Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משהו מעניין, אפילו מעניין מאוד, מאיביי.....


zomero
שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זכותו של "האיש" לדרוש כל סכום שבעולם וזכותם של הקונים להציע את מה שהם רוצים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זכותו של "האיש" לדרוש כל סכום שבעולם וזכותם של הקונים להציע את מה שהם רוצים.

 

נכון מאוד

והסוסיתא תישאר אצלו בזכות :lol:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שאין לו זכות, רק שהאדם שישלם את הסכום הוא כניראה פראיר { שלא להישתמש במילה יותר מדויקת } , והאיש עצמו נשמע מורמר. { אולי עקב היכרות איתו אתה יכול להזים טענה זו? }

 

זכותי המלאה לחשוב שמחיר כזה על אוטו כזה הוא לא הוגן.

 

 

8)

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכירות אישית עם בעל הרכב אני יכול להעיד שמירמור איננו תכונה בולטת אצלו - נהפוך הוא.

 

בנוסף אף אחד אינו יכול להזים את העובדה כי הרכב הינו נדיר ביותר!!!!

 

לפיכך המחיר אינו נקבע כאן על גבי הפורום אלא בין מוכר והקונה הפוטנציאלי - מעבר לכך הויכוח הוא פשוט ויכוח סרק.

 

מה עוד שעל טעם וריח אסור להתווכח .....(ולמי שלא הבין הכוונה לויכוח שהתעורר מה כל אחד היה עושה בסכום זה).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרבה מה להגיד לכל ה"מבינים" כאן שתפרו כינויים לאיש ולקונה הפוטנציאלי של הסוסיתא שלו, אבל בלי מלים גסות אני קצת מוגבל.

 

ובכל זאת: בא בנאדם, שיפץ למצב ראוי מכונית שהיא אכן נכס לאומי. אקזמפלר יחיד במינו של מכונית ישראלית. של מכונית שפותחה לייצור ולשימוש בישראל (כן, אני יודע שבידע בריטי). כל ילד יודע מה זה סוסיתא.

 

המוכר - שאני לא מבין את ההימנעות מאיזכור שמו, שכן השם הובא בידיעות אחרונות - מבקש להרוויח על עבודתו, ולהשתמש בכסף לקנייה ושיפוץ של קלאסיות אחרות. הוא לא גנב את המכונית מאף אחד, הוא לא קיפח אף אחד.

 

תפתחו מחירונים של מכוניות קלאסיות. כנסו לאתרי מכירות פומביות של מכוניות כאלה. 50 אלף דולר לא יקנו לכם ג'אנט של בוגאטי, של פרארי מהראשונות, ושל רבות אחרות.

 

מדובר במחיר סביר לגמרי עבור מכונית יחידה במינה, שהיא סמל לתעשייה שלמה שהתקיימה כאן, ייצרה עשרות אלפי מכוניות ופירנסה אלפי עובדים במשך עשרות שנים. הסיפור של הסוסיתא, מעצם הרעיון של ייצור מכונית במדינה הקטנה והענייה שהיתה כאן אז, מהדרך שבא היא נולדה ועד הדרך שבה היא שרדה 22 שנה, הוא הסיפור שלנו.

 

לפני שהוא ניסה למכור את האוטו לחו"ל הוא יצר קשר עם גופים שונים, ממשלתיים ופרטיים, שיש ביכולתם לרכוש אותה. אף אחד מהם לא ירק בכיוון שלו.

 

התסכול שלו מובן לגמרי, וצריך לבייש את כולנו. :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכותך לאמר מה שאתה רוצה על המחיר.

הבעת דעה על המוכר עצמו (ממורמר וכו') מסיטה את הדיון מגופו של עניין לגופו של אדם, וזה,יודעים כבר כל מוקיריי, לא מקובל עלי כאדם וכמנהל הפורום.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, ירון וכל מכירי "המוכר" - קבלו את התנצלותי.

אולי הדרך בה הבעתי את התהיות שלי היתה לא טובה { בלשון המעטה }.

 

בדיוק בשביל השלוש תגובות האחרונות שלכם קימים פורומים כאלה - כדי שהקורא יקבל את המידע האמין ולא את מה שרוצים שיחשוב. { באמת ברגע שקראתי את הידיעה הבנתי ממנה את מה שכתבתי קודם, לא מתוך רוע לב }

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הרכב או המפעל\יצרן של הסוסיתא נקרא באנגלית?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תפתחו מחירונים של מכוניות קלאסיות. כנסו לאתרי מכירות פומביות של מכוניות כאלה. 50 אלף דולר לא יקנו לכם ג'אנט של בוגאטי, של פרארי מהראשונות, ושל רבות אחרות.

 

מדובר במחיר סביר לגמרי עבור מכונית יחידה במינה,

התסכול שלו מובן לגמרי, וצריך לבייש את כולנו. :oops:

 

בוא לא נגזים. מאיפה ההשוואה בין בוגאטי לטנדר סוסיטא?

 

נראה לי שיש פה שיעור באיך עובד השוק החופשי. המחיר של כל דבר נקבע לא רק ע"י המוכר אלא גם ע"י כמה שהקונה מוכן לשלם. במקרה הזה המוכר ביקש $50,000 והעולם ענה שהוא מוכן לשלם רק $3,000. לכן, אפשר לקבוע שבתנאים הנוכחיים האוטו לא שווה $50,000.

 

לא כל דבר נדיר שווה המון כסף. גם האוטו שלי נדיר. יש בין 10 ל20 כמוהו (עם גיר אוטומטי) בעולם. האם אני צריך לתאר לכם את התגובות שהייתי מקבל בפורום הזה אם הייתי מנסה למכור אותו ב 250,000 ש"ח, אפילו אם נניח שהוא היה במצב תצוגה מושלם?

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הרכב או המפעל\יצרן של הסוסיתא נקרא באנגלית?

 

סוסיתא = Sussita

מפעל/יצרן = "אוטוקארס" בע"מ = AutoCars

שם היצרן שפיתח את הסוסיתא באנגליה = רליאנט = Reliant

 

אתר לגבי סוסיתא/רליאנט:

http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?awisraelf.htm

awisrael_12.jpg

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תפתחו מחירונים של מכוניות קלאסיות. כנסו לאתרי מכירות פומביות של מכוניות כאלה. 50 אלף דולר לא יקנו לכם ג'אנט של בוגאטי, של פרארי מהראשונות, ושל רבות אחרות.

 

מדובר במחיר סביר לגמרי עבור מכונית יחידה במינה,

התסכול שלו מובן לגמרי, וצריך לבייש את כולנו. :oops:

 

בוא לא נגזים. מאיפה ההשוואה בין בוגאטי לטנדר סוסיטא?

 

נראה לי שיש פה שיעור באיך עובד השוק החופשי. המחיר של כל דבר נקבע לא רק ע"י המוכר אלא גם ע"י כמה שהקונה מוכן לשלם. במקרה הזה המוכר ביקש $50,000 והעולם ענה שהוא מוכן לשלם רק $3,000. לכן, אפשר לקבוע שבתנאים הנוכחיים האוטו לא שווה $50,000.

 

לא כל דבר נדיר שווה המון כסף. גם האוטו שלי נדיר. יש בין 10 ל20 כמוהו (עם גיר אוטומטי) בעולם. האם אני צריך לתאר לכם את התגובות שהייתי מקבל בפורום הזה אם הייתי מנסה למכור אותו ב 250,000 ש"ח, אפילו אם נניח שהוא היה במצב תצוגה מושלם?

 

אני רוכש הרבה כבוד לאוטו שלך, אבל אין לו את החשיבות ההיסטורית שיש לסוסיתא, כמכונית ישראלית ראשונה ויחידה. לא מדובר ברכב אקזוטי (אני מת לראות מפגש בין אוטורה בוגאטי לסוסיתא), אך לסוסיתא יש משמעות מיוחדת עבור כל ישראלי, בטח שאספן רציני.

 

אני לא בטוח שאי ביי הוא המקום למכור כזאת מכונית נדירה. יכול להיות שדרך מועדון הסברה הפעיל בבלגיה, או בית מכירות בריטי שיודע להציג את היחודיות של המכונית ואת ההקשר הבריטי שלה, אפשר להשיג הרבה יותר מ-3,000 דולר.

 

ולחולה הגה: יופי של לינק 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך ההמחשה לכך שאתה טועה,אני חוזר עוד פעם לאוטוסאן אנאדול הטורקית,שלה דימיון רב לסוסיתא,ופיתוחם נעשה פחות או יותר במקביל,על ידי אותו גורם(רליאנט הבריטית)והשתמשו באותם מכללים(פורד הבריטית).כמה היית מוכן לשלם על אחת מ 1000 האנאדולים שיוצרו בסדרת הייצור הראשונה?זה בדיוק הערך של הסוסיתא בעולם.זה שיש לנו סנטימנטים עמוקים למכונית הזו,עדיין לא עושה אותה לבעלת ערך,לפחות לא מעבר לים.אולי את הגויים הנוסטלגייה שלנו פשוט לא מעניינת?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך ההמחשה לכך שאתה טועה,אני חוזר עוד פעם לאוטוסאן אנאדול הטורקית,שלה דימיון רב לסוסיתא,ופיתוחם נעשה פחות או יותר במקביל,על ידי אותו גורם(רליאנט הבריטית)והשתמשו באותם מכללים(פורד הבריטית).כמה היית מוכן לשלם על אחת מ 1000 האנאדולים שיוצרו בסדרת הייצור הראשונה?זה בדיוק הערך של הסוסיתא בעולם.זה שיש לנו סנטימנטים עמוקים למכונית הזו,עדיין לא עושה אותה לבעלת ערך,לפחות לא מעבר לים.אולי את הגויים הנוסטלגייה שלנו פשוט לא מעניינת?

 

כעקרון אני מסכים איתך. הסוסיתא בהחלט איננה פרק חשוב בתולדות המוטוריקה וחשיבותה הגלובלית אפסית. ההבדל היחיד הוא ההבדל היהודי - ציוני. אני מניח שאת הפזורה הטורקית בעולם לא ממש מענינת האוטוסאן, לעומת זאת יש הרבה יהודים אמריקאים שכל דבר שבא מישראל חשוב להם ומוכנים לשלם עבורו לא מעט.

אני לא יודע מה היה ה reserve במכירה הזו, ובכמה באמת היה המוכר מוכן להפרד מהרכב. אני חושב שמקומו אכן במוזיאון, אבל בארץ. היה פה דיון בעבר על הקמת מוזיאון מוטורי והייתי שמח לראות אחד כזה קם.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(או סטיישן). היא נמצאת בשלוחה בתל חי

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...