Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורד פוקוס 2008 הגיעה לארץ נעולה בצמיגים בעלי סיווג מהירות V .

 

למכוניות דומות לה יש סיווג מהירות H .

 

המהירות המרבית שלה לפי נתוני ייצרן היא 180 קמ"ש .

 

נראה שהייצרן מתקין צמיגים שיש לו במלאי או זמינים לו מבחינת מחיר .

 

ברשיון הרכב לא מופיע סיווג המהירות , רק מידות הצמיג .

 

יש איזו טבלה שבה רשום מה קוד המהירות שמתאים לכל רכב ?

 

הרי מובן שבמקרה של הפוקוס אין התאמה בין ביצועים מוצהרים ע"י הייצרן לבין סיווג המהירות .

 

לפי מה בודקים במבחן השנתי את סיווג המהירות לצמיג או שאין הם בודקים ?

פורסם

האיתה יכול קצת לחפש ליפני שאתה שואל.

ישנה טבלה.(לא הצלחתי להכניס את הטבלה).

N-עד 150

Q-עד 160

R-עד 170

S-עד 180

T-עד 190

U-עד 200

H-עד 210

V-עד 240

W-עד 270

Y-עד 300

ZR-מעל 300 קמ"ש

פורסם

לדעתי לא בודקים, אם זה לא מופיע ברישיון.

 

אבל אין להם בעיה לבדוק, הנתון הזה מופיע באוטודאטה כחלק ממידת הצמיג.

 

 

פורסם

האם הצמיגים שאתה מדבר עליהם במידה זהה למה שמגיע לארץ?

 

ורק לידיעה-היבואן מוסר למשרד הרישוי את מידת הצמיגים המלאה. כולל קוד מהירות ועומס. אין לי מושג, למה זה לא מופיע ברישיון. כנראה מסיבות טכניות. אצלי ברכב בשנה אחת זה הופיע ובשנה אחרת לא הופיע.

 

בקיצור, יכול להיות שמתישהו זה יתוקן וקוד מהירות יחזור לרישיון, הרכב שלך יפסל בטסט, אם ישימו לב.

 

האם מדובר בהפרש מחיר משמעותי בין שני סוגי הצמיגים?

 

 

פורסם

על רביעייה מתוצרת TOYO ההפרש הוא 300 ש"ח .

בחו"ל המידה 15\60\195 ובארץ 15\65\195 .

ההבדל המהותי הוא שצמיג עם סיווג מהירות V הוא יותר רך ועקב כך נשחק בקצב מהיר יותר מ H .

אצלי ברשיונות מעולם לא הופיע סיווג המהירות רק המידות .

המבחר גדול יותר בסיווג מהירות H לעומת V .

×
×
  • תוכן חדש...