Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכיתי במכירה פומבית ברדיו דיסק של סוני דגם

CDX-C8000R

זכיתי בו ב 499 שקל + משלוח זה יוצא

548 שקל

איך הדגם הזה טוב?

 

וגם זכיתי במגבר של סוני הדגם הוא XM-5020X

זכיתי בו ב 230 שקל כולל משלוח

המגבר הוא 2 יציאות של 100

ויציאה אחת מונו לסאב וופר של 260 וואט

2X50 RMS

1X130 RMS

 

עכשיו מה שאני רוצה לעשות זה דבר כזה!

לקנות סאב וופר סבבה לא משהו רציני כדי שהמגבר הזה יוכל לספק אותו

ולקנות קומפוננט גם סבבה ואיכותי

את הסאב אני אחבר בבריג למגבר שיקבל ממנו 130RMS

ואת הקומפוננט אני אחבר לרדיודיסק בלבד

 

ככה שיהיה לי רדיו דיסק

קומפוננט

סאב וופר

ומגבר

 

האם זה סבבה? כאלו ישמעו טוב? המגבר הזה יוכל להרים סאב למשל של פיוניר 400 וואט?

או סאב אחר לדוגמא...

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם

טוב אני לא אביע דיעה על צורת הכתיבה שלך, אין זה המקום לשפוט.

 

אני אתיחס לשאלתך בעיקר.. בכל אופן מדובר פה באמת בהוצאה כספית נמוכה

אין לי מושג מה מחירי השוק אך אני יכול לנחש שהם גבוהים מהרכישה שלך (קרו מקרים מעולם)

לגבי השאלה לקומפיננטים, אכן מדובר בהספק "יחסית" נמוך לקומפיננטים "גבוהים" אך אין זה אומר שלא תמצא קומפיננטים קצת פחות טובים עם נצילות טובה שתספק אותך.

לגבי הסאב, זאה תעלומה אני לא חושב שמישהו יוכל לנחש כמה כוח המגבר הזה באמת מוציא, ולא על הנייר, בשביל לדעת אם הפיוניר יעבוד איתו טוב, או לא.

זה משהו שתצטרך לשמוע אצלך באוטו בשביל לדעת אם סאב מסויים יספק אותך.

(במצב של חוסר בכוח עדיף בדרך כלל ללכת על סאבים עם קיבולת הספק מוצהר נמוך, בדרך כלל הנצילות שלהן גבוהה במצב הזה, ולא הפוך)

 

בהצלחה שיהיה לך עם המערכת החדשה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סבבה אחי תודה!

תראה אני לא רוצה להשקיע כל כך הרבה

קניתי אוטו חדש ואני רוצה שישמעו טוב לא רוצה להתשגע

באוטו השני שלנו יש מערכת מאוד עצבנית וזה די מוגזם

יש לנו שם סאב סטוקר של סרווין ווגה ומגבר תואם ועוד...

כבר החלפנו כמה לוחיות לרכב :)

 

אני חשבתי ללכת על הסאב הזה:

http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=6925549&type=2&product=1&=

440W BASS REFLEX MAGNAT

 

וזה המגבר:

http://auto.hi-fi.ru/catalog/auto_power_amp/2696/print/

 

http://www.procontrol.hu/SZORAK/AUTOHIFI/SONY/Xm5020X.htm

 

כמו שאמרתי זה 2X50 RMS או 1X130RMS

אז אם אני מחבר אותו רק לסאב הוא יתן 130 RMS

והסאב שבחרתי מוציא 200 RMS אז אני חושב שזה יספיק...

מה אתם חושבים על ההתאמה?

 

ד"א אני לא קונה קומפוננט חזק! אולי אני אקנה את הMAGNAT של דוד שלי זה קומפונטט 55 RMS

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם

דבר ראשון הסאב לא מוציא, אלה יכול לקבל.

דבר שני לגבי הסאב הזה הוא נחמד הוא לא יותר מזה, אבל לגבי איך הוא ישמע אצלך אין לי אפילו הערכה גסה להעריך, או שתחפש אנשים שהריצו עם מגבר מסוג זה סאבים, או שתצטרך לשמוע סאב פיזית בתוך האוטו שלך עם ההגברה הזאת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תודה על התגובה...

 

אז עכשיו אני אשאל שאלה אחרת בלי קשר למגבר

שאלה על העוצמה

איזה סאב יכול לעבוד יפה עם מגבר של 2X100 ? זאת אומרת בחיבור בריג' 1X260 מונו

1X130 RMS

 

תנו לי שמות של סאבים ודגמים בבקשה :)

אני חשבתי על הסאב הזה:

http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=6925549&type=2&product=1&=

של מגנט 440W - 200 RMS

או

האם עדיף את הרוקפורד RFZ-3412 שהוא 400W - 150 RMS

 

כי המגבר שלי הוא 1X130 RMS

אז לנצילות טובה ואיכות איזה סאב עדיף?

המחירים אותו דבר בעיקרון בין הסאבים האלה

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם
תודה על התגובה...

 

 

האם עדיף את הרוקפורד RFZ-3412 שהוא 400W - 150 RMS

 

 

אכן כן עדיף זה סאב חמוד לאללה משתלב יפה עם המוזיקה... :wink:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

לגבי קומפוננטים, הייתי ממליץ לך לחסוך עוד קצת, ולקחת משהו טוב.

 

על הר"ד הם ישמעו נורא, ולא יגיעו לכדי חצי מהיכולת שלהם.

לגבי הסאב, אתה יכול לנסות את TS-33C של פיוניר שהוא מאד נציל, ויזוז מצוין

עם המגבר שלך, ותיבה פורטד.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...