Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול באמצע נסיעה בין עירונית הרכב התחיל לרעוד לי ונדלקה מנורה.

עצרתי בצד הדרך וכל הרכב רעד מאוד אז כיבתי אותו והזמנתי גרר.

האיש מהגרר אומר שפלאג 1 מתוך ה-4 לא עובד.

הבנתי מאנשים שלא בטוח שהלך הפלאג ואולי זה בעיה במחשב ואפשר לאפס אותו (אין לי מושג איך).

 

הבעיה שלבקשתי גררו לי את הרכב ליד מוסך בלילה ובבוקר תכננתי ללכת למוסך אבל לצערי הוא סגור כל חול המועד.

המיקום של המוסך לא סימפתי בלשון המעטה מבחינת גניבות ואני חושש לשלמות הרכב.

אין לי אפשרות להתניעה את הרכב ולהוציא אותו משם ואני חייב פתרון מיידי.

 

יש לכם המלצות בשבילי?

אולי מדריך לאיפוס המחשב? לקרוא לחשמלאי רכב?

 

תודה רבה לעונים!

פורסם

כנראה סליל הצתה נשרף. קשה לי להאמין שאיפוס מחשב הוא הפתרון.

אני הייתי גורר את הרכב למוסך מורשה

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

התקשרתי לחשמלאי רכב לחוות דעת והוא טוען שהלך לי הקויל ושזה יעלה 1400 שקל.

יכול להיות שהוא סתם דוחף לי ואני לא צריך אבל יכול להיות שכן אבל זה ממש יקר!!

הרכב מודל 2007 עם 74 אלף קילומטר בלבד קשה לי להאמין שכל כך מהר הקויל נשרף לי.

פורסם

למה לא, כמו שחברים פה נתנו הערכה בלי לראות את הרכב.

חשמלאי אמר שלדעתו זו התקלה ומחיר התיקון אצל הוא כך וכך.

זה לא הצעת מחיר מחייבת.

לפותח השירשור - מציע לך לגרור את הרכב על חשבונך. גרירה בתחומי אותה עיר עולה כ 150-200.

 

 

פורסם

המליצו לי ללכת על זה ושזה פחות או יותר המחיר (1200 לקויל ו200 לעבודה, לא מצאתי מקורי ב 700 כפי שמישהו ציין פה)

ועוד המיקום שלו לא עודדו אותי.

החשמלאי חיבר את הרכב למחשב ואמר שנמצאו 8 תקלות כתוצאה מאי תקינות הקויל ואחרי ההחלפה לא נשארו תקלות.

בסוף מסתבר ששילמתי 1600 שקל כי זה היה בצ׳קים ולא במזומן, חתיכת הוצאה לרכב שיש לי כולה 3 שבועות.

פורסם

תוצר לוואי של החלפת פלאגים כל 60K ק"מ.

 

אם אתה רוצה לשמור על הסליל החדש, תחליף פלאגים כל שנה (20K ק"מ לערך~).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק צודק

החלפת מצתים כל 30000 בהחלט תאריך לקויל את החיים ולחסוך הרבה כסף

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם
תוצר לוואי של החלפת פלאגים כל 60K ק"מ.

 

אם אתה רוצה לשמור על הסליל החדש, תחליף פלאגים כל שנה (20K ק"מ לערך~).

 

איציק

למה? מה קורה למצת שפוגע בסליל?

פורסם
למה? מה קורה למצת שפוגע בסליל?

 

המצת (פשוט וזול בעל אלקטרודה מפחם רגיל) מתבלה כי הוא אינו מיועד לעבודה במרווחים של 60K ק"מ. המרווח גדל באופן משמעותי ומתח הניצוץ שנדרש הסליל ליצר עולה באופן משמעותי - ומכאן הבלאי הגבוה לסליל.

 

במערכת החדשה של היצרן מקוטלגים הטיפולים בכפולות של 20K ק"מ (ולא 30K ק"מ) ומועד החלפת המצתים עבור מכוניות שמחוץ ליבשת אירופה עומד על 40K ק"מ ולא 60K ק"מ.

 

לאורך שנים אם טורחים להחליף מצתים במרווח סביר (20-30K ק"מ) הסליל מחזיק את ה 150K-200K ק"מ דיי בקלות (אצלי ברכב החלפתי לאחר 184K ק"מ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...