Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

חבר רוצה לקנות מיני קופר נחמדה 2002 (ידנית, יד שניה,בערך 200K קמ).

הוא מוטרד מהנשואים הבאים:

1) אמינות צפויה תחת ההנחה שהאוטו מטופל ושמור. אוברול בקרוב?

2) עלויות מוסכים - איפה אפשר לטפל והאם העלות סבירה (או שמדובר במוסך במוו יקר)

 

האם כדאי ללכת על זה?

אפשרויות לדגמים אחרים מעניינים ובהוצאות אחזקה זולות יותר?

 

תודה,

ירון

פורסם

כבעלים גאה ומבסוט של מיני one , אומר לך תלך על זה

אחלה אוטו , קופר בכלל יותר חזקה במיוחד גיר רגיל

אוטו שנותן לך הכל , כוח , עיצוב , אבזור , ומבטים :)

לגבי אחזקה , לא שונה מרכבים אחרים

יכול להגיד לך ששלי מטופלת בחברה (במוו) וטיפול 10לk עולה סביב 450-550 שקל

רק לשים לב , יש נטייה למשאבת הגה חשמלית להתקלקל (עסק יקר - 6 אלף שקל בחברה)

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

פורסם
כבעלים גאה ומבסוט של מיני one , אומר לך תלך על זה

אחלה אוטו , קופר בכלל יותר חזקה במיוחד גיר רגיל

אוטו שנותן לך הכל , כוח , עיצוב , אבזור , ומבטים :)

לגבי אחזקה , לא שונה מרכבים אחרים

יכול להגיד לך ששלי מטופלת בחברה (במוו) וטיפול 10לk עולה סביב 450-550 שקל

רק לשים לב , יש נטייה למשאבת הגה חשמלית להתקלקל (עסק יקר - 6 אלף שקל בחברה)

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

השאלה איזה שנה הרכב שלך?

הבעיה באחזקת רכב זה לא מחיר טיפול 10K שזה או כמעט ללא פער רלוונטי, הביה בהפתעות שיש בדרך, ולרכב בן 10 או 11 שנה(תלוי מתי ירד לכביש) יהיו הפתעות בדרך.

אין לי מושג אם הטיפולים יותר יקרים או שיש טיפולים שחייבים לעדות במורשה כי זה רכב קצת פחות "סטנדרטי" את זה אתה צריך לברר,ולשאול את עצמך מה הסכום כסף שתוציא על בלאי טבעי נראה לך הגיוני ושתחייה איתו בשלום,

ואולי עדיף לקחת רכב אחר שצעיר ממנו בכמה שנים טובות באותו מחיר.

אביב8)

פורסם

המיני שלי 2002

10 שנים על הכביש ואתה יודע מה , נהגתי על פולו Tsi של גיסי 2011 - ומיהרתי לרדת (לא מזלזל - לעומת האיכות של המיני)

הייתי ממליץ לכל אחד רכב כזה , חסר לנו בארץ רכבים יפים מעוצבים , ונמאס מכל היפניות חסרות הנשמה 1.6 אוטומט!

פורסם

פולו TSI הוא ממש לא משפחתומטית 1.6 ואין שום קשר בין השניים.

 

לא עושה השוואה בין רכב חדש לאחד בן 12 שנה.

אמינות ברכב בן 10-12 יותר נמוכה לא יעזור , פתאום הולך צינור מים ,צינור ווקום,רדיאטור,וכו.

פורסם

לדעתי , אתה טועה לחלוטין

לא חסר רכבים חדשים שמבלים במוסכים , גם חודשים אחרי שנקנו

אני לא מאמין כלכך במשהו שנקרא "חדש" - הרכבים החדשים האלה מצחיקים אותי

פורסם

לא הבנתי למה התכוונת?זה לא עניין של אמונה,זה עניין של עובדות.

אתה יכול לאהוב את המיני שלך וזה לגיטימי אבל לומר שאתה לא מאמין במשהו שנקרא חדש?

זאת אומרת שגם במיני חדשה אתה לא מאמין? היא מצחיקה אותך? היא צריכה קודם להזדקן?

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

שוב,עניין של עובדות,בלאי טבעי של רכב ישן,זה לא אומר שרכב חדש לא יתקלל,לא חסר סיפורים על רכבי לימון,אבל הסיכוי שרכב חדש יתקלל הוא נמוך פי כמה מהסיכוי של רכב ישן להתקלקל(בהנחה ששני הרכבים מטופלים בקפידה).אף אחד לא לא טוען שרכב ישן עלול כל רגע להתפרק ולמען הגילוי הנאות אוסיף ואומר שאני עצמי נוסע על רכב ישן משנת 2000 שלא מרבה להתקלקל,ובכל זאת,אני אעדיף רכב חדש/חדש יותר.

אגב עדיין לא הבנתי למה התכוונת כאשר אמרת שרכבים חדשים מצחיקים אותך?וגם אם הם כן,זה תמיד טוב לצחוק.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

×
×
  • תוכן חדש...