Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריכה להיות שום בעייה וזה אף מומלץ, בטח אם המנוע מטופל ולא בלוי יתר על המידה בגלל קילומטרז' אסטרונומי או שנהגו בו כרכב השכרה.

לגבי שאלתך על רוייאל פרפל - ניתן להשיג אותו או דרך היבואן (חפש בגוגל לאור הנדסה) או דרך אוטוסטור. אני לא מכיר מקום נוסף בארץ שמוכר שמנים של RP.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר להיות יותר ספציפי? אני לא מתכוון לפתוח 20 PDFים.

וחוץ מזה, פרסומים של חברות שמנים הם לא ממש אובייקטיביים או נכונים. יש ברשת לא מעט חומר מחקרי-מקצועי איכותי ואמיתי.

איתמר.

 

הבאתי דוגמא של יצרן מוכר ואיכותי שמשווק שתי קטגוריות שונות של שמנים סינטטיים.

 

ע"פ מיטב הבנתי היצרן לא היה טורח להפריד בין הקטגוריות אם זה היה חוקי(באירופה-בארה"ב אין הבדל ושתי הקטגוריות מוגדרות כ"סינטטי מלא")

 

הסבר מלא ומפורט יש בסירטון הוידאו של מהנדס השמנים מאמסאויל (בלינק שהבאתי) בו הוא מסביר על ההבדלים בין הקטגוריות בצורה נטולת אינטרסים כולל מסקנות.

 

סירטון הוידאו הוא מקיף מקצועי ואמיתי-אם יש לך חומר שמעיד אחרת אתה מוזמן לצרף.

פורסם
הוא זול יחסית ועושה את העבודה כמו "סינטטי מלא". לא משאיר משקעים ובוצה כמו ה"חצי" סינטטי(שהוא בעצם מינרלי בתחפושת).

 

באירופה לא ניתן לסווגו כ"סינטטי מלא"

בארה"ב כן.

 

לכן הוא טוב יותר מהחצי סינטטי בכמעט אותו מחיר ולא הרבה פחות טוב מהסינטטי מלא בהגדרה האירופאית.

 

על סמך מה אתה קובע ששמן "חצי סינטטי" (או אפילו מינרלי, רחמנא ליצלן) כן משאיר משקעים ובוצה?


×
×
  • תוכן חדש...