Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , שאלה זו עניינה אותי בזמן האחרון ואשמח אם תעזרו לי.

למה בגיר ידני שנוסעים אחורה ברוורס, מכניסים קלאץ ומכניסים ראשון אין שום רעש

ולהפך שנוסעים על ראשון מכניסים קלאץ ומעבירים לרוורס נשמע הרעש הזה של המתכת.

הכוונה היא שהקלאץ נשאר כל הזמן בפנים.

הרי ההיגיון אומר שזאת אותה פעולה רק בהפוך, אבל שמעבירים לרוורס יש את הרעש המוכר הזה.

 

תודה לעונים! וסליחה אם זה נשאל פה כבר , פשוט ניסיתי הרבה מאוד קומבינציות של חיפושים

ולא הצלחתי למצוא תשובה :]

פורסם

הרוורס לא מסונכרן ברוב התיבות הידניות (יש יוצאי דופן כמובן) ולכן יש את הרעש האופייני. ההילוכים הקדמיים מסונכרנים ולכן אין את הרעש כשמעבירים לראשון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סינכרונים אלו טבעות פליזשנמצאות על כל גלגל שיניים בתיבת ההילוכים,

שנועדו "לסנכרן" את המהירויות בין גלגל השנייים בגל היציאה של תיבת ההילוכים (כיוון הגלגלים)

לגל הכניסה (כיווון המנוע), הסיבה היא כאמור שממעבר מהילוך להילוך לשני הגלגלים תהיה אותה מהירות.

 

דמיין לעצמך שני כוסות פלסטיק שנכנסות אחת לשני, והפנימי מסתובב ומניע את החיצוני

זה בערך אותו עיקרון, עם טבעות הסינכרון

רק שאחת נוגעת בשניה ומסובבת אותה לאותה המהירות, גלגלי השיניים מתשלבים

מה שיוצר "שילוב חלק" וללא קפיצות.

 

ברוורס אין את אותו הסינכרון ולכן אם מעבירים מהר מראשון לרוורס (ולא מחכים כמה שניות)

גלגלי השיניים לא באותה המהירות וזהי למעשה החריקה שאתה שומע.

פורסם

סינכרון זה מה שגורם לשני השילובים (ראשון ושני, שני ושלישי וכו,) להיות באותה מהירות , כך שלא תצטרך לשחק עם הסלד כדי שההילוך הבא ישתלב.

במקרה של הרוורס, זה ההילוך שהכי פחות משתמשים בו, וגם ככה רוב הפעממים שתשתמש יהיו בעמידה מוחלטת, לכן לא שמו בו סינכרון.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

כל עוד אתה לא עושה את זה (שילוב בזמן תזוזה של הרכב) על בסיס קבוע, זה לא יעשה נזק רציני ,אם בכלל יעשה.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
×
×
  • תוכן חדש...