Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, ברשותי סיאט איביזה שנתון 2002 מנוע 1600 דגם סטלה.

 

הרבה פעמים אני מוצא את עצמי בעליות קשות עומד על 4K טורים ולעיתים גם על 5K טורים כי ברגע שאני מעביר להילוך חמישי בעליה המהירות פשוט צונחת ולאוטו אין מספיק כוח בשביל לעלות (העליות של כביש תל אביב - ירושלים)

 

רציתי לדעת, האם אני פוגע במנוע? כי לפי מה שהבנתי כיום יש דבר שנקרא RPM Limiter, כלומר מגביל טורים שמטרתו להגן על המנוע, אני דיי פרנואיד בקטע הזה, כי המנוע פשוט צורח ואחרי זה אני עם רגשות אשם לאוטו :roll:

 

מישהו יכול להאיר את עיניי?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

שלום רב !

במקום להיות פרנואיד, גש ללמוד נהיגה.

בעליות לירושלים יש להוריד הילוך ולא לעלות הילוך.

כשהרכב מתקשה לטפס בהילוך רבעי תוריד לשלישי, ואל תעלה לחמישי, וכך תמנע מקשיים בסחיבה בעלייה, מסלד גבוה, מבלאי למנוע, ומצריכת דלק גבוהה, ומיותרת.

אם אתה עם רגשות אשם, פנה למורה לנהיגה, ובצע שעורי נהיגה והתמקד בנהיגה בעליות ובירידות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

במקום להיות פרנואיד, גש ללמוד נהיגה.

בעליות לירושלים יש להוריד הילוך ולא לעלות הילוך.

כשהרכב מתקשה לטפס בהילוך רבעי תוריד לשלישי, ואל תעלה לחמישי, וכך תמנע מקשיים בסחיבה בעלייה, מסלד גבוה, מבלאי למנוע, ומצריכת דלק גבוהה, ומיותרת.

אם אתה עם רגשות אשם, פנה למורה לנהיגה, ובצע שעורי נהיגה והתמקד בנהיגה בעליות ובירידות.

בברכה

צביקה

 

הילוך רביעי - 4.5K סל"ד, אז להוריד הילוך? הרי הטורים פשוט יזנקו אפילו גבוהה יותר

 

עריכה: אני רואה שבאמת שכחתי לציין על איזה הילוך אני.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

הייתה לי סיאט לאון (ש"קצת" יותר כבדה מהאיביזה שלך) וגם פוקסוואגן גולף עם מנוע 1.6 וגיר רגיל

 

ואני יכול להגיד לך שהרכבים האלו טיפסו את העליות של ירושלים בלי בעייה.

 

לא צריך להשתולל עם הטורים, לאוטו שלך יש מספיק כוח.

 

מצטרף להמלצה של צביקה- גש לקורס נהיגה מתקדמת.

 

כך תוכל להפיק יותר הנאה מהרכב שלך, תלמד להכיר אותו טוב יותר ותלמד לנהוג בטוח יותר.

 

ממליץ בחום מנסיון.

 

איתמר.

פורסם
הילוך רביעי - 4.5K סל"ד, תישאר בהילוך רביעי או לחליפין 4.5 סל"ד (תלוי במהירות הנסיעה) אז להוריד הילוך? הרי הטורים פשוט יזנקו אפילו גבוהה יותר

 

עריכה: אני רואה שבאמת שכחתי לציין על איזה הילוך אני.

ולגביי הגבלת הס"ד אז הוא נכנס לפעולה במצבים שהס"לד מטפס עד מעל החצי של הסימון האדום.

×
×
  • תוכן חדש...