Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מיושן


tomerc
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לרכב שלי מלאו 19 אביבים (אודי 80 שנת 1993).

עד כמה שאני יודע ולאחר חיפוש בפורום,

הרכב יצטרך אישור רכב מיושן רק בטסט שנה הבאה.

במכון הטסטים טוענים בתוקף שאני צריך אישור כזה כבר השנה.

תוקף הרישיון החדש ששילמתי הוא לשנה ולא לחצי שנה.

אשמח אם מישהו יאיר את עיניי.

תודה ושבת שלום.

פורסם

אישור רכב מיושן אני מביא להם כבר 3 שנים.

השנה רוצים אישור רכב מיושן.

לטענתם רכב משנת 96 צריך אישור בלמים

ורכב משנת 93 צריך אישור רכב מיושן.

שאלתי 10 פעמים, מספר אנשים שונים שם וזאת תשובתם של כולם.

פורסם
אישור רכב מיושן אני מביא להם כבר 3 שנים.

השנה רוצים אישור רכב מיושן.

לטענתם רכב משנת 96 צריך אישור בלמים

ורכב משנת 93 צריך אישור רכב מיושן.

שאלתי 10 פעמים, מספר אנשים שונים שם וזאת תשובתם של כולם.

 

אז יתכן שאני טועה ,למרות שלפני חודש עשיתי טסט לרכב עם טסט עד אוגוסט 2012 והבאתי אישור בלמים בלבד .

פורסם

לא ידוע לי לגבי שנת 93 אבל בטמפסט 92 שלי, שעשיתי לא מזמן טסט הייתי צריך להביא אישור רכב מיושן.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

על רכב משנת 92 אין ספק- מדובר ברכב בן 20.

לשון החוק היא רכב שמלאו לו 19 שנים.

אני הייתי בטוח שרכב בן 19 לא נחשב לרכב מיושן,

ולראייה, הטסט הבא שלי הוא בעוד שנה.

תודה למי שהגיב ואשמח לתגובות נוספות.

שבוע טוב לכולנו.

פורסם

המכון ממשיך להחזיק בדעתו ולא מוכן לבדוק.

ביררתי במכון אחר, שם נאמר לי שעליי להביא אישור בלמים בלבד.

אני שוקל להגיש תלונה למשרד התחבורה כנגד מכון הרישוי.

מה דעתכם?

×
×
  • תוכן חדש...