Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש לקנות מכונית, רצוי מהחברה.

שמעתי שלפני חודש-חודשיים היה בפיאט מבצעים ממש טובים אבל לפי מה שהבנתי הם כבר נגמרו.

 

מבחינת האוטו צריך שהוא יהיה אוטומאט (הרבה נסיעות בפקקים) וממש ממש חשוב שהוא יהיה חסכוני בדלק

רוב המוחלט של הנסיעות שאני עושה הן בת-ים לנתניה או להרצליה פיתוח

אני עושה את זה בכל יום הלוך-חזור (עד שיהיו הסעות נורמאליות מהרכבת) ככה שכמעט כל הנסיעות הן בינעירוניות

טווח המחירים זה עד 80,000

 

אני מעדיף מכונית חדשה בעיקר בגלל שאין לי זמן להתעסק בחיפוש ביד 2 או בסונויות ליסינג ואז לקחת אותם לבדיקה לראות שלא דופקים אותי...

 

בשנה האחרונה נהגתי במאזדה 3 ספורט (אחלה אוטו אבל זולל דלק) ואז עברתי לליסינג- I10 וסיריון, שניהן די דומות- נחמדות ולא לוקחות דלק אבל טיפה קטנות לטווח הארוך

 

למישהו פה יש הצעות טובות?

 

תודה רבה

פורסם

בסוכות מתקיים יריד רכבים, כדאי לך ללכת ולבדוק שם.

 

לדעתי פולו TSI יכולה לענות על הדרישות שלך. מה גם שעם קצת לחץ על המוכר בסוכנות אתה יכול לקבל הנחה או איבזור נוסף כהטבה.

רכבים נוספים הינם הפיאסטה והסוזוקי סוופט (לדעתי יבואנים אלו יהיו ביריד הרכבים בסוכות וניתן יהיה לקבל "מחיר טוב").

 

בהצלחה וחג שמח.

פורסם

אני לא חושב שפיאסטה, פולו או סוויפט חדשות ימכרו ביריד או בכל מקום אחר ב-80 אלף ש"ח.

לדעתי, בסכום כזה אפשר לקנות יונדאי i20 אוטומטית 1400 סמ"ק כמעט חדשה, בת שנה פחות או יותר. גדולה יותר מה-i10 ואמינה יחסית. רכב כזה יתן לך שקט לכמה שנים טובות.

×
×
  • תוכן חדש...