Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני יקנה עכשיו 2 רמקולים נניח איכותיים של מוראל אתם אומרים לי שאני יישמע בדיוק כמו הרמקולים שיש לי עכשיו ?

בלי מגבר בלי כלום . 2 קדמיים תמורת ה2 עכשיו .

פורסם

לא תשמע בדיוק כמו עכשיו, אבל סביר להניח שלא תקבל את התוצאה שאתה רוצה.

 

וזה הכי חשוב - אף אחד לא שאל אותך מה אתה מצפה לקבל או מה מפריע לך.

 

חלאס, מגעיל, הלאה וכו' - זה לא התייחסות לבעיה.

 

תנסה להסביר בדיוק מה מפריע לך ברמקולים מהחברה או ליתר דיוק במערכת שיש לך עכשיו ברכב וננסה לעזור לך לעשות את המקסימום עם ה-700 שקל שלך (גם אם זה אומר להשקיע אותם בפק"מ).

פורסם
לא תשמע בדיוק כמו עכשיו, אבל סביר להניח שלא תקבל את התוצאה שאתה רוצה.

 

וזה הכי חשוב - אף אחד לא שאל אותך מה אתה מצפה לקבל או מה מפריע לך.

 

חלאס, מגעיל, הלאה וכו' - זה לא התייחסות לבעיה.

 

תנסה להסביר בדיוק מה מפריע לך ברמקולים מהחברה או ליתר דיוק במערכת שיש לך עכשיו ברכב וננסה לעזור לך לעשות את המקסימום עם ה-700 שקל שלך (גם אם זה אומר להשקיע אותם בפק"מ).

עד עכשיו הרמקולים המקוריים סיפקו אותי - ככה שמבחינתכם אפשר להניח שיש לי דרישות מינימליות .

הרמקול השמאלי היה עושה רעש , ויש לי אחריות על רכב אז צ'מפיון החליפו לי אותו , כרגע חזרו הרעשים ברגע שאני מגביר , ואי אפשר להנות ממוזיקה ..

אז נמאס לי , ואני פשוט רוצה להחליף את הרמקולים , זה הכל .. כדי שאני ישמע כמו ששמעתי בתחילת הדרך או אפילו יותר טוב (אני מניח שאם אני יקנה רמקולים איכותיים שההספק שלהם רוב הסיכויים יעלה על ההספק של הזבל הסיני שהתקינו לי , אני מניח שאני ישמע אפילו טיפה יותר טוב ).

פורסם

יופי.

 

אז ככה -

ברור שרמקול תקין יישמע טוב יותר מרמקול לא תקין.

אם מאיזשהיא סיבה רמקולים אצלך נשרפים/נהרסים - יש צורך לבדוק שהמערכת לא מקצרת - כי אז לא משנה איזה רמקול תשים - לא תעשה בזה יותר מדי.

מורל פולס/טמפו זה אחלה רמקול ויכול לעבוד גם יפה מאוד בלי הגברה. אצלי הוא יושב מאחורה ולא מוגבר ועובד על מערכת מקורית וזה בסדר גמור.

מה שיפה בו שאתה יכול להנות בו מכל העולמות: מצד אחד רמקול לא יקר שעובד בלי הגברה. מצד שאני רמקול מעולה של חברה נהדרת שעובד יפה גם עם הגברה ונותן תוצאות נהדרות יחסית למחיר.

אבל כמו כל דבר שטוב בהרבה דברים הוא בד"כ לא מצטיין באף תחום - אבל זוהי פשרה נהדרת.

 

דוטק לא יעבוד טוב בלי הגברה. וגם המחיר שלו (מעל 700 ש"ח לא כולל התקנה) - מוציאים אותו מהמשוואה.

טמפו עולה באיזור ה-500-550 והתקנה טובה תעלה באיזור ה-200-250 ש"ח. זה בערך בתקציב.

אל תוותר על התקנה טובה. זה יעשה את ההבדל.

 

מתקינים טובים תמצא בחיפוש לפני שאסרו כאן על המלצה על מתקינים.

 

אלטרנטיבות לדוטק:

JBL GTO.

HERTZ DIACI.

 

ה-GTO לדעתי באותה רמה (אני מעדיף את ה-JBLים).

ההרץ לדעתי קצת פחות טוב, אבל לא מעט אנשים מאוד אוהבים אותו.

פורסם
אגב הרמקולים מקוריים הם לא סינים.

בימינו אפילו התווית Made in USA עושים בסין .

 

ולהוא שמעליי , תודה קודם כל על התגובה .

ההתקנה אצלי היא בחינם , יש לי במשפחה שיודע להתקין רמקולים למזלי הרב .

את ה GTO של JBL כבר ראיתי בזאפ ושמתי עליהם את העין , הקטע אם הם יחזיקו לי טוב ללא ההגברה .

ותגיד איך אני יכול לבדוק אם המערכת מקצרת (רק דרך בעלי מקצוע ?)

פורסם

אם הרכב שלך עדיין באחריות אז אל תוותר להם ואל תיצא מהם עד שתקבל את התוצאה שתרצה אותך. חבל להשקיע כסף וזמן יקר. על הדרך תוכל להוציא מהם אחריות נוספת או כל מיני דברים אחרים, תלוי בהתעקשות שלך. לחבר שלי לדוגמא הייתה בעייה במערכת המובנת באיביזה, הוא לא עזב אותם בשקת עד שתיקנו לו את הבעייה ונתנו לו שנת אחריות נוספת.

פורסם
ואם בכל זאת אתה מחליט ללכת לרכוש לבד - אז כן, ה-JBL GTO אחלה.

שים לב רק שאתה קונה GTO ולא סדרה אחרת (כמו ה-GT5 שלא מומלצים בכלל).

 

בהצלחה!

 

על מה היית ממליץ יותר - GTO6507 - הספק - 210 הספק אפקטיבי 70 RMS

GTO608C - הספק 140 - הספק אפקטיבי 70 RMS .

 

6.5 אינטש (כמו שאמרו לי פה שזה הגודל לאיביזה לקומפוננט) ללא מגבר ..

 

 

אם הרכב שלך עדיין באחריות אז אל תוותר להם ואל תיצא מהם עד שתקבל את התוצאה שתרצה אותך. חבל להשקיע כסף וזמן יקר. על הדרך תוכל להוציא מהם אחריות נוספת או כל מיני דברים אחרים, תלוי בהתעקשות שלך. לחבר שלי לדוגמא הייתה בעייה במערכת המובנת באיביזה, הוא לא עזב אותם בשקת עד שתיקנו לו את הבעייה ונתנו לו שנת אחריות נוספת.

הקטע שעשיתי את זה כבר , והאמת אני כבר עברתי את השלב שאני רוצה להסתפק בחרא שם ששמים (ואני בטוח שהם לא משקיעים באיזה רמקולים איכותיים , בכל זאת .. ), וחושב שאם אני ישקיע עוד קצת אז יהיה לי יותר שקט ליותר זמן .

בכל מקרה יש לי טיפול אצלם בקרוב , ואתלונן בכל מקרה על הראש מהרמקולים .

(מעניין איך הוא הוציא עוד שנת אחריות .. הייתי נותן הרבה בשביל עוד שנת אחריות )

פורסם

המלצה שלי, תחסוך עוד קצת.

לא לרמה של 4000 שקל, אבל אני מאמין שב 2000 שקל ורכיבים מיד שניה תוכל להביא משהו שיותר מיספק אותך.

ההצעה שלי היא לחבר את הHU המקורי, עם כמה שהוא זבל וכך תוכל להשקיע ברכיבים איכותיים יותר.

כמובן מנחת.

מורל דוטק או הרץ HSK תלוי בהיצע ביד שניה.

ומגבר נגיד 800 שקל.

וסאב אתה יכול להביא משהו חמוד ב500 שקל, ואם תמתח קצת את התקציב תוכל להביא הרץ ES300.

הקטע שב700 שקל אין לך כלום, אין לך גם ממה להתחיל. תבין ש700 שקל זה תקציב רק לקומפוננט. מה עם מגבר סאב?

פורסם
המלצה שלי, תחסוך עוד קצת.

לא לרמה של 4000 שקל, אבל אני מאמין שב 2000 שקל ורכיבים מיד שניה תוכל להביא משהו שיותר מיספק אותך.

ההצעה שלי היא לחבר את הHU המקורי, עם כמה שהוא זבל וכך תוכל להשקיע ברכיבים איכותיים יותר.

כמובן מנחת.

מורל דוטק או הרץ HSK תלוי בהיצע ביד שניה.

ומגבר נגיד 800 שקל.

וסאב אתה יכול להביא משהו חמוד ב500 שקל, ואם תמתח קצת את התקציב תוכל להביא הרץ ES300.

הקטע שב700 שקל אין לך כלום, אין לך גם ממה להתחיל. תבין ש700 שקל זה תקציב רק לקומפוננט. מה עם מגבר סאב?

תקרא מה רשמתי ..

אני לא רוצה להשקיע במערכת , אני רוצה להגיע למצב ששמעתי לפני שהיו לי תקלות ברמקולים הנוכחים , זה הכל .

אולי בהמשך אשקול להוסיף מגבר , השאלה האם הרמקולים האלה יכולים לספק דרישות מינימליות ללא מגבר , זה הכל .

 

ושוב , למביני עניין , איך אני יכול לדעת אם המערכת היא זאת שמקצרת , יש אפשרות לבדוק זאת ללא בדיקה של בעל מקצוע ?

פורסם
על מה היית ממליץ יותר - GTO6507 - הספק - 210 הספק אפקטיבי 70 RMS

GTO608C - הספק 140 - הספק אפקטיבי 70 RMS .

 

6.5 אינטש (כמו שאמרו לי פה שזה הגודל לאיביזה לקומפוננט) ללא מגבר ..

 

 

 

אני חושב שאחד מהם זה הדגם החדש ואחד הישן או שאחד קצת פחות עמוק - בכל מקרה זה לא משנה, שניהם זה פחות או יותר SAME SAME.

פורסם
אני חושב שאחד מהם זה הדגם החדש ואחד הישן או שאחד קצת פחות עמוק - בכל מקרה זה לא משנה, שניהם זה פחות או יותר SAME SAME.

הבנתי , אז אני חושב שאני אלך על אחד מהם.

תודה רבה !

×
×
  • תוכן חדש...