Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האים כדאי לי להחליף לרכב (106) את הצמיגים המקוריים לצמגים חתך נמוך?

 

חוץ מהיופי והעלות, יש באמת הבדל בנסיעה? (אחיזה יותר טובה?)

 

האים זה מעלה את צריכת הדלק?

 

האים צריך להחליף ג'נטים?

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

אכן שאלה מעניינת.

צמיגים רחבים נותנים יותר אחיזה. האם גם חתך נמוך תורם לאחיזה? ולמה?

יאללה איפה המומחים? :wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

עלייה ברוחב הצמיגים יכול לתת לך אחיזה יותר טובה אבל זה לא בטוח ,זה לא תמיד עובד לפי הנוסחה של ,כמה שיותר גומי= יותר אחיזה.

 

אתה גם לא יכול להעלות את המידה של הצמיגים כמה שאתה רוצה , רק עד לגבול מסויים , הגבול הזה נקבע ע"י היצרן...יבואן...

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אכן שאלה מעניינת.

צמיגים רחבים נותנים יותר אחיזה. האם גם חתך נמוך תורם לאחיזה? ולמה?

יאללה איפה המומחים? :wink:

 

למיטב ידיעתי כן, חתך נמוך עושה את הצמיג יותר נוקשה, כלומר יש פחות מקום להתעוותויות למיניהן - זה אמור לבוא על חשבון נוחות

יובל.

פורסם

כמה שחתך הצמיג יותר נמוך יש יותר אחיזה.

הבעייה היא בכביש רטוב, חתך נמוך מידיי על ג'אנט קטן מידי לא יאפשר ניקוז יעיל של מים וייגרום להחלקה.

חתך נימדד באחוזים לגביי קוטר הגלגל. ככה שחתך 55 על גלגל 14" יהייה יותר נמוך מאותו חתך על 17" לדוגמא. זה תלוי באיזה קוטר חישוק אתה מישתמש, ובמדינות בהן חורף הוא באמת חורף, בקייץ שמים צמיגים בחתך נמוך ובחורף מחליפים לגבוה יותר.

בארצינו זה לא נחוץ.

 

זה בגדול.

פורסם
כמה שחתך הצמיג יותר נמוך יש יותר אחיזה.

הבעייה היא בכביש רטוב, חתך נמוך מידיי על ג'אנט קטן מידי לא יאפשר ניקוז יעיל של מים וייגרום להחלקה.

חתך נימדד באחוזים לגביי קוטר הגלגל. ככה שחתך 55 על גלגל 14" יהייה יותר נמוך מאותו חתך על 17" לדוגמא. זה תלוי באיזה קוטר חישוק אתה מישתמש, ובמדינות בהן חורף הוא באמת חורף, בקייץ שמים צמיגים בחתך נמוך ובחורף מחליפים לגבוה יותר.

בארצינו זה לא נחוץ.

 

זה בגדול.

 

החתך נמדד באחוזים מרוחב סוליית הצמיג.

פורסם

עד כמה שידוע לי החתך לא קשור לכביש רטוב

החתך הוא לא החריצים בצמיג אלא עובי סוליית הצמיג

לחתך נמוך יהיה יתרון באחיזה אבל האיבוד אחיזה יהיה יותר פתאומי

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

תגידו על סמך מה אני יכול לקבוע איזה מידה אני יכול לשים באוטו שלי

 

ואם אכן החלפתי צמיגים וגאנטים אני צריך ללכת לקבל על זה אישור נכון

כי ברשיון רכב רשום את המידות של הצמיגים וכל זה

פורסם
תגידו על סמך מה אני יכול לקבוע איזה מידה אני יכול לשים באוטו שלי

 

ואם אכן החלפתי צמיגים וגאנטים אני צריך ללכת לקבל על זה אישור נכון

כי ברשיון רכב רשום את המידות של הצמיגים וכל זה

 

 

צור קשר אם היבואן ותבדוק איתו האם אפשר לשנות מידת צמיגים ברכבך. היבואן יאשר

זאת במידה והיצרן מייצר דגם זהה בעל מידת צמיגים גדולה יותר אשר מיובא או לא מיובא

לארץ. לדוגמא - בעל 106 ראלי יכול להחליף למידות צמיגים של 106 GTI.

פורסם

"חתך" הצמיג,הוא היחס בין רוחבו לבין גובהו.

צמיג בעל "חתך נמוך" נראה "נמוך" וספורטיבי יותר.

יתרון הצמיג בחתך נמוך נובע מכך שהדופן שלו קשיחה יותר.

לכן היא "עובדת" פחות בתוך סיבובים וכך מספק הצמיג אחיזת כביש טובה יותר.

חסרון ראשון של צמיגים כאלה הוא מחיר גבוה.

חסרון נוסף הוא רגישות מוגברת לבורות בכביש ולטיפוס על מדרכות.

בנוסף, ככל שהחתך נמוך יותר, נפגעת נוחות הנסיעה.

 

עמית

 

מתוך מעריב,מודל 2003, מילון האבזור השלם.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
"חתך" הצמיג,הוא היחס בין רוחבו לבין גובהו.

צמיג בעל "חתך נמוך" נראה "נמוך" וספורטיבי יותר.

יתרון הצמיג בחתך נמוך נובע מכך שהדופן שלו קשיחה יותר.

לכן היא "עובדת" פחות בתוך סיבובים וכך מספק הצמיג אחיזת כביש טובה יותר.

חסרון ראשון של צמיגים כאלה הוא מחיר גבוה.

חסרון נוסף הוא רגישות מוגברת לבורות בכביש ולטיפוס על מדרכות.

בנוסף, ככל שהחתך נמוך יותר, נפגעת נוחות הנסיעה.

 

עמית

 

כל הכבוד שאתה מצטט ממגזינים במיחוד מהמגזין של סוף שבוע בעיתון מעריב..

 

מבלי שקראתי את מעריב, הייתי אומר לך בדיוק אותו הדבר, ואני ממש לא בטוח שקומפי קרא את מעריב.

 

מנסיון של החלפת צמיגים עם ירידה מחתך 70 לחתך 60, עלייה ברוחב מ 165 ל 175 וג'נט מ 13" ל 14" אני יכול להגיד שכל מה שהוא אמר נכון.

 

ההבדל הגדול ביותר מורגש בחדות ההיגוי.

אם קודם הייתי מסובב את ההגה, ומקבל תגובה מעט איטית בגלל התעוותות דפנות הצמיג, עכשיו תופעה זאת קטנה משמעותית.

ההבדל הבא הוא הפחתה משמעותית של תת ההיגוי בסיבובים. שוב, הדופן הנמוכה והקשיחה יותר מפחיתה את העיוותים של הצמיג שמתבטאים בתת היגוי.

הצמיגים עכשיו יותר רגישים לתפרים ורכסים אורכיים בכביש, ולחימת ההגה תחת האצה על משטח שאינו זהה בשני הצדדים או עם הגה מופנה הוא יותר מוחשי מבעבר.

מבחינת נוחות - לא הרגשתי בפגיעה משמעותית, אולם זאת כנראה מכיוון שמדובר באוטו רך בבסיסו (309), כך שהמתלים עושים את רוב עבודת השיכוך. אני משער שבמכונית קשיחה יותר, ההבדל בנוחות יהיה מורגש יותר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

--------------------------------------------------------------------------------

 

StreetRacer כתב:

kompy כתב:

"חתך" הצמיג,הוא היחס בין רוחבו לבין גובהו.

צמיג בעל "חתך נמוך" נראה "נמוך" וספורטיבי יותר.

יתרון הצמיג בחתך נמוך נובע מכך שהדופן שלו קשיחה יותר.

לכן היא "עובדת" פחות בתוך סיבובים וכך מספק הצמיג אחיזת כביש טובה יותר.

חסרון ראשון של צמיגים כאלה הוא מחיר גבוה.

חסרון נוסף הוא רגישות מוגברת לבורות בכביש ולטיפוס על מדרכות.

בנוסף, ככל שהחתך נמוך יותר, נפגעת נוחות הנסיעה.

 

עמית

 

 

כל הכבוד שאתה מצטט ממגזינים במיחוד מהמגזין של סוף שבוע בעיתון מעריב..

 

 

מבלי שקראתי את מעריב, הייתי אומר לך בדיוק אותו הדבר, ואני ממש לא בטוח שקומפי קרא את מעריב.

 

:oops::oops::oops::oops::oops:

אני מאד מצטער בפני באי הפורום על אי מתן הקרדיט בהודעה הראשונה למקור הציטוט(תוקן).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...