Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סאב טוב אך ציינת שלאח שלך חשוב "עוצמה חזקה" .

 

 

BioS לדעתי תורידו אותו מהעץ של ה3WAY ומהר.

עזבו את הקטע ש3WAY לא נכנס לו בתקציב , הוא מתעקש על רכיבים חדשים.

הבנאדם לא מצליח לסגור על דאבלדין פשוט עם רמקולים אז 3WAY?

אל תשכחו שהבנאדם נותן פה מתנה לאח שלו שציין שחשוב לו "עוצמה" חזקה.

 

:mm_yeah:

 

3 וואי גם אם נכנס בתקציב דורש הרבה מחשבה,התמדה ,סבלנות,כיוונים והתאמה.

 

אם הבינותי מבין השורות של פותח השרשור-העוצמה מנגנת כינור ראשון וזה החשוב לו לפני הכל.

 

ליאור

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

זה הקישור המלא.

2 סאבים של AA. מסדרת מיההם.

2 מצברים קינטיק 2000. אלטרנטור 320A. מגבר AQ3500.1 .

 

תשמע. אתה מסתכל באינטרנט. ושולף מערכת SPL! שרק הבסיס שלה אוכל לך את התקציב. וולא ישאר לך כסף למערכת עצמה.

2 מצברים זה 4000 שקל לפחות. אלטרנטור עוד 2000. חיווט והתקנה של המערכת חשמל. לפחות 1500 שקל.

2 סאבים כאלו סביב בין 3000 ל 4000 שקל ליחידה.! ותוסיף מגבר עוד כ 6000 שקל.

בלי תיבה! בלי התקנה ! ובלי מסביב.

 

עכשיו. תחזור למציאות.

תגיעו למפגש. ושם יהיה הגיוני ! יותר לעזור לכם. מבלי שתזרוק שטויות לאוויר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני רוצה לבקש באמת דבר כזה ,

 

מישהו יכול לתת לי פה המלצה ,לא משנה לי אם אותה הוא אוהב אותה ואחר לא,לגבי סט כולל שנכנס בתקציב ואם צריך נרחיב טיפה סאב מגברים קומפוננט וכו' עם נטייה לעוצמה ?

 

אני באמת רוצה שמישהו יגיד לי רשימה של רכיבים שוב לא משנה כרגע אם זה הטעם שלו או לא ,יש לכם את הידע.

תודה רבה רבה .

פורסם

תשמע. אני הולך להציע דבר כזה.

תעבור על הפורום. לא על ה2 דפים האחרונים~! יותר לכיוון של ה20-30 האחרונים!

תשתמש בחיפוש. (כן יש כבר כזה. בפורום. ) לדוגמא: מחפש מגבר עד 1500 שקל. תמצא לפחות 100 שרשורים.

אתה תבין לבד מה ההמלצות היום.

איזה מגברים יש. ומה המחירים פחות או יותר

איזה קומפוננטים יש

איזה סאבים יש. ואפילו מחירים. !

 

אחרי זה תחזור

 

 

זה באמת מעייף כל יום!! לתת את אותן התשובות

אחרי שתביא אתה רשימה של מוצרים נעזור לך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הצעה טובה למערכת עוצמתית יכולה להיות :

 

Kenwood DDX8026BT

מגבר 4 ערוצים Sundown AUDIO SAX100.4

מגבר מונובלוק SUNDOWN AUDIO SAX-1200D

סאב Sundown Audio SA-15

התקנה איכותית עם איטום דלתות

---------------

12000

 

נשאר לך עוד 6000 שח

לשני זוגות קומפוננטים ,שזה תקציב יפה מאוד

הבחירה תלויה מאוד בטעם אישי.

 

אני הייתי ממליץ על שני זוגות קומפוננט Hybrid audio technologies clarus

שיעלו לך באזור 4000 שח.


×
×
  • תוכן חדש...