Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

אלו הן שתי הפינליסטיות שלי,

לצערי בפורד פיאסטה נתנו הצעה מצחיקה מדי בטרייד אין,

וקיה ריו יקרה מדי.

וקונצרן VAG לא מעניין אותי.

 

אז נשארנו עם שני רכבים שעל שניהם עשיתי נסיעת מבחן בעבר ובהווה.

 

על מה אתה ממליצים?

 

נטיית הלב שלי היא לכיוון הרנו, היא נראית טוב יותר, היא בטיחותית יותר, נוחה יותר, מרווחת יותר, מאובזרת יותר בדברים שאני רוצה וצריך (כמו נגיד קרוז קונטרול, פנסי ערפל [לא לפוזה!!!!]) הגיר לדעתי מגיב טוב יותר ברכב גם וכו'.

 

מצד שני המיקרה כנראה תשמור על הערך שלה טוב יותר...

 

על מה אתם ממליצים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למיטב זכרוני למיקרה יש מנוע 3 צילינדרים וזה דורש מעט הסתגלות לרעידות - בצע נסיעת מבחן שמדמה גם עמידה בפקקים כדי לראות אם זה מפריע לך.

בנוסף לגבי המיקרה, במבחן שראיתי ב-fifit gear מאוד התאכזבו ממנה.

 

בהצלחה.

פורסם
למיטב זכרוני למיקרה יש מנוע 3 צילינדרים וזה דורש מעט הסתגלות לרעידות - בצע נסיעת מבחן שמדמה גם עמידה בפקקים כדי לראות אם זה מפריע לך.

בנוסף לגבי המיקרה, במבחן שראיתי ב-fifit gear מאוד התאכזבו ממנה.

 

בהצלחה.

עשיתי נסיעת מבחן,

לא נהנתי מהרכב בשיט,

הקלאץ' קפץ לי איזה 20 פעמים (רציני) ב3 ק"מ.

בi10 קפץ לי פעם אחת דווקא בסוף הנסיעה,

טוב, מותר לי, לא נהגתי הרבה זמן על ידני ואני לא מכיר את הרכב :)

ההילוכים עוברים בסדר בסך הכול, נוחות נסיעה סבירה,

למנוע אכן צליל מצחיק של 3 צילנדרים (אחריי נהיגה ונסיעה באלטו),

אבל זה לא מה שהיה מפריע לי אילו הרכב היה מומלץ.

 

ה3 צילנדרים אכן מעצבן קצת ברעידות שלו אבל לא משהו שאי אפשר לסבול, למרות שאני לא אוהב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא נהנית מניסן, לא אוהב רעידות, רנו מצא יותר חן בעיניך (בנוסף לאבזור עדיף).

מדוע אתה עדיין מתלבט ?

בגלל ש " אולי" מיקרה תשמור על המחירון בעתיד?

מניסיון העבר, גם רכבים מוצלחים יותר של ניסן (אלמרה, נוט ) לא זכו לסחירות\שמירת ערך טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי בעוד כמה שנים, כשתרצה למכור, יהיו הרבה אקו-מיקרות למכירה מחברות השכרה, במחירים נמוכים. את הקליאו לא ראיתי עדיין בחברות השכרה וכנראה יהיה יותר קל למכור אותה במחירון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לדעתי בעוד כמה שנים, כשתרצה למכור, יהיו הרבה אקו-מיקרות למכירה מחברות השכרה, במחירים נמוכים. את הקליאו לא ראיתי עדיין בחברות השכרה וכנראה יהיה יותר קל למכור אותה במחירון.

אהבתי,

יש משהו בהחלט במה שאתה אומר.

העלת פה נקודת זכות נוספת לטובת הקליאו.

 

נראה לי שמחר נשים מקדמה של 2000₪ לרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האממ אני אתן הימור ש(כרגיל) הקליאו תיפול במחירון שלה.

 

לרנו יש תדמית מאוד מאוד גרועה בשוק הישראלי(בדומה לפיאט) וקשה להאמין שמישהו יעדיף אותה באותו מחיר ולא את הסקודה, סיאט, פיאסטה וזה עוד לפני שדיברתי על היונדאי I10 והקיה פיקנטו(עם ה-7 שנים אחריות) האוטומטיות שבכלל יורידו בהרבה את הערך של הרכבים האלה.

 

אנשים הם קשים, כול עוד לא תאלץ אותם, הם לא ישנו הרגלים קבועים.

פורסם
האממ אני אתן הימור ש(כרגיל) הקליאו תיפול במחירון שלה.

 

לרנו יש תדמית מאוד מאוד גרועה בשוק הישראלי(בדומה לפיאט) וקשה להאמין שמישהו יעדיף אותה באותו מחיר ולא את הסקודה, סיאט, פיאסטה וזה עוד לפני שדיברתי על היונדאי I10 והקיה פיקנטו(עם ה-7 שנים אחריות) האוטומטיות שבכלל יורידו בהרבה את הערך של הרכבים האלה.

 

אנשים הם קשים, כול עוד לא תאלץ אותם, הם לא ישנו הרגלים קבועים.

אתה באמת משווה לי i10 ופיקנטו לקליאו או מיקרה?

שמע, עשיתי נסיעת מבחן על הi10, הרכב טוב בסך הכול, פי 70 יותר טוב מהאלטו או מהאטוס שהייתה פעם,

אבל שמע - לא ברמה של הקליאו, מיקרהו פיאסטה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה באמת משווה לי i10 ופיקנטו לקליאו או מיקרה?

שמע, עשיתי נסיעת מבחן על הi10, הרכב טוב בסך הכול, פי 70 יותר טוב מהאלטו או מהאטוס שהייתה פעם,

אבל שמע - לא ברמה של הקליאו, מיקרהו פיאסטה.

 

האמת? שלושתן לא הכי מומלצות בקבוצת הסופר מיני.

 

הקליאו - אבזור לא משהו, אפרורית נורא ומה לעשות שהמוניטין של רנו לא משהו (למרות שלי אישית היתה רנו 5 שמאוד אהבתי ורנו טווינגו, עד ששתיהן התפגרו כי כמובן המנוע התחמם כל שניה אבל זה שייך להיסטוריה).

 

הפיאסטה - בגירסה המוצעת כיום (1.4 אוטומט) היא יפה, נוחה, מתנהגת מעולה על הכביש אבל...חלשה מאוד בזינוק מהמקום ובאופן כללי מאוד מאוד עצלה.

 

המיקרה - אבזור מצוין אבל התנהגות כביש גרועה, גיר הזוי ומנוע שמשמיע רעש נורא לא נעים לאוזן.

 

חבל שאתה סוגר את עצמך לשלוש האלה, יש מכוניות הרבה יותר מוצלחות בשוק.

פורסם

אם הפיאסטה עדיפה העיניך (וכנראה שגם בעיני אחרים) הטרייד אין הוא תירוץ גרוע לא לרכוש אחת שכזו.

תעשה מאמץ למכור את רכבך בשוק הפרטי, אני משוכנע שכמה שלא תקבל זה יהיה עדיף ממה שפורד הציעו, אולי זה יהיה נמוך מהטריד אין של רנו אבל לפחות בסופו של יום תרכוש לך רכב ברמה אחת מעל.

לדעתי, ההפרש שווה את המאמץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני חושב שהרנו מצויינת גם מבחינת בטיחות וגם מאופן הנסיעה -נוחות/התנהגות.

 

לדעתי בין הטובות בקבוצת מועדון ה-70:-D

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

שמע, אני באותה התלבטות בדיוק לגבי סופר מיני (אבל אצלי אוטו'), לאחותי. כבר פתחתי שרשור, וביום חמישי אני מבצע נסיעת מבחן על הפיאסטה.

דבר אחד אני יוכל להגיד לך, נהגתי כשעה על אקו מייקרה כי חשבנו גם עליה. איך לאמר בעדינות, אני מאד מקווה שהפיאסטה טובה לפחות בכמה דרגות. הרכב לא נוח, לא נעים, איכות הרכבה נחותה, והרעש מהמנוע.. אוי הרעש... לרגע חשבתי שאני מתנייד בריקשה (אולי הגזמתי, אבל אתה מבין את הכוונה).

 

אתה מעדיף רכב לדעתי הנחות ביותר בקטגוריה (בשיקול כללי, כן?), על פני רכבים טובים פי כמה, רק כי הטרייד לא מספיק טוב?

תמכור לבד. זה פחות נוח ונעים ממפתח תמורת מפתח. זה נכון.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אל תשכח לעדכן אותנו אחרי נסיעת המבחן על הפיאסטה האוטומטית. כדי שנדע בכמה דרגות היא יותר טובה מהניסאן מייקרה.

×
×
  • תוכן חדש...