Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רכב עם הרבה תקלות, וביטוח גרירה (כשהוא על הגרר):lol: .

 

וכן תתייחס לשאלה של בגירה.

 

עדכון:

אופס סליחה כשהרכב על הגרר הק"מ לא רץ.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

צריך לדעת בשביל מה השאלה רלוונטית.

הרי רכבי סולר מטבעם יהיו יותר חסכוניים אך הדלק עצמו יהיה יותר יקר.

אם זאת סתם שאלת מספרים, אז אני חושב שסמארט CDi תנצח פה עם צריכת דלק של 34 ק"מ לליטר (ע"פ מבחן דרכים של אתר בריטי).

TFSI Power

פורסם

לזה שמעלי- בהרבה תחנות ניתן למצוא סולר במחיר זהה ואף נמוך יותר מהבנזין.

 

אם נתייחס רק לרכבים שנמכרים בארץ ב3 השנים האחרונות- הסמארט דיזל בכלל נמכרת בארץ?

 

יש את פאביה TDI ספייס (90 כ"ס): 27.7 קמ"ל בבינעירוני, 19.6 קמ"ל בעירוני ו23.8 קמ"ל במשולב (נתוני יצרן).

 

אני מניח שC3 דיזל דומה בנתונים הנ"ל.

 

רק חבל שלא מביאים את גרסאות הבלומושן של הפולו או ה-גרינליין של סקודה. הבנתי שיש להם דגם 1.2 TDI שצורך 1 ל-33 ק"מ.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

סמארט דיזל לא נמכר בישראל אני חושב



 

C3 - יש רק משנת 2003-2004

 

פאביה היא מונית למידי

 

חבל מאוד שלא מביאים את הריו החדשה דיזל בגימור EX .....

פורסם

מהו רכב החסכוני ביותר שנמכר ישראל?



 

אני מדבר על צריכת דלק בלבד

 

 

אה, כי לרגע חשבנו חסכוני בווזלין.

 

פיאט דובלו

 

או סיטרואן סי 3 דיזל

 

לא, ולא.

 

בסדר אחי. מנוע 1.9 דיזל עצלן ומיושן בלי טורבו. אולי 1:12 בעיר, או שהתקלקל לך מד הקילומטרים, או שאתה לא יודע לספור.

 

אם אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר, אז תשאל לפני שאתה מגיב. היתה לנו בזמנו גולף SDI שמנמנה ועצלנית עם 68 כ"ס. בנהיגה חסכונית היא היתה צורכת קצת מעל 4 ליטר ל-100 ק"מ. די בקלות. אתה מהר מאוד נוהג לפלוט שטויות לפי מה ששמתי לב.

 

שירוקו.

 

סמארט דיזל לא נמכר בישראל אני חושב



 

C3 - יש רק משנת 2003-2004

 

פאביה היא מונית למידי

 

חבל מאוד שלא מביאים את הריו החדשה דיזל בגימור EX .....

 

אז רגע, אתה בעצם מחפש לקנות רכב?

פורסם

הם יוציאו באזור ה 20 בבין עירוני בנסיעה רגועה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם


 

C3 - יש רק משנת 2003-2004

 

 

 

אבל יש C3 פיקאסו ט"ד ידנית.

 

105K ש"ח והיא שלך.

 

אצלי היא עושה 80% בין עירוני ו 20% תנועה עירונית קלה ושומרת על ממוצע של 21 קמ"ל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב החשמלי של שי אגסי. כי הוא עושה אין סוף ק"מ לליטר. הוא בכלל על חשמל!

 

בנוסף יש קטנוע הונדה 125 ידני שעושה 45 קמ לליטר מדוד (נסעתי עליו ובדקתי). בנסיעה מאוד רגועה אפשר להגיע לכ55 קמ לליטר. הוא הרכב בעל מנוע בנזין החסכוני בישראל.


×
×
  • תוכן חדש...