Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מתעניין האם אפשר להשכיב את הסאב על הגב, שהרמקול עצמו יהיה מכוון למעלה לכיוון המגש האחורי, ולהוציא מהמגש האחורי את הרמקולים. אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה נראה כמו אם יהיו שני חורים במגש האחורי, והסאב יהיה מכוון לשם אז יהיה אפש לקבל יותר באס בתוך הסלון.

האם המחשבה שלי נכונה או שאני טועה ?

פורסם
אם הרמקול עצמו חשוף, עדיף שיהיה לצד המנוגד לאוזן , הרמקול עצמו פולט מעבר לצלילי הבאס גם עוויתות צליל נוספות שאינן באות טוב באוזן.

 

מה? :shock:

אין שום בעייה שהדרייבר יפנה כלפי מעלה וגם לא חשוב מה סוג התיבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה? :shock:

אין שום בעייה שהדרייבר יפנה כלפי מעלה וגם לא חשוב מה סוג התיבה.

 

איתמר.

 

אתה כל כך בטוח בזה? מעלה מ20 שנה אני מתעסק בתחום האודיו, ומעולם אבל מעולם לא מומלץ למקום את חזית רמקול הבס לעבר האוזן.

 

האפקט של הבאס לא נוצר מהרמקול , אלא מהדחף שהוא מייצר בחלקו האחורי לפנים התיבה, מה שיוצא מהחזית זה בדרך כלל צלילים מיותרים שהסלילים לא הצליחו להוריד, אגב מסיבה זו .. בשנים האחרונות התיבות לסאב יותר ויותר אטומות מאשר כמו בעבר,

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

שטויות במיץ.

הממברנה זה מה שמייצר את גלי הקול, הסליל לא מייצר שום רעשי לוואי, אם ווקלים יוצאים מהסאב זה נוו בגלל נקודת חיתוך גבוה מידי. האפקט של הבאס בתלוי במיקום בחדר ובמקום השמיעה.

ברכב הבגאז׳ מגביר את התדרים האלו כשהגלים קופצים מהחלק האחורי של האוטו לחלקו הקדמי.

ייתכן מאוד שכיוון הסאב כלפי מעלה לא ישפיע על העוצמה ואף ישמע לך יותר חלש. ברכבי פאסטבאק סאב כלפי מעלה כן יכול להוות הגברה קטנה בעוצמה.

פורסם
שטויות במיץ.

הממברנה זה מה שמייצר את גלי הקול, הסליל לא מייצר שום רעשי לוואי, אם ווקלים יוצאים מהסאב זה נוו בגלל נקודת חיתוך גבוה מידי. האפקט של הבאס בתלוי במיקום בחדר ובמקום השמיעה.

ברכב הבגאז׳ מגביר את התדרים האלו כשהגלים קופצים מהחלק האחורי של האוטו לחלקו הקדמי.

ייתכן מאוד שכיוון הסאב כלפי מעלה לא ישפיע על העוצמה ואף ישמע לך יותר חלש. ברכבי פאסטבאק סאב כלפי מעלה כן יכול להוות הגברה קטנה בעוצמה.

 

שאמרתי סלילים הכוונה למעגלי סלילים שמפרידים את הצלילים לאלו שנדרשים כדי להפעיל את הסאב.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

שזה אומר תכנון מוצר עלוב. אגב בסאבים אקטיבים אין קרוס פסיבי, רק אקטיבי.

ובסאבים מקצועיים (של אירועים) החיתוך נעשה גם דרך קרוס אקטיבי לפני שלב ההגברה.

נראה לי שפשוט טעית במה שאמרת וניסית לכפר על זה עם הטענה הנ״ל.

×
×
  • תוכן חדש...