Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי פיקנטו אוטומטית וספר הרכב הצליח להפתיע אותי. הרבה שנים אני נוהג עם גיר אוטומטי ותמיד ידעתי שביציאה מהרכב צריך להרים קודם בלם יד, להעביר ל P, ולדומם מנוע, כדי שעיקר המשקל של הרכב יעצר ע"י בלם יד שהוא חזק יותר.

בספר הרכב כתוב שצריך קודם להעביר ל P ואחרי זה להרים בלם יד.

מה דעתכם?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היו בעבר מספר שרשורים בנושא וחיפוש היה מחזיר לך תשובה מדויקת. אבל בשורה התחתונה, זה לא כל כך משנה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1674166&postcount=1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3390617&postcount=1

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בלם יד קודם, כדי להבטיח שהפארקינג לא ישא את העומס, ואם תמהר מדי עדיף שתרים את הבלם יד במהירות נמוכה בטעות מאשר פארקינג, בהרבה.

פורסם
היו בעבר מספר שרשורים בנושא וחיפוש היה מחזיר לך תשובה מדויקת. אבל בשורה התחתונה, זה לא כל כך משנה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1674166&postcount=1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3390617&postcount=1

צביקה תודה,

זה מה שחשבתי, פשוט בספר הרכב יש אזהרה בהבלטה שאם לא פועלים בסדר האמור, הרכב יכול עלול לנוע באופן פתאומי.

פורסם

מה בדיוק הבעיה? אני אישית לא עוזב את דוושת הבלם עד שאני לא מסיים לעביר ל-P ולמשוך את בלם היד.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

אני הייתי מסיים להחנות, מחזיק ברקס, מעביר לP, מרים בלם יד, ואז משחרר ברקס. לא הייתה עם זה שום בעיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם ככה אתה חייב להעביר לP עם ברקס(לא בלם ים).

כך שיוצא שאני שם P עם בלם ואז מרים בלם יד(וגם זה לא תמיד..).

פורסם

יש את הטענה שהפין של הP עלול להשבר אם המשקל של הרכב נמצא עליו (בשיפועים וכ'ו). המקפידים מעבירים לN, מרימים האנדברקס, משחררים את הברקס ואז רק מעבירים לP. ברוב הרכבים הצבאיים שאני נוהג עליהם ההאנדברקס לא עובד, והרכבים נמצאים בשיפועים תלולים רק על P ובמשך כל השירות שלי לא היה לנו פין אחד שבור (לא, ממש לא תרתי משמע).

Way down the lane away, Living for another day

פורסם

התיאוריה של עומס על הגיר הגיונית, אבל לא יודע מה איתכם- יש לנו טויוטה פריוויה בת 17 עם כ- 230,000 ק"מ, כמעט ולא משתמשים בהנדברייק (אלא אם כן החנייה בעלייה תלולה מאוד) והגיר במצב מצויין ולא עבר אף שיפוץ/תיקון.

פורסם
מה בדיוק הבעיה? אני אישית לא עוזב את דוושת הבלם עד שאני לא מסיים לעביר ל-P ולמשוך את בלם היד.

+1. בדיוק.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני גם קודם שם P ואז מרים בלם יד, כמובן שאני לוחץ על הבלמים/ברקס עד שאני מעביר ל-P ומיד לאחר מכן מרים בלם יד, ככה שזה בדיוק עניין של 1-1.5 שניות, לא רואה שום בעיה עם זה.

פורסם

שתי שאלות בעקבות הערת מנהל המערכת :

1) האם מישהו מכיר חוק המחייב נהג להחנות באמצעות בלם יד ?

2) האם למישהו נגרם נזק או מכירים מישהו שנגרם נזק למנגנון ה PARKING וכמה עלה התיקון ?

3) האם למישהו נגרם או שאתם מכירים מישהו ששרף את הבלמים בעקבות כך ששכח להוריד בלם יד ?

פורסם

אני דווקא מעביר ל N (ניוטראל), מרים בלם יד (האנד ברקס), מוריד את הרגל מדוושת הבלם - ורק אז מעביר ל P ע"י לחיצה מחודשת על דוושת הבלם. חולני : כן, אני יודע. אבל בשיטה הזו - אין מצב שמשקל הרכב יישען על הפין של הגיר. מתי מרגישים כמה זה יעיל? בחניה תלולה..

 

שבוע טוב ממני.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מהשרשור נכנסתי לחרדה לשלמות הפין .

כזו חרדה שכשנכנסתי לרכב בבוקר פשוט חרדתי בכלל להזיז את הידית... מי יודע, אולי שימוש לא רגיש במשבת יפצפץ את הגיר לחתיכות, בייחוד בהתחשב בזה שהיה שיפוע צידי של 4.6948 מעלות.

 

אז יצאתי לאט ובזהירות מהרכב, סגרתי את הדלת בזהירות יתרה (שלא יידפק הפין, מי יודע, אולי גם לזה הוא רגיש) ו... לקחתי מונית.

זה יותר בריא לפין. לא של המונית (היתה נהגת). שלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מהשרשור נכנסתי לחרדה לשלמות הפין .

כזו חרדה שכשנכנסתי לרכב בבוקר פשוט חרדתי בכלל להזיז את הידית... מי יודע, אולי שימוש לא רגיש במשבת יפצפץ את הגיר לחתיכות, בייחוד בהתחשב בזה שהיה שיפוע צידי של 4.6948 מעלות.

 

אז יצאתי לאט ובזהירות מהרכב, סגרתי את הדלת בזהירות יתרה (שלא יידפק הפין, מי יודע, אולי גם לזה הוא רגיש) ו... לקחתי מונית.

זה יותר בריא לפין. לא של המונית (היתה נהגת). שלי.

 

אני איתך!:lol:

 

אנשים פרנואידים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...