Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו מתכוונים למכור את האוטו שלנו ויש לי שאלה לגבי הערך שלו.

לפני כמה שנים הוא עבר תאונה. הוחלפו קורת רוחב ומתלה אחורי.

האם יתכן שיש פה פגיעה בשלדה? בהערכת שמאי שיש ברשותי לא מצאתי אזכור למילה שלדה.

תודה על העזרה וחג שמח!

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם
שלום,

אנחנו מתכוונים למכור את האוטו שלנו ויש לי שאלה לגבי הערך שלו.

לפני כמה שנים הוא עבר תאונה. הוחלפו קורת רוחב ומתלה אחורי.

האם יתכן שיש פה פגיעה בשלדה? בהערכת שמאי שיש ברשותי לא מצאתי אזכור למילה שלדה.

תודה על העזרה וחג שמח!

 

קורה זו פגיעת שילדה.

 

קורת רוחב זו פגיעה פחות חמורה מקורת אורך, אבל רוב הקונים לא מבדילים במיוחד.

קח בחשבון שהשוק של מכוניות יד2 היום בקנטים, ותוסיף לכך את את החשש הקמעי

של רוכשים מפגיעות שילדה, תמחור בהתאם..

פורסם

אקספרטיזה של שמאי הביטוח אינם כוללים מינוחים כמו תאונת שילדה .

הם כוללים מינוחים יבשים כמו קורת אורך,פח אחורי, גשר עליון ,דופן אחרית וכו'.

אחת מהסיבות הנה לבלבל את הלקוח/מבוטח ולא לשלם ירידת ערך טכנית למבוטח שחייב לקבל זאת.

אבל כמו בכל מקום מי שלא מבקש לא מקבל את ירידת הערך הטמונה בתאונה שכזו,שיטת המצליח.

כפי שאתה מבין אם המכונית מבוקשת בשוק המשומשות תהיה בעיה במכירה אבל לא כמו מכונית שרמת הסחירות שלה ירודה לגמרי.

תנאי השוק מכתיבים את מחיר המכירה של המכונית שעברה תאונה.

אגב ,על איזו מכונית מדובר ?

פורסם

אבולושין ואיציק צודקים

בשוק המשומשות יש בעיה קשה

רכב בלי תאונה נמכרים ב 30% פחות מהמחירון חופשי !!!

 

לכן תאונה עם שלדה תשפיע על מחיר המחירון

 

בהצלחה

פורסם

אם התאונה פחות מ 3 שנים יש לך זמן לדרוש את ירידת הערך שהיית אמור לקבל ולא קיבלת מחברת הביטוח שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה על התגובות..

הבנתי שזאת אכן פגיעה בשלדה.. התאונה היתה כבר לפני כ- 5 שנים ואכן קיבלנו את ירידת הערך.

העניין הוא שמאז לא היו שום בעיות עם האוטו.. נוסע כמו חדש כל הטיפולים בזמן וכו'.. באמת מצב מצוין יחסית לשנתון 2002.

ד"א מדובר ביאריס - רכב מבוקש (לא פעם שאלו אותנו אם מוכרים).

אנחנו יד ראשונה וק"מ שלו כ-150,000.. על סמך כל זה תכננתי לבקש לפחות 2-3 K מעל המחירון- השאלה היא האם זה לגיטימי?

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

לבקש זה לגיטימי

 

אם תקבל זה דבר אחר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תודה על התגובות..

הבנתי שזאת אכן פגיעה בשלדה.. התאונה היתה כבר לפני כ- 5 שנים ואכן קיבלנו את ירידת הערך.

העניין הוא שמאז לא היו שום בעיות עם האוטו.. נוסע כמו חדש כל הטיפולים בזמן וכו'.. באמת מצב מצוין יחסית לשנתון 2002.

ד"א מדובר ביאריס - רכב מבוקש (לא פעם שאלו אותנו אם מוכרים).

אנחנו יד ראשונה וק"מ שלו כ-150,000.. על סמך כל זה תכננתי לבקש לפחות 2-3 K מעל המחירון- השאלה היא האם זה לגיטימי?

 

אופטימיות זו תכונה חשובה בחיים

:-)

 

וברצינות, המחירון נגיד הוא 37, אתה תרצה 40, המחירים

של מיני חדשה היום עומד על 60 - כמה אנשים אתה מכיר

ישלמו לך 40 במצב כזה על רכב בן 10 שנים, ועוד עם פגיעת

שילדה?

 

לא רוצה לבאס אותך נורא, אבל ידידה שלי ביקשה על היאריס

שלה שהיה עם שנתון כשלך 34 אלף, בלי תאונות ועם קמ של 130

אלף, ולקח לה חצי שנה וגם אז רק אחרי שהורידה למוכר כמה אלפים.

 

המצב בשוק המשומשות היום על הפנים עבור המוכרים, גם,ואולי

בעיקר לרכבי המיני שנמכרים חדשות בסוכניות במחירים מוזלים מאוד.

 

אבל תנסה... אולי יתמזל מזלך

פורסם

אתה תמיד יכול לבקש מעל המחירון. אין בעיה עם זה וזו זכותך.

רק תיקח בחשבון שהסיכוי שתקבל את הסכום הזה או מחירון שואף לאפס.

שוק המשומשות במצב קשה עקב ריבוי הליסינג והמבצעים האטרקטיביים של היבואנים והסוכנויות כך שרבים יעדיפו לקנות רכב 2006-2008 במחיר שאתה דורש במקום לקבל רכב בן 10 ולא משנה אם אתה יד 1.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
אם קיבלת את ירידת הערך אז ראוי גם שתוריד אותה בזמן המכירה, לא ?

 

מסכים. וגם סבור שצריך להוריד ממחיר המחירון - עדיין מדובר ברכב עם 150 אלף ק"מ בן 10 שנים...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

40000 לרכב בן 10 ??? ניתן לקנות קורולה בת 5, אומנם יד 2 מליסינג אבל ללא פגיעות שילדה, לא רובוטית, 100-120 אלף ק״מ, בסכום דומה, 45-46 אלף שקל. אבל כאמור, אופטימיות זאת תכונה חשובה בחיים :lol:

פורסם
תודה על התגובות..

הבנתי שזאת אכן פגיעה בשלדה.. התאונה היתה כבר לפני כ- 5 שנים ואכן קיבלנו את ירידת הערך.

העניין הוא שמאז לא היו שום בעיות עם האוטו.. נוסע כמו חדש כל הטיפולים בזמן וכו'.. באמת מצב מצוין יחסית לשנתון 2002.

ד"א מדובר ביאריס - רכב מבוקש (לא פעם שאלו אותנו אם מוכרים).

אנחנו יד ראשונה וק"מ שלו כ-150,000.. על סמך כל זה תכננתי לבקש לפחות 2-3 K מעל המחירון- השאלה היא האם זה לגיטימי?

 

 

מה תענה כשישאלו אותך אם אתה מתחייב על השילוש המקודש "שילדה - גיר - מנוע"?

תענה שיש תאונת שילדה? ואז כמה באמת נראה לך שיציעו לך על הרכב

תאונת שילדה לא אמורה להשפיע על המנוע או לגרום לתקלות ברכב, אלא אם כן זו תאונה חזקה שגם פגעה בחלקים המכנים והם לא טופלו כראוי

אתה חי קצת באשליה וזה בסדר, אתה יכול לפוצץ את הבועה שלך כרגע ולדרוש מחיר יותר הגיוני בעבור רכב כזה בן 10 שהמחיר שלו הוא כמו של רכבים אירופאים בני 5 טובים ממנו ברמת האיבזור והבטיחות, או שהבועה הזאת תתפוצץ לך לבד במהלך השבועיים הקרובים שלא תקבל אפילו טלפון אחד וגם אם כן הם יברחו מהר מאוד כשידעו שיש תאונה ברכב

 

שלא תבין לא נכון, אני הכי מאחל לך למכור את הרכב ובזמן המהיר ביותר עם המחיר הטוב ביותר שתוכל לקבל, אבל אתה קפצת הרבה מעל הפופיק כרגע

Confidence In Motion

פורסם
מה תענה כשישאלו אותך אם אתה מתחייב על השילוש המקודש "שילדה - גיר - מנוע"?

אני לא רואה שום סיבה שמישהו יתחייב עם מנוע גיר שלדה. אפילו אם אני יודע שהכל תקין ישאלו אותי, אני יגיד: "לא מתחייב על כלום, אני לא יד ראשונה, תבדוק מה שאתה צריך".

 

יחד עם זה רכב שיש לו שלדה, הגיוני למכור אותו בחצי מחר, גי גם ככה מורידים היום 30-40% על רכב תקין כי השוק מת. אלא אם כן זה רכב סופר מיוחד או נחשק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני לא רואה שום סיבה שמישהו יתחייב עם מנוע גיר שלדה. אפילו אם אני יודע שהכל תקין ישאלו אותי, אני יגיד: "לא מתחייב על כלום, אני לא יד ראשונה, תבדוק מה שאתה צריך".

 

יחד עם זה רכב שיש לו שלדה, הגיוני למכור אותו בחצי מחר, גי גם ככה מורידים היום 30-40% על רכב תקין כי השוק מת. אלא אם כן זה רכב סופר מיוחד או נחשק.

 

הקטע שהוא כן יד ראשונה

 

אנחנו יד ראשונה וק"מ שלו כ-150,000.. על סמך כל זה תכננתי לבקש לפחות 2-3 K מעל המחירון- השאלה היא האם זה לגיטימי?

 

הוא יכול לשקלל את המחיר כולל היד ראשונה והקילומטרז ואז להוריד את הירידת ערך שהייתה לו

 

למרות שלדעתי גם במחיר הזה למכור במצב של היום זה די פנטזיה

×
×
  • תוכן חדש...