Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה רכב פרטי שלך? אני מהמר שזה רכב שקנית מחברת ליסינג.

 

צודק, זה רכב שקניתי מליסינג לפני שבוע אבל עשיתי בדיקה והכל יצא מעל הציפיות שלי.

הרכב שנת 2009 עם 75000 ק״מ.

יש סיבה מיוחדת למה זה קורה?

מה צריך לעשות כדי לתקן?

המון תודה.

פורסם
אם לא חסר בשר לרפידות, הן כנראה מאיכות בינונית.

 

לא נראה כאילו חסר בשר ומבחינת האיכות זה של בוש.

תודה.

פורסם

ייתכן שהרפידות מאיכות גרועה או/גם הרפידות לקראת סיום חייהם, הרעש שאתה שומע עשוי להיות מפחית שגורמת לרעש והמתריעה על רפידות שחוקות.

 

איך אתה יודע שלא חסר בשר ?

איזה כייף לי :)

פורסם
צודק, זה רכב שקניתי מליסינג לפני שבוע אבל עשיתי בדיקה והכל יצא מעל הציפיות שלי.

הרכב שנת 2009 עם 75000 ק״מ.

יש סיבה מיוחדת למה זה קורה?

מה צריך לעשות כדי לתקן?

המון תודה.

 

בבדיקה לא בודקים את עובי הרפידות, מקסימום בודקים שהרכב עוצר.

הבעיה היא שחברות ליסינג בדרך כלל משתמשות ברפידות זולות שאמנם עולות פחות אבל עושות רעש מעצבן. אם הרכב עבר טיפול 75 אז סביר להניח שעשו לו טיפול לפני המכירה ואז גם בטוח בדקו את הבלמים. זאת רשלנות פושעת לשחרר רכב מטיפול בלי לבדוק בלמים.

 

בקיצור, אם זה ממש מציק לך אז אתה יכול ללכת למוסך שיחליף לך רפידות לכאלו של רמסה או משהו איכותי אחר. אם לא אז תגביר את הווליום במערכת :-D

פורצה יובה!

פורסם
בבדיקה לא בודקים את עובי הרפידות, מקסימום בודקים שהרכב עוצר.

הבעיה היא שחברות ליסינג בדרך כלל משתמשות ברפידות זולות שאמנם עולות פחות אבל עושות רעש מעצבן. אם הרכב עבר טיפול 75 אז סביר להניח שעשו לו טיפול לפני המכירה ואז גם בטוח בדקו את הבלמים. זאת רשלנות פושעת לשחרר רכב מטיפול בלי לבדוק בלמים.

 

בקיצור, אם זה ממש מציק לך אז אתה יכול ללכת למוסך שיחליף לך רפידות לכאלו של רמסה או משהו איכותי אחר. אם לא אז תגביר את הווליום במערכת :-D

 

למה אתה כותב סתם דברים שלא מבוססים על כלום?

אתה יודע באיזה רפידות בלם משתמשות חברות ליסינג? לא!!!!

אתה עובד בענף הרכב ויש לך ניסיון עם הרכבה של בלמים מפירמה כזו או אחרת? לא!!!

אני מוכר לחלק מחברות הליסינג שמשתמשות רק ברפידות מקוריות!!!!

אז אל תכתוב סתם דברים!!!!

×
×
  • תוכן חדש...