Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מעוניין ברכב עם דגש על חסכוני (טסט וביטוח משולם ע"י העבודה) לנסיעות בין עירוניות (ים - ת"א)

ליסינג לא מתאים (ק"מ שנתי מעל 20000ק"מ)

 

המלצות בבקשה:

 

פאביה או איביזה 2012(1400 ידני כ 74000ש"ח)

ניסן מיקרה 2012 (יד ראשונה מאלבר אוטומט 0ק"מ - 83000 ש"ח - חורג מתקציב)

פולו 1400 ידני 82000 ש"ח

 

מה כדאי השתגעתי כולם אותם נתונים ואני לא ממש מבינה בכל סוכנות אומרים שזה אותו מנוע רק ירידת ערך שונה

 

מה כדאי בתקציב 50000-75000

תודה מראש

פורסם

מיקרה ידנית חדשה לגמרי (לא אפס קילומטרים מליסינג) עולה היום 70 אלף ש"ח. גם אופציה שכדאי לך לשקול ולדעתי עדיפה על פני האיביזה.

 

נ.ב - למה השאלה שלך דחופה? הסוכניות לא נפתחות עד יום ראשון בבוקר. יש לנו לפחות 36 שעות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מיקרה ידנית חדשה לגמרי (לא אפס קילומטרים מליסינג) עולה היום 70 אלף ש"ח. גם אופציה שכדאי לך לשקול ולדעתי עדיפה על פני האיביזה.

 

נ.ב - למה השאלה שלך דחופה? הסוכניות לא נפתחות עד יום ראשון בבוקר. יש לנו לפחות 36 שעות.

 

תודה, ראיתי את המיקרה והרכב נראה טוב אומנם פחות מרווחת אבל עם צריכה של 1:20 באוטומט לא עדיף על ידני?

האיביזה והפאביה ידניות בגלל חיסכון בדלק ואך ורק.

אחרי ארוחת שישי שלכולם מסתבר יש דעות על כל מיני מותגים (רנו - גיר, סקודה - שוק גרוע, סיאט- מתפרקת, ניסן- כלום)

אני צריך לבצע הזמנה ביום ראשון בבוקר (שבועיים אספקה)

 

הפולו קצת יקרה 82000 ש"ח

 

מה כדאי עם דגש על חסכוני, טיפולים זולים ושמירת ערך נורמאלית

 

תודה מראש

פורסם

מי אמר לך שמיקרה אוטומטית עושה 20 קילומטרים לליטר?! אפילו נתוני היצרן האופטימיים לא מגיעים לזה.

 

אני הייתי הולך על מיקרה ידנית או פאביה ידנית. הידניות תמיד חסכוניות יותר מהאוטומטיות המקבילות.

אם אתה לחוץ על אוטומט, זאת כבר בעיה אחרת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי

תבדוק אם המבצע בסקודה עדיין בתוקף (הנחה + אבזור).

בכל אופן לטעמי - ללכת על הסקודה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לאותם צרכים ומאותם שיקולים בחרתי בסופו של דבר בפאביה הידנית.

 

המיקרה קצת חלשה וברור שהיא תוכננה כמכונית עירונית, לפולו אותו מנוע וגיר כמו לפאביה ולא מצדיקה את תוספת המחיר.

 

הפאביה עושה בנסיעה רגועה (ואחרי הרצה קפדנית ומחמירה) כ- 17.5 ק"מ/ליטר (עד צומת שורש, יכול להיות שתוספת העליות והפקקים עד ירושלים תתן תוצאה קצת פחות טובה), היא נוחה ונעימה לנהיגה. חסרון עיקרי - רק 4 כריות אויר (אבל נסיעה רגועה תקטין את הסיכוי שיהיה בכלל צורך בהן ...)

פורסם
לאותם צרכים ומאותם שיקולים בחרתי בסופו של דבר בפאביה הידנית.

 

המיקרה קצת חלשה וברור שהיא תוכננה כמכונית עירונית, לפולו אותו מנוע וגיר כמו לפאביה ולא מצדיקה את תוספת המחיר.

 

הפאביה עושה בנסיעה רגועה (ואחרי הרצה קפדנית ומחמירה) כ- 17.5 ק"מ/ליטר (עד צומת שורש, יכול להיות שתוספת העליות והפקקים עד ירושלים תתן תוצאה קצת פחות טובה), היא נוחה ונעימה לנהיגה. חסרון עיקרי - רק 4 כריות אויר (אבל נסיעה רגועה תקטין את הסיכוי שיהיה בכלל צורך בהן ...)

 

תודה על העזרה, אם המנוע, הגיר של פאביה ואיביזה זהים ומבחינת נתונים ומחיר הם זהים אז נראה לי שאזמין את האיביזה יותר יפה חיצונית.

פורסם

יש עכשיו את הפיאסטה ידנית ב75K,אוטו ששווה לשקול,יש לו גם 7 כריות אוויר ו5 כוכבי בטיחות ומערכת עם שישה רמקולים ושליטה מההגה,לדעתי הכי שווה בקבוצה

פורסם
יש עכשיו את הפיאסטה ידנית ב75K,אוטו ששווה לשקול,יש לו גם 7 כריות אוויר ו5 כוכבי בטיחות ומערכת עם שישה רמקולים ושליטה מההגה,לדעתי הכי שווה בקבוצה

 

תודה, קראתי על הפיאסטה( על אף שהיתה לי משנת 1986 לפני עידן המחשב וההיטק) הביקורות אומרים שהמנוע מאוד חלש עלות טיפולים גבוהה ווצריכת דלק 1:11 ?

 

אבל הוא הכי יפה ומרווח מכל הרכבים בקטגוריה

הביקורות אמינות?

×
×
  • תוכן חדש...