה?

אין ספק שאיכות זה סבבה. א-ב-ל כל אחד חי את המציאות שלו.

אנחנו לא מדברים על חסכון של אלפיים ש"ח , אלא יותר לכיוון 10 אלף ש"ח רק במחיר הרכישה , שלא לדבר על טיפולים וחלפים במחירים של הונדה.

 

* * * אתה יכול לספר למה מוצרי הונדה כ"כ טובים , כרגע רק השמצת את התוצרת האחרת , וגם את זה ביצעת ברמת התבטאות לא כ"כ מכובדת / משכנעת / מנומקת.

(למה עושה רושם , שרוכבי קטנועי הונדה תמיד מחפשים את הצידוק "למה קניתי הונדה"?)

פורסם

לא התכוונתי לכתוב הכל בגודל הזה רק את המילה איכות, בעיות קליטה לממשק החדש

 

ו...

לא לקחתי ריטלין היום אז קשה לי לנסח בסיפרותית משתפכת של בוחנים את ההבדלים בין הונדה לקקמקו

אחזור על מה שכבר אמרתי :

לפני שקניתי עשיתי נסיעות על כל הכלים הנ"ל

על הקקמקו לא הרגשתי בנוח מהשניה הראשונה והלאה , על ההונדה הרגשתי נוח מהשנייה הראשונה והלאה

כשאתה קונה את הכלים הנ"ל אתה עושה שיקול זהה שאתה עושה תמיד בקניית רכב:

האם באותו כסף לקנות חדש ממותג פחות טוב או יד שנייה מאיכותי יותר - ראה את המבצע של סקודה של מימון 70% ומחירון על הרכב הישן שלך - אתה רץ לקנות סקודה ?

ומה עם שמירה על יכולת הכלי לטווח הרחוק וההנאה היומיומית - לא נחשבים ?

ההה לך משהו ספציפי על הקימקו:

מתלים לא נוחים בדגמים החדשים ה- b&w והגרנד דינק

ובדינק שהוא חיקוי לפנטאון - קירקוש בראש ובראשונה ומשקף רוח נמוך מדי לכן לא יעיל

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם

טוב היום הייתי בביקור בעופר אבניר, פזלתי פזילה רצינית לכיוון הבורגמן למרות שהוא גדול עליי כרגע.

 

כנראה אני עדיין בקטע של הדינק , אלא אם ייפלו עליי איזה 10K מהשמיים בפתאומיות.

 

החלטתי שעדיף ללכת על קטנוע חדש, בלי בעיות בסה"כ מאשר על משומש ברמה קצת יותר גבוהה ובאותו המחיר.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
כוכב צועק , תכתוב בפונטים גדולים יותר , ככה תהיה צודק עוד יותר , ונשנה את שמך ל"כוכב צודק".

אם היית מוסיף איזה סימן קריאה או שניים , הייתי מחר עובר להונדה.

...

 

(למה עושה רושם , שרוכבי קטנועי הונדה תמיד מחפשים את הצידוק "למה קניתי הונדה"?)

 

צודק!

 

כוכב - לא מתאים לך הבולשיט הזה ... :?

 

אני לא חושב שיש כאן מישהו שלא היה מעוניין בקטנוע איכותי ואין לי ספק שכולנו היינו רוצים שתהיה לנו את היכולת לרכב על הטופ שבטופ. א-ב-ל: למרות הכל, מדובר על פאקן קטנוע. וכשיש לך כלים אמינים למדי, איכותיים ברמה גבוהה (גם אם לא מיישרת קו עם הסטנרט של הונדה) שעולים לעיתים חצי (!) מקטנועי הונדה המקבילים, אין שום סיבה (אבל שום סיבה!) לשלם יותר בשביל אותה איכות בלתי מכומתת.

אם תשים 10K על קטנוע הונדה, יוצא שסימנת את האיכות הזו כשווה עשרת אלפים שקלים יותר. לדעתי, התוספת הזו יקרה מדי ולא שווה מחיר כה גבוה - תלמד לחיות עם זה שיש אנשים שמוכנים לשלם על איכות, אבל לא מחירים שהם לגמרי מחוץ לפורפורציות.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
צודק!

 

כוכב - לא מתאים לך הבולשיט הזה ... :?

 

אני לא חושב שיש כאן מישהו שלא היה מעוניין בקטנוע איכותי ואין לי ספק שכולנו היינו רוצים שתהיה לנו את היכולת לרכב על הטופ שבטופ. א-ב-ל: למרות הכל, מדובר על פאקן קטנוע. וכשיש לך כלים אמינים למדי, איכותיים ברמה גבוהה (גם אם לא מיישרת קו עם הסטנרט של הונדה) שעולים לעיתים חצי (!) מקטנועי הונדה המקבילים, אין שום סיבה (אבל שום סיבה!) לשלם יותר בשביל אותה איכות בלתי מכומתת.

אם תשים 10K על קטנוע הונדה, יוצא שסימנת את האיכות הזו כשווה עשרת אלפים שקלים יותר. לדעתי, התוספת הזו יקרה מדי ולא שווה מחיר כה גבוה - תלמד לחיות עם זה שיש אנשים שמוכנים לשלם על איכות, אבל לא מחירים שהם לגמרי מחוץ לפורפורציות.

בנוסף לכך, יש אנשים שעושים את חישוב התועלת למול השקל.

מה לעשות שלרוב האנשים במקרה הזה, ההונדה לא ממש קוסם.

 

אני מסכים כי ההונדה הוא כלי חביב ביותר, נוח ואיכותי.

אבל גם הדינק שהיה אצלי (לא ג.דינק) שימש אותי נפלאות ותפקד ללא דופי.

יופי של בלמים אגב. מושלם לחולה החלקות זנב ...

 

לעיר וטיפה יותר, לפי דעתי בעלות התועלת הוא פשוט אחד הכלים היותר טובים שקיימים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

תחדש אחלה כלי

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

×
×
  • תוכן חדש...