Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג / נוסע לא חגור - מה ההשלכות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכון שבתוך העיר, היושבים מאחור לא חייבים חגורה?
שלילי.

 

היחידים שפתורים מחגורת בטיחות בשטח עירוני, אלה נהגי המוניות בלבד.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

ועוד דבר קטן: אם אני לא טועה אז נוסע לא חגור מתחת לגיל 18 הוא באחריות הנהג (בתנאי שהנהג מעל 18),

ולכן הקנס ניתן ברוב הפעמים לנהג, זה מה שהבנתי משוטר שנתן לי דו''ח על חגורה.

 

 

ואני לא מבין דבר אחד: אם אני נוסע לבד באוטו שלי הפרטי שנקנה מכספי

וסתם לדוגמה אני לא סובל חגורת בטיחות, למה המדינה מחייבת אותי לשים?

 

אם הנהג הוא מעל גיל 18 אז צריכים לעשות חוק שאומר שאם הנהג הוא לבד ברכב הוא אינו חייב

לשים חגורת בטיחות, אבל אז זה מבטל את ביטוח המקיף לרכב וביטוח שמכסה הוצאות רפואיות על הנהג

בלבד אם הוא היה מעורב בתאונה.

 

צודק או לא...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
ועוד דבר קטן: אם אני לא טועה אז נוסע לא חגור מתחת לגיל 18 הוא באחריות הנהג (בתנאי שהנהג מעל 18),

ולכן הקנס ניתן ברוב הפעמים לנהג, זה מה שהבנתי משוטר שנתן לי דו''ח על חגורה.

הנחת יסוד נכונה, אך הגיל אינו מתאים לגיל הוצאת רשיון נהיגה בישראל.

 

 

ואני לא מבין דבר אחד: אם אני נוסע לבד באוטו שלי הפרטי שנקנה מכספי

וסתם לדוגמה אני לא סובל חגורת בטיחות, למה המדינה מחייבת אותי לשים?

 

אם הנהג הוא מעל גיל 18 אז צריכים לעשות חוק שאומר שאם הנהג הוא לבד ברכב הוא אינו חייב

לשים חגורת בטיחות, אבל אז זה מבטל את ביטוח המקיף לרכב וביטוח שמכסה הוצאות רפואיות על הנהג

בלבד אם הוא היה מעורב בתאונה.

 

צודק או לא...

המדינה מחייבת נהגים בחגורת בטיחות מאחר ונזקים כלכליים טמונים באי החגירה.

ההוצאות על נהג פצוע(מת לא נחשב) הן גבוהות כל-כך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...