Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממתי זה נכנס לתוקף? תדלקתי שבוע שעבר ולא היה שינוי.

 

אני יודע שיש 2 סוגי כרטיסי הנחה בדלק לסטודנטים

1. והראשון בלי תוקף

2. היותר חדש עם תוקף שרשום על הכרטיס ל3 שנים ולדעתי רק בו חלה הורדת הנחה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא נכון.

כל ההנחות מחושבות מהמחיר בשירות מלא.

 

נו? המחיר בשירות המלא לא עלה ב-20 אג' כמו שהוא היה אמור לעלות.

 

אבל עמישראל לא מבין שעדיף שכולם ירוויחו את ההורדה/או אי-העלאת המחיר וזה יחד עם ההנחות (שהן אכן קטנות יותר) זה יוצא יותר זול

 

עוד פעם אסביר.

 

נגיד מחיר ליטר הוא 7.5 שקלים.

עכשיו למר קומבינטור יש 33 אג' הנחה. (יותר מכולם - הוא דפק את המערכת).

מחיר הליטר היה אמור לעלות ב-20 אג' כלומר 7.7 שקלים. אבל במקום זה העלייה נספגה על ידי חברות הדלק. ולמר קומבינטור הורידו את ההנחה מ-33 אג' ל-24 אג' בלבד.

המחיר אם ההנחה הייתה נשארת היה 0.33 אג' והוא היה מבסוט שדפק את המערכת היה - 7.7-0.33=7.37 ש"ח.

עכשיו נעשה חישוב - 7.7-0.2-0.24= 7.26 ש"ח

 

המחיר כעת יותר זול בתנאים האלו, אבל לאאאאא - אנשים לא רוצים את המחיר הכי זול, אנשים רוצים לשלם פחות מאחרים.

פורסם

אני לא מסכים עם קו המחשבה שלך. ההנחות המדוברות (סדר גודל 32-36 אג') היו נחלתן של חלק נרחב מאוד מהציבור, בין אם מדובר בהנחות שמיועדות לציבור מסוים במסגרת ארגונית (סטודנטים, אנשי צבא קבע), מחזיקי כרטיס מועדון לקוחות (ויזה שופרסל בפז, יו בדור אלון וכו'), או אפילו בהתארגנות של אדם פרטי מול תחנת דלק (שיק פקדון במשרדי התחנה תמורת כרטיס תדלוק בעל הנחה קבועה). היתרון הגדול לפני הקטנת מרווח השיווק הייתה היכולת של האדם הפרטי לקבל עוד כ-20 אג' הנחה קבועה לליטר מעבר למחיר בשירות עצמי, אני מאמין שרוב הציבור שמחזיק רכב פרטי מתדלק בשירות עצמי מטעמי עלות. במצב הנוכחי ההנחה של כרטיסי התדלוק כמעט ואינה משמעותית בהשוואה למחיר בשירות עצמי.

 

ורק בשביל להבהיר את עצמי- אני ממש לא מחפש לשלם פחות מאדם אחר שעומד לידי במסלול.

פורסם

תודה על הדיווח על כרטיס דלק של הסטודנטים, חשבתי לעשות כזה בתחילת שנת הלימודים, אבדוק את זה טוב.

 

עד כה הייתי מקבל 35 אג' הנחה מכרטיס אשראי שופרסל בכל תחנות פז, וההנחה בוטלה בצורה חד צדדית ללא הודעה מוקדמת החל מתאריך ה7.10, בעקבות כך אני מתכנן לבטל את הכרטיס.

מבחינה חוזית, רשום בחוזה שההנחה היא עד הודעה חדשה אז הם כיסו את עצמם מראש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עם מה יש לך לא להסכים?!

 

אני מסביר לך ומראה לך שאותו בחור עם ההנחת סטונדטים משלם היום פחות (למרות שיש לו רק 24 אג' הנחה) מאשר אם היו משאירים לו את ההנחה הגדולה (33 אג') אבל לא מקטינים מרווח השיווק.

 

יכול להיות באמת שעכשיו כבר לא שווה להחזיק כל מיני "כרטיסי הנחה" למיניהם, אבל המחירים הם יותר זולים כתוצאה מהקטנת מרווח השיווק מאשר עם כרטיסי ההנחה. עכשיו רק שיורידו את הבלו.

פורסם
ברשותכם, מקפיץ את הנושא, לאחר ביקור קצרצר בתחנת דלק של חברת "דלק" עם הכרטיס.

 

המחיר בשירות עצמי, יצא לי 7.26 ש"ח במקום 7.29 ש"ח - הנחה של 3 אגורות בלבד.

 

אני יכול לכתוב על זה הרבה מילים, אבל המילה בושה מתאימה יותר מכל מילה אחרת, שאני מסוגל לחשוב עליה.

 

בהסתדרות המורים חלק מההנחה מתבטא ישירות במשאבה וחלק מקבלים כזיכוי בסוף החודש בפירוט כרטיס האשראי.

פורסם

פה ההנחה היא מיידית :(.

 

ממתי זה נכנס לתוקף? תדלקתי שבוע שעבר ולא היה שינוי.

 

אני יודע שיש 2 סוגי כרטיסי הנחה בדלק לסטודנטים

1. והראשון בלי תוקף

2. היותר חדש עם תוקף שרשום על הכרטיס ל3 שנים ולדעתי רק בו חלה הורדת הנחה.

 

פעם ראשונה, שאני שומע זאת.

 

כשהוצאתי את הכרטיס, בשנה שעברה, נאמר לי שאין לו תוקף והוא בטוח לא יתבטל אחרי שנה בלבד. אז אמרו...

 

נקמיצ'י,

 

כל הכבוד על החישובים, אבל בשורה התחתונה, הנחה של 3 אגורות יותר גרועה מללא הנחה בכלל. זה פשוט לצחוק לבן אדם בפנים.

פורסם
תודה על הדיווח על כרטיס דלק של הסטודנטים, חשבתי לעשות כזה בתחילת שנת הלימודים, אבדוק את זה טוב.

 

עד כה הייתי מקבל 35 אג' הנחה מכרטיס אשראי שופרסל בכל תחנות פז, וההנחה בוטלה בצורה חד צדדית ללא הודעה מוקדמת החל מתאריך ה7.10, בעקבות כך אני מתכנן לבטל את הכרטיס.

מבחינה חוזית, רשום בחוזה שההנחה היא עד הודעה חדשה אז הם כיסו את עצמם מראש.

 

אייל, תודה על האזהרה בנוגע לכרטיס של שופרסל.

יש לי אחד, אבל לא יצא לי לתדלק בזמן האחרון כך שאני שומע על השינוי בפעם הראשונה ממך.

פורסם

פשוט חוצפה הם גבו מאיתנו 20 ש"ח על הכרטיס הזה .

 

חייבים לארגן חרם צרכנים על אחת מחברות הדלק רק ככה ירדו המחירים כשכמה חודשים אף אחד לא יכנס לחברה מסויימת !

 

:evil::evil::evil::evil::evil:

פורסם
נו? המחיר בשירות המלא לא עלה ב-20 אג' כמו שהוא היה אמור לעלות.

 

אבל עמישראל לא מבין שעדיף שכולם ירוויחו את ההורדה/או אי-העלאת המחיר וזה יחד עם ההנחות (שהן אכן קטנות יותר) זה יוצא יותר זול

 

עוד פעם אסביר.

 

נגיד מחיר ליטר הוא 7.5 שקלים.

עכשיו למר קומבינטור יש 33 אג' הנחה. (יותר מכולם - הוא דפק את המערכת).

מחיר הליטר היה אמור לעלות ב-20 אג' כלומר 7.7 שקלים. אבל במקום זה העלייה נספגה על ידי חברות הדלק. ולמר קומבינטור הורידו את ההנחה מ-33 אג' ל-24 אג' בלבד.

המחיר אם ההנחה הייתה נשארת היה 0.33 אג' והוא היה מבסוט שדפק את המערכת היה - 7.7-0.33=7.37 ש"ח.

עכשיו נעשה חישוב - 7.7-0.2-0.24= 7.26 ש"ח

 

המחיר כעת יותר זול בתנאים האלו, אבל לאאאאא - אנשים לא רוצים את המחיר הכי זול, אנשים רוצים לשלם פחות מאחרים.

 

 

לדעתי קו המחשבה שלך שגוי לגמרי.

 

שאדם (סטודנט, קבע, סופרסל וכו'...) מצתרף למועדון, בטח ובטח שזה עוד היה בתשלום.

הוא נותן פרטים שאיתם הוא מקבל פרסומות אם זה דרך מיילים, פקסים, דואר.

שלא נדבר על מאגרי מיידע שהוא מצורף על ידי החברה של ה"מועדון", ונמכר הלאה...

הוא משלם על על ההנחה הזאת, וזאת הדרך לתשלום.

 

אם אתה מוכן לשלם את ה 30 ו... אגורות האלו בדרך שרשומה לעיל, אז סבבה.

ואם לא אז תשלם אותם דרך התידלוק.

 

אבל את המועדון הוא "משלם" תמיד, ולכן ההנחה צריכה להיות בלי שום קשר לעליה וירידה במחיר.

 

אתה מזכיר לי את אלו שמשכירים דירה לפי שער הדולר, ואומרים לך שאם הדולר יעלה שכר הדירה יעלה.

אבל אם הוא יורד אתה תשלם לפי שער הדולר בזמן חתימת החוזה.

פורסם

לא קראתי את כל השירשור אז ייתכן וכבר רשמו פה,

גם תחנת דלק סונול בעבר היה הנחה עם כרטיס מולטי עזריאלי של עוד כמה אגורות בנוסף על ההנחה בשירות עצמי וגם את זה ביטלו לפני בערך חודש לגמרי, ללא הודעה מוקדמת.

הממשלה פגעה בהם כביכול הם לקחו את זה מאיתנו, בדיוק כמו חברות הסלולר פגעו להם כביכול בדמי הקישוריות קיבלנו את ההפרש בדלת האחורית.

אביב8)

פורסם

לא אמרתי שאני לא מאמין לך רק אמרתי שהם לא דאגו לדווח לכולם לא במייל וגם לא דרך האתר.

 

אני אומר שצריך להתחיל חרם צרכנים על חברת דלק כבר שלחתי להם פנייה ראשונה בנושא וניראה מתי יחזרו אלי.

 

אם התשובה לא תיהיה מספקת נתחיל להעביר חרם במיילים ובפייסבוק וננסה להוריד להם קצת מהמכירות.

 

אני אנסה גם לדבר עם יו"ר התאחדות הסטודנטים בנושא .

 

זה פשוט מכעיס זה לא שה-10 אגורות יעשו אותי עשיר אבל יש גבול לחוצפה שלהם גם אם הם הכניסו סעיף שנותן להם אפשרות להעלות את המחיר אני אצלהם לא מתדלק יותר גם אם אני צריל לשלם יותר על הדלק שלי !


×
×
  • תוכן חדש...