Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה RIO 2012


tomy669
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מעוניין לקנות KIA RIO 5 דלתות אוטומטית חדשה מהחברה.

הייתי מעוניין לקבל את חוות דעת הגולשים בפורום ולבעלי ניסיון על הרכב מה היתרונות והחסרונות שלו.

אני עושה נסיעות ארוכות טווח של כ- 180 ק"מ בינעירוני כל סוף שבוע כך שנוחות ואמינות אמורות להיות במקום הראשון.

כולל תצרוכת דלק נמוכה.

ראוי לציין כי עברתי מטויוטה קורולה RUNX ידנית 2005 שהייתה לי מאוד נוחה חסכונית ואמינה ביותר.

אשמח אם תוכלו לשפוך קצת אור על השאלות ובכללי אם אתם ממליצים על KIA..

פורסם

תוכל לקבל התרשמות כללית כאן (אמנם לדגם הידני אבל עדיין הרבה רלבנטי)

 

וכאן תוכל למצוא מבחן השוואתי בו נטלה הריו חלק.

 

בגדול - מדובר ברכב מצויין. אמנם עשיתי עליו נסיעת מבחן קצרה אך מדובר לטעמי באחת ממכוניות הסופר מיני המובילות.

פורסם

יש לי ריו ידנית ולא אוטומטי . צריכת הדלק של הריו שלי היא 12 ק"מ לליטר בינתיים ואני נוסע בד"כ עם 5 נוסעים ובגז' 3/4 מלא ובאזורים הרריים. בעליות רציניות הרכב קצת חלש וצריך להוריד הילוכים. המזגן מקרר טוב. הרכב מרווח יחסית במושב האחורי ויש לו בגז' 280 ליטר שזה יחסית הרבה לרכבים במחיר שלו . אני לא מכיר את טויטה אז אני לא יכול להשוות לרכב שלך. קח את הריו לנסיעה ארוכה ותבדוק איך זה מרגיש לך ביחס לרכב הנוכחי.

פורסם
תוכל לקבל התרשמות כללית כאן (אמנם לדגם הידני אבל עדיין הרבה רלבנטי)

 

וכאן תוכל למצוא מבחן השוואתי בו נטלה הריו חלק.

 

בגדול - מדובר ברכב מצויין. אמנם עשיתי עליו נסיעת מבחן קצרה אך מדובר לטעמי באחת ממכוניות הסופר מיני המובילות.

 

אוקיי..

אך אני מאמין שיש הבדל בצריכת הדלק בין ידני לאוטומט.

אגב, היא מוגדרת כסופר מיני או כמיני?

איך היא תתנהג בבין עירוני עם מנוע 1400 המנוע לא ירעיש ויצרך יותר דלק?

נ.ב אני חושב על נפח מנוע 1400 לא 1200.

פורסם

מלבד הקישורים שכבר ניתנו לך כאן, אתה מוזמן לקרוא את הסקירה הקצרה שכתבתי על רכב דומה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430603

 

קיה ריו מוגדרת כסופר-מיני גדולה, לא כמיני. למכונית המיני של קיה קוראים פיקנטו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מלבד הקישורים שכבר ניתנו לך כאן, אתה מוזמן לקרוא את הסקירה הקצרה שכתבתי על רכב דומה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=430603

 

קיה ריו מוגדרת כסופר-מיני גדולה, לא כמיני. למכונית המיני של קיה קוראים פיקנטו.

 

אחלה, תודה רבה, עזרת לי מאוד.

איך היא מתנהגת בבין עירוני? רעשים, סל"ד, צריכת דלק, נוחות נהיגה לטווח ארוך?

סופר מיני לא אמור להיות יותר קטן מהמיני?

מה דעתכם על האמינות לעומת הטויוטה ומה מחירי טיפולים, חלקים?

פורסם

המכונית מתנהגת טוב בבין עירוני. הסחיבה לא משהו כאמור, אין מה לעשות, זה מה שאפשר להוציא ממנוע קטן וגיר אוטומטי פשוט. כל השאר די בסדר, הרכב מרגיש יציב ועם קצת רצון אין בעיה לשייט על 120 קמ"ש בכביש 6, אולי גם יותר אבל אני אוהב את הרישיון שלי אצלי בארנק ולא ביד של השוטר. יש קצת רעשי רוח ורעשי צמיגים, לא נורא.

 

סופר מיני זה יותר גדול ממיני. אתה לא הראשון שמתבלבל וזה קצת מוזר לי, כי לי זה נראה טריוויאלי :-D

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אנשים חושבים שסופר מיני קטן יותר ממיני כי סופר=מאוד ומיני=קטן ואז כביכול הם מקבלים "מאוד קטן" או "יותר קטן" :wink:

 

בדיוק זו הסיבה!!:-)

זה אכן מבלבל למרות שאפשר לחשוב גם שזה סופר (גדול) מיני (קטן) ואז זה מיני גדול למרות שזה לא נשמע כ"כ הגיוני.

אני אסביר לך למה אני מתעניין בבין עירוני, כי אני נוסע בעיקר לטווחים ארוכים כ-30,000 ק"מ בשנה כש90% מהם הם נסיעות של 100 קמ"ש לטווח של 180 ק"מ.

לכן חשוב לי מאוד האמינות מקום ראשון, נוחות שני, וצריכת דלק ביניהם..

אם יש לכם נתונים של עלות טיפולים, חלקים, וכל הקשור לזה זה יעזור לי מאוד..

פורסם
הנוחות של המושבים לא לטעמי. האם ביצעת נסיעת מבחן כדי לוודא כיצד אתה מרגיש ברכב?

 

אכן ישבתי והרגיש לי מרווח יחסית גם מקדימה וגם מאחור.

פורסם
בדיוק זו הסיבה!!:-)

זה אכן מבלבל למרות שאפשר לחשוב גם שזה סופר (גדול) מיני (קטן) ואז זה מיני גדול למרות שזה לא נשמע כ"כ הגיוני.

אני אסביר לך למה אני מתעניין בבין עירוני, כי אני נוסע בעיקר לטווחים ארוכים כ-30,000 ק"מ בשנה כש90% מהם הם נסיעות של 100 קמ"ש לטווח של 180 ק"מ.

לכן חשוב לי מאוד האמינות מקום ראשון, נוחות שני, וצריכת דלק ביניהם..

אם יש לכם נתונים של עלות טיפולים, חלקים, וכל הקשור לזה זה יעזור לי מאוד..

עם קילומטראז' כזה לא היאריס ולא הריו מתאימות לך.

חפש רכב דיזל קצת משומש ותחסוך עשרות אלפי שקלים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עם קילומטראז' כזה לא היאריס ולא הריו מתאימות לך.

חפש רכב דיזל קצת משומש ותחסוך עשרות אלפי שקלים.

 

תוכל להסביר למה דווקא דיזל?

הבלאי בדיזל לא יותר גבוה?

הבנתי שיש גם מס' מסוים כיוון שהוא מזהם יותר את הסביבה או משהו כזה.

וגם העלויות שלו יותר גבוהות..

פורסם

למה דיזל? כי בקילומטראז׳ כמו שלך רכב דיזל יכול לחסוך לך עשרות אלפי שקלים בעלויות האחזקה הכוללות של הרכב.

רכב דיזל לא סובל מבלאי שגבוה יותר מרכב בנזין מקביל, הסיפור הזה נכון רק לרכבי דיזל שעשו מאות אלפי קילומטרים. אבל ב 90 אלף ש״ח אפשר למצוא דיזלים בני שנה עם יחסית מעט קילומטרים ומעט בלאי.

 

חפש במגזין הרכב שלנו (יש כפתור למעלה) מבחן השוואתי שעשינו ובדק את הנושא, יפתח לך את המחשבה (אני מקווה). אני כותב מהאייפון אז אין לי אפשרות לתת לך קישור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כמו שכבר הגיבו, הריו היא אחלה מכונית עם צריכת דלק נמוכה משמעותית, מה גם שהתא מטען שלה יחסית גדול לקטגורית הסופר מיני.

×
×
  • תוכן חדש...