Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אואז 469


Uaz_469
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה שנים עשיתי עם אשתי טיול ג'יפים מאורגן ביערות בולגריה, ונסענו ברכב הזה, UAZ 469. יש לו עבירות טובה אבל הוא חלש, ספרטני ומאד לא נוח. יחד עם זאת, נורא אהבתי את הצורה שלו והסגנון הצבאי, אז קניתי שם דגם קטן מברזל, למזכרת.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני כמה שנים עשיתי עם אשתי טיול ג'יפים מאורגן ביערות בולגריה, ונסענו ברכב הזה, UAZ 469. יש לו עבירות טובה אבל הוא חלש, ספרטני ומאד לא נוח. יחד עם זאת, נורא אהבתי את הצורה שלו והסגנון הצבאי, אז קניתי שם דגם קטן מברזל, למזכרת.

חלש?:-D בבולגריה מרכיבים מנוע של פז'ו וזה הופך להיות חלש. עם מנוע אוריגינלי אני בזמנו תיפשתי הרבה עליות שהרכבים

אחרים התברברו שם, כמו עלית אנטנה ועליע תל קשיש לא הייה לי מצב של חוסר כוח, לא הייה מצב שהשתמשתי להילוך ראשון נמוך,

כל העליות שני LOW הוא נוסע דפקה יפה. לא נוח, קפצני, מרעיש כן.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום! מזמן לא כתבתי פה! גם הלכה לי איפהשהו סייסמה של היוזר שלי.

לאחרונה רכב עבר הרבה שיפוצים אומנם כשר אני מגיע למפגש בנשר לא רואים אבל

לאחרונה שיפצתי סרן אחורי החלפתי כל המסבים ומחזירי שמן זה הייה "כמסוטרה"

שום מיסב סתנדרטי אין שם, הכול הוזמן מרוסיה. הסרן זה סרן סוג ישן כמו בסטודבקרים ופורדים משנת 40

אין אפשרות לפרק רק את הדיפרנציאל, צריך לפרק כולו מהרכב ולחלק אותו ל2 חתיחות לכן גם הכיוונים הם

לא פשוטים, אבל בסוף הסתדרנו.

שיפוץ של ברקסים כדמים, אצלי במקור הייו בלמי טוף אבל הוחלפו לבלמי דיסק של רכב אמריקאי עם דיסקיות

של שברולט ויקון.

אחרי זה הייה שיפוץ גיר כומפלט, הוחלפו כל המסבים, כל הגלגלי שיניים וסינחרונים בציר הראישוני, הוחלף ציר הראישוני ומשני,

מכסה גיר כולל מזלגות וידית הילוכים, מצמד כומפלט של חברע LUK גרמני, שיפוץ בוכנה תחתונה של מצמד, כל החלקים מרוסיה.

שיפוץ גיר גם לא הייה כל כך פשות בגלל שלמרות שזה הגיר 4הילוכים, אבל הגודל שלו קטן מ T90 של הCJ-5

3 הילוכים המכסה ההילוכים מורכבת בצד ולא מלמעלה כמו שמקובל בגירים מסוג זה, בגלל זה פירוק בהרכבה אף ברק לפי סדר

הנכון אחרת מסתבכים. הגיר בהרצה עוד לא נסעתי 50 ק"מ.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
פשוט כיף לראות את אותו הרכב היה לאבא שלי זכרונו לברכה ושימש אותנו לטיולי הדייג שלנו :)

 

יש לך הזדמנות לקנות אותה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.


×
×
  • תוכן חדש...