Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגשת טעם שונה מהרגיל?

ואני שואל ברצינות, לפני יומים פתחתי בקבוק והיה לו טעם של מים.

ממש מים בתוך בקבוק בירה, גם קצף לא היה.

והתוקף? היה לעוד הרבה זמן!

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטח זה היה מכבי או קורונה, פשוט שכחו במפעל לחבר את הסודה קלאב למיכל השתן :lol:

 

בירה שעבר תוקפה לא מזיקה, מניסיון. אם היה לזה טעם רגיל של בירה אני לא חושב שאתה צריך להילחץ.

אם הטעם היה מוזר, אתה יכול להאשים רק את עצמך שהמשכת לשתות:-)

אם קנית את זה וזה כבר היה פג תוקף בחנות תחזיר להם את זה (אם יש לך קבלה)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

או, יש לי ניסיון רב שנים עם מוצרים שפג להם התוקף.

אתם יודעים שזה בסה"כ מספר מודפס, נכון?

 

בבירות אתה נתקל בדברים מקולקלים לגמרי שהתוקף שלהם נגמר בעוד שנתיים,

ובדברים תקינים לגמרי שעבר להם התוקף לפני מספר שבועות,

הכול תלוי באופן שבו שמרו על הסחורה (גם לאיכות הייצור יש חשיבות

במקרה של יצרני בוטיק למיניהם עם בקרת איכות בחיתולים).

כמובן שאם הבחירה בידיי, אעדיף לקנות בירה שלא פג תקפה...

 

בקיצור, אם הריח תקין, הטעם תקין ויש גיזוז - הכול תקין.

 

הכי מצחיק אותי סימון של פג תוקף על דברים כמו סוכר או מלח. בחייאת זומזום,

כל עוד האריזה תקינה אפשר לשמור על הדברים האלה גם 40 שנה בלי שום קלקול.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה מין בנאדם יעליב תינוק של מישהו אחר?

 

 

 

להחזיר להם את זה? שהם יבואו אליי הבייתה לקחת את זה ממני! החנות נמצאת 40 ק"מ מהבית שלי.

פורסם

אני חושב שזה חלק מהעניין של תאריך פגות תוקף, בייחוד בבירה. התאריך מסמל מתי הבירה פשוט מאבדת מהטעם ו"הצורה" המקוריים שלה, ולא בהכרח מתי היא מסוכנת לצריכה.

פורסם

מכיוון שפותח השרשור עומד למות עקב שתיית הבירה פגת התוקף ואין הרבה מה לעשות לגבי זה, אפשר לחטוף את השרשור באלגנטיות - רוני, אז מה חשבת על פרומתיאוס?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך יצא שעברתם ככה מבירה מקולקלת לסרטים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חזרתי בדיוק מפרומיתיאוס, מה שמוביל אותי למסקנה החד משמעית שבתוך חמש שעות הולך לצאת לך חייזר מהבטן. בהצלחה.

 

הדבר היחיד שאני הייתי מסיק מהסרט זה... שלא הולך לקרות כלום, אבל זה יהיה בתלת מימד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מכיוון שפותח השרשור עומד למות עקב שתיית הבירה פגת התוקף ואין הרבה מה לעשות לגבי זה, אפשר לחטוף את השרשור באלגנטיות - רוני, אז מה חשבת על פרומתיאוס?

 

התלת מימד מגניב. האפקטים מעולים. הצילום נהדר וההתחלה ממש מעניינת...

ואז זה נעשה צפוי מדי ופחדני מדי. בכל מצב שבו התסריט כמעט מגלה לנו משהו מדהים - הוא נזכר שאין לו משהו מדהים לגלות ופשוט מתחיל "מכות". אני חושב שחלק מזה הוא בכוונה - רידלי סקוט קצת צוחק עלינו עם כל הסיפור הזה של "לגלות מאיפה באנו" כי הרי גם אחרי שגילינו לא השתנה דבר... זה לא שיש לנו מה לעשות עם זה (ומכאן השימוש בצלב, למי שראה).

יש גם עוד כמה חורים בעלילה ושוטים מוזרים בסרט, אבל בסה"כ די נהנתי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...