Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 12 שנת 82'


Guest avi_n50
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהיותי נער בשנות השמונים עמדה אצל שכן לוטוס אירופה ללא מנוע. הסתובבה שמועה שהבעלים מחכה לתחילת היבוא של הדלתא כי תכננן לקנות מנוע עבור הלוטוס. בדיעבד זה נראה כמו בדיחה עצובה אבל יכול להיות שמנוע של רנו 12 מתאים ללוטוס?

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הוויכוחים שהיו פה אם הרכב רנו דלתא שנת ייצור מאוחרת

סתם בלבלו אותי אפילו שלי נראה שזו רנו 12

 

אבל ראיתי תמונות של הדלתא הרומנית שפרסמו "מתניה את צביקה בע"מ" בחמישי חופשי

ומתמונות אלו נראים הבדלים גדולים בינה לבין הרכב שלי...

אז לפי מה שנראה אז כנראה שזוהי בסוף כן הרנו 12

ונראה אולי גם שביט יוכל לבדוק...

העלה תמונה עם סמל קדמי או אחורי, או מספר זיהוי אם אתה מעוניין, ויהיה אפשר לדעת בודאות

מאיזו שנה הרכב?

 

 

אלו התמונות של הדלתא

 

attachment.php?attachmentid=295103&d=1341579919

 

attachment.php?attachmentid=295101&d=1341579919

 

 

ואלו התמונות של הרנו שלי:

 

399033_364253480295302_1648776077_n.jpg

 

561244_364253390295311_1381055879_n.jpg

 

 

רואים הבדל גדול בעיקר בגריל ובכיסוי של הפנסים הקדמיים

ואף בעוד כמה דברים קטנים

פורסם

שלום,

הרכב הלבן הוא דלתא מודל 1988.

הרכב שלך הוא דלתא מודל 1982.

 

בשנת 1983 בוצעה בדגמי דלתא מתיחת פנים קלה, ולכן אתה רואה הבדלים.

 

 

פורסם

מזה משנה!

יש לו אוטו יפה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

מה אתה כל כך עסוק בשאלה דלתא או רנו אם זה מבחינה כלכלית במכירה אחת שווה שקל והשנייה שקל וחצי.

אם אתה מחזיק את הרכב ונהנה ממנו תיקרא לה עליזה ותמשיך להנות.

 

וזהו סגור סופית הרכב שלך דלתא תתקדם מכאן.

פורסם
מזה משנה!

יש לו אוטו יפה.

 

האמת מאד משנה!! זוהי מהות הפורום לעורר דיונים בעניין רכבי אספנות, לעזור ולהעביר מידע מדוייק ככל האפשר.

 

האם היית מציין ש"לא משנה" אם מישהו היה טועה בדגמי פיאט למשל בין 131 ל-132?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תודה לכל המפרגנים (באמת...)

 

ותודה גם לך על הפרגון:

מה אתה כל כך עסוק בשאלה דלתא או רנו אם זה מבחינה כלכלית במכירה אחת שווה שקל והשנייה שקל וחצי.

אם אתה מחזיק את הרכב ונהנה ממנו תיקרא לה עליזה ותמשיך להנות.

 

וזהו סגור סופית הרכב שלך דלתא תתקדם מכאן.

 

מה קרה? אז שלך שווה 100 שקל או אפילו 1000 מיצידי שיהיה 1.000.000 מה מציק לך שמפריע לי החצי שקל הזה

אני משנה לי לדעת על איזה רכב אני נוסע ואכפת לי מדעתם של האנשים בפורום

ואני רוצה לשתף אותם, ובשביל זה נועד הפורום - בשביל לעודד את הנושא הזה - ולא להפך

נ.ב. יש לך יחס ממש---מדהים

פורסם

כמו שאמרו קודמיי, כן משנה איזה אוטו זה על מנת שנוכל ללמוד ולהבדיל בין דגמים,

ובאמת מעניין אותי למה כתוב לך ברשיון רנו,

אולי מישהוא שיכפל/זייף משהוא ברישום של האוטו ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
מה אתה כל כך עסוק בשאלה דלתא או רנו אם זה מבחינה כלכלית במכירה אחת שווה שקל והשנייה שקל וחצי.

אם אתה מחזיק את הרכב ונהנה ממנו תיקרא לה עליזה ותמשיך להנות.

 

וזהו סגור סופית הרכב שלך דלתא תתקדם מכאן.

השם עליזה שמור לרנו 4 של דני. יש לה זכויות יוצרים על השם

פורסם

ובאמת מעניין אותי למה כתוב לך ברשיון רנו,

אולי מישהוא שיכפל/זייף משהוא ברישום של האוטו ?

 

לגב תוצר מנוע - מישהו כבר הזכיר את זה - ככל הנראה במהלך חיי הרכב הוחלף המנוע למנוע של רנו 12, ושונה רישום ברישיון.

 

 

פורסם

62-615-82 יוצרה בשנת 1981 קלנדרית במפעלי UAP בפיטשטי, רומניה, והיתה אחת מ- 178 יחידות שנמכרו כאן כשנת הדגם 1982, בשם גאלידי 1310LS. מתוכן, 125 היו בגרסת ארבע דלתות, והיתרה - סטיישן.

כפי שכבר נזכר בשרשור זה, ומבלי לגלוש להערות לגבי איכותה של המכונית, זה היה הגלגול השני שלה (מתוך ארבעה!) בארה"ק. רנו פסקה מלייצר את ה- 12 בצרפת בשנת 1980, וגם זה נרשם כאן. "גאלידי" רבות נרשמו בשם היצרן רנו, ולדעתי הסיבה לכך היא חוסר העקביות ביבוא מוצרי UAP לישראל, וכמובן שאיפתו של היבואן להצניע את מקור היצור.

 

המכונית הנ"ל היא, אם כן, דאצ'ה ארבע דלתות ומספרה הסידורי 590005.

המנוע הוא המקורי, אגב: שלא בפעם הראשונה, העברית והאנגלית קצת התבלבלו להן, אבל כוונת הרושם היתה לכתוב UAP רנו. זו פרשנות מעניינת, אבל לפחות קרובה למציאות.

 

ועוד משהו, במידה והתוויות על קיר האש עדיין שם, נדמה לי שעל אחת מהן מופיעות המילים הבאות -

fabricat dupa licenta RNUR Franta: מיוצר בזכיון RNUR (שמה הרשמי של רנו באותם ימים) צרפת.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

ובא לציון גואל .

 

איך לא חשבנו על יוחאי, ה''איש והמידע '' - בתחילת השירשור.

:wink:

איך שלא תקרא לה היא יפהפייה.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
62-615-82 יוצרה בשנת 1981 קלנדרית במפעלי UAP בפיטשטי, רומניה, והיתה אחת מ- 178 יחידות שנמכרו כאן כשנת הדגם 1982, בשם גאלידי 1310LS. מתוכן, 125 היו בגרסת ארבע דלתות, והיתרה - סטיישן.

כפי שכבר נזכר בשרשור זה, ומבלי לגלוש להערות לגבי איכותה של המכונית, זה היה הגלגול השני שלה (מתוך ארבעה!) בארה"ק. רנו פסקה מלייצר את ה- 12 בצרפת בשנת 1980, וגם זה נרשם כאן. "גאלידי" רבות נרשמו בשם היצרן רנו, ולדעתי הסיבה לכך היא חוסר העקביות ביבוא מוצרי UAP לישראל, וכמובן שאיפתו של היבואן להצניע את מקור היצור.

 

המכונית הנ"ל היא, אם כן, דאצ'ה ארבע דלתות ומספרה הסידורי 590005.

המנוע הוא המקורי, אגב: שלא בפעם הראשונה, העברית והאנגלית קצת התבלבלו להן, אבל כוונת הרושם היתה לכתוב UAP רנו. זו פרשנות מעניינת, אבל לפחות קרובה למציאות.

 

ועוד משהו, במידה והתוויות על קיר האש עדיין שם, נדמה לי שעל אחת מהן מופיעות המילים הבאות -

fabricat dupa licenta RNUR Franta: מיוצר בזכיון RNUR (שמה הרשמי של רנו באותם ימים) צרפת.

יוחאי תודה על הסקירה המענינת ועל המידע המקצועי הרהוט שאתה מפגין תמיד, ואתה מצטרף לחן פרחי לתואר " אנציקלופדיה מהלכת של הרכב" !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...