Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי רכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 2001.

בחודשים האחרונים (ואולי אף למעלה מכך) נשמעים רעשים כאשר אני בולם.

מדובר ברעשים גבוהים וצורמניים (סוג של חיכוך מתכת במתכת).

העניין הוא שאין שום ירידת יכולת בלימה- הרכב בולם כמו תמיד.

בנוסף- לעיתים יש נסיעות בהם לא נשמע רעש כלל.

 

האם למישהו יש רעיון מה הבעיה ומה הפיתרון?

 

תודה,

דרור.

פורסם

מאור למה לא לפרט?

 

1. יכול להיות רפידות סוג .. הערת מערכת: (כאן צונזרה האות השביעית באלף בית).

 

2. רפידות שחוקות לגמרי.

 

3. פחית כל שהיא שיושבת על הברקסים חסרה.

 

בכל מצב עדיף לציין מתי הוחלפו רפידות/ דיסקית לאחרונה, אם ידוע לך.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

האם יכול להיות שהרפידות גמורות ובכל זאת יכולת הבלימה היא בדיוק כמו פעם?

האם כאשר הרפידות גמורות לא אמורים להרגיש שרכב לא בולם/בולם פחות טוב?

פורסם

רפידות שיירד להם חצי מהבשר ייבלמו כמו רפידות עם כל הבשר עליהם מהסיבה שהבוכנה של הקאליפר תפקידה להצמיד את הרפידה לדיסק עם אותו לחץ בכל שלבי הרפידה. ההרגשה היחידה שיהיה אולי ניתן להבחין בה אם אתה בעל רגש רב זה הדוושה של הברקס תרד מעט יותר, בכמה מילימטרים אבל גם את זה סיכוי קלוש שיורגש. בכל מיקרה חשוב לפתוח את כל 4 הגלגלים ולהביט שם על כל מצב הבלמים.

פורסם
שלום,

יש לי רכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 2001.

בחודשים האחרונים (ואולי אף למעלה מכך) נשמעים רעשים כאשר אני בולם.

מדובר ברעשים גבוהים וצורמניים (סוג של חיכוך מתכת במתכת).

העניין הוא שאין שום ירידת יכולת בלימה- הרכב בולם כמו תמיד.

בנוסף- לעיתים יש נסיעות בהם לא נשמע רעש כלל.

 

האם למישהו יש רעיון מה הבעיה ומה הפיתרון?

 

תודה,

דרור.

 

היי דרור,

בבלמים ישנה פחית שבעת ירידת עובי רפידת הבילום הנ"ל מתריעה על צורך בהחלפת הבלמים.

אמנם כושר הבלימה לא משתנה, אך בעת הרעש המתואר יש לבצע בדיקת בלמים במרכז שרות

ולהחליפם לפי החלטת בעל המקצוע.

לעיתים אין רעש קבוע מהסיבה שזה גבולי או שהרעש נובע מסוג הרפידה המותקנת/גורם זר שנכנס לבלמים

כגון חול/גרגירי אבן.

http://bit.ly/Smu8U6

אייל מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...