Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העניין הוא שבסוף אני אוכל אותה,כי יש לנו את שלב הפקת הלקחים,ואז בא שלב העצב,ההתבגרות... ואז שלב "הייתי צריכה להקשיב לך".

אבל בדרך לשלב הזה,מרור 8)

 

 

גיסנו, אל תכעס, אבל מי שצריך להתבגר זה אתה.

מה זה "בסוף אני אוכל אותה"? תבין, אתם שני אנשים בוגרים, בעלי דעות שונות, אופי שונה, ומטען שונה. כל מה שאתה זה מה שספגת מהסביבה עד היום, וכך גם היא. אתם לא יכולים לראות את הדברים באותה הצורה.

תן לה את המקום שלה, ואפילו, וזה מאוד קשה, לך איתה יד ביד בעיניים פקוחות, גם כשאתה בטוח שאתם טועים. התוצאה אינה המטרה, אלא הדרך. היא תלמד שאתה מלווה אותה ועומד לצידה בכל עת, היא תעריך אותך הרבה יותר מאשר "הייתי צריכה להקשיב לך". אח"כ היא כבר תשאל לדעתך, ואתה תהיה מוזמן להביע אותה, אבל לא להחליט.

זה לא קל, גם אחרי 10 שנות נישואים...(מנסיון)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גיסנו, כל זה טוב ויפה כל התהליכים של הדרך ביחד והכל...

רק אל תשכח שבתוך זה מלווה מרחק של 160 ק"מ אחת מהשניה ,ובמרחק כזה הרבה יותר קשה ללוות אותה בדרך שלה,אלא בעיקר שומעים את הטעויות/אי הבנות/דברים טובים וממרחק כזה קצת קשה להתחבר.

ואז מגיעים לסופ"שים בהם נפרץ כל המטען של השבוע.

 

גם אני מעלה לה את הסנטה מריה 8)... לא אגיד שלא,אבל יש ויש...

פורסם
מרחק של 160 ק"מ

 

אני לא עמדתי במרחק של רמת השרון - סביון...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני לא יוצא מאשדוד ^_^

חבל על הזמן סגור את הסיפור הזה ותמשיך הלאה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
הייתם חוזרים לחברה שנפרדה ממכם?

 

ואחריי יומיים חופרת לאחותכם,תקבלו אותה בחזרה?

 

בואו נניח שמדובר בתקופה של שנתיים.

 

לא הלכה להשתרלל בשדות זרים. פשוט קשה לה להתמודד אתי :-)

 

צודק. אני מנסה לחנך אותה היא טוענת - זה לא לחנך זה עניין של לרצות לטובתה. ובסוף היא כן יודעת שאני צודק. אני מאוד נאמן לאנשים שקרובים אליי אז מאוד חשוב לי שיהיה להם - ובמקרה הזה לה. פשוט שיהיה לה טוב. ותמיד חוזרים לאותה נקודה.

 

חבר'ה,הכל טוב ויפה לגבי לתת קרדיט ואמון וכן הלאה....

העניין הוא שבסוף אני אוכל אותה,כי יש לנו את שלב הפקת הלקחים,ואז בא שלב העצב,ההתבגרות... ואז שלב "הייתי צריכה להקשיב לך".

אבל בדרך לשלב הזה,מרור 8)

 

טוב,ננהל שיחה כבדה... ההפרש במרחק בינינו גם דוחף 160 ק"מ :-o

 

איך אומרים... מקסימום חתונה :shock:

 

שים לב למה שאתה כותב.

אתה נשמע לי הבעייתי כאן, לא כל זוג יכול לנהל מע' יחסים ממרחק -צריכים הרבה "כשרון" וניסיון בשביל זה.

אם למישהו מכם יש נטייה לילדותיות וקטנוניות -אין סיכוי שזה יצליח כי אז מתחילים עם כל הבולשיט של (איפה היית ,אם מי את\ה,למה את\ה לא מתקשר\ת ועוד סלטים מהולים בקנאה מהסגנון הזה.

צריך המון בשלות בשביל זה.

העצם העובדה שאתה בכלל שואל אומרת שאתה מעוניין בה.

Gn'f'R

פורסם

160 ק"מ. 160?!?!אולי זה "ממרומי גילי" (27) אבל להחזיק ככה שנתיים? כבר שאפו. בכל מקרה.

 

זה שאתה חושב שאתה יודע יותר טוב ממנה מה טוב לה, זה בעייתי מאוד

 

אני מבין שכבר עשית את כל הטעויות במערכות יחסים שאתה יודע מה טוב ומה לא?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

שאלה אם הבנתי נכון - בעצם היא עושה דברים שלדעתך שגויים ואתה מנסה לעזור לה בכך שאתה אומר לה מה לעשות? כי כשאתה לא עוזר והיא עושה משהו וטועה, היא נהיית עצובה וכו' ואז בסופש כשאתם נפגשים הכל נפרק ואתה סתם מתבאס מזה שהחברה עצובה ומבואסת?

 

 

אם כך המצב. אל תחזור לזה. באמת שזה סתם באסה להיות עם מישהי שמבואסת ועצובה (הייתי שם) ולנסות לעודד אותה כל הזמן לא אמור להיות העיסוק העיקרי כשאתם נפגשים במיוחד אם זה רק בסופשים.

אתה גם לא יכול לומר לה מה לעשות היות והיא אדם בוגר וזה משגע כשמישהו אומר לך מה לעשות.

יתרה מכך, היא צריכה לדעת להתמודד לבד עם דברים ולהחליט בעצמה ככה שאתה לא יכול להיות שם כל הזמן ולהחזיק לה את היד.

 

אם הבנתי את המצב נכון, שחרר אותה. לא רואה טעם למערכת היחסים הזו.

פורסם

דווקא ההפך אני הצד העצוב,והיא תמיד תומכת בי...

אבל המרחק עושה את זה שלו כנראה,אבל מצד שני אחרי שנתיים אולי שהחזקנו יש טעם להאבק קצת ולהשכיר דירה ביחד?

 

בעיקר מפריע לי ההשפעה השלילית מצד החברות שלה,זה מה שמטריד אותי ומעלה לי את העצבים.

פורסם

דווקא להשכיר דירה ביחד זה ה-מבחן לפני השלב האחרון בקשר (חתונה).

 

אם אתם מצליחים לשרוד אחד את השני כל יום,לא עולים יותר מדי על העצבים,ובסה"כ מתפשרים ולא רבים הרבה - הרווחת.

 

מצד שני,שים לב שהדגשתי אם המילה אם ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתה אוהב אותה? מרגיש שהיא אוהבת אותך? רוצה את זה? חושב שיש טעם בקשר וששווה לך להשקיע בו? אם התשובות לכל השאלות האלו הן כן אז כן, תשכירו דירה. אם לא אז לא חושב שכדאי.

פורסם

160 קילומטר?? תמכור את האוטו קנה פריוס.

 

חידה: אישה ואופנוע עושים תאונה, מי אשם?

האופנוע, מה הוא נוסע באמצע המטבח.

אישה ומשאית עושים תאונה, מי אשם?

הקבלן, מה הוא בונה מטבח באמצע הכביש.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
אני לא עמדתי במרחק של רמת השרון - סביון...

 

הפינוק חוגג...:roll:

יש לי זוג חברים שאוטוטו מתחתן,הוא מבת-ים והיא מנתניה. האהבה מנצחת.


×
×
  • תוכן חדש...