Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל מוזלת בסופרמרקט - 68,880 בלבד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסת לקנות באגט - אולי תתפתה לצאת עם אופל קורסה תלת דלתית. התחיל מבצע לחברי מועדון שופרסל (ההצטרפות חינם ) :

 

גרסת 3 דלתות חסכונית וזולה של אופל קורסה . הגרסה הנ"ל מצטרפת לדגמי הקורסה 5 דלתות ידנייים ואוטומטים וכן לקורסה OPC הספורטיבית , שגם היא בעלת תצורת 3 דלתות .

 

הדגם המדובר מגיע עם מנוע בנזין 1.2 ליטר המפיק 85 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים . עם יחידת הכח זו מאיצה המכונית ל- 100 קמ"ש תוך 12.4 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 172 קמ"ש . תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת עפ"י היצרן על 18.1 ק"מ לליטר בממוצע .

 

אבזור הרכב ( רמת גימור Essentia ) כולל כסטנדרט זוג חלונות חשמל , נעילה ומראות חשמליים , מערכת שמע מקורית MP3 ו- 4 כריות אוויר .

 

מחיר האופל קורסה 3 דלתות באופן רגיל הינו 77,990 ש"ח כך שמדובר בכמעט 10K ש"ח הנחה.

 

הרכב לדעתי בהחלט נאה, ומהווה תחרות ישירה לסיאט איביזה SC ידנית 1.4 שלה גם כן שלוש דלתות ומחיר יקר בהרבה.

images.jpg

פורסם

השאלה איך האופל החדשות מבחינת אמינות?

לא יודע למה אבל אצלי תקועה בראש סטיגמה לא כל כך חיובית על אופל.

הדגמים הקודמים לא היו הצלחה מסחררת ( מתי בפעם האחרונה ראית דגם ישן של אופל על הכביש? ).

אולי אני טועה וזה סתם דימיון מופרך.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

נישמע כמו עיסקה טובה. הקאץ׳ שהיא לא עוברת על המסוע של הקופה. :lol:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא מבין איך ברכבים כל כך מודרניים עדיין אין ח"ח בכל הרכב. מישהו יודע כמה עולה התקנה כזאת והאם היא מאושרת על ידי היבואן?

פורסם

שים לב שזה סביר שיש רק 2 ח"ח , מדובר בעצם ברכב עם 2 דלתות כך שמאחור אין כלל חלונות נפתחים , כמו בשאר רכבים דו -

 

דלתיים , כולל שאלו שעולים פי 2 ויותר.

פורסם
לא מבין איך ברכבים כל כך מודרניים עדיין אין ח"ח בכל הרכב. מישהו יודע כמה עולה התקנה כזאת והאם היא מאושרת על ידי היבואן?

 

הרכב 3 דלתות, כן? :roll:

משכנתא זה קל

פורסם

כל אחד יכול להשיג את המבצע הזה, אין שום בעיה להצטרף למועדון של שופרסל, פשוט הולכים לקופה ראשית ממלאים טופס ומקבלים את הכרטיס.

 

גילוי נאות: עבדיכם הנאמן עשה את זה שהיה לי יום הולדת והיה מבצע על אלכוהול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תסלחו לי אבל ממש בא לי להוציא איזו קללה עסיסית ביידיש ,

 

למה לא מביאים את גרסות הדיזל ?

אולי עכשיו כשמביאים את ה C3 דיזל החדשה אולי מלצר יתעשט .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
פסטרמה

קוטג'

ביצים

עגבניות

חמוצים

אופל

מסטיקים

 

מקבלים תוי זהב ?

 

תוסיף לרשימה גם אייפון, מחשב ומכונת כביסה (לפחות בשופרסל-דיל).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...