Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

אני מעוניין לרכוש רכב ודיי צריך המלצות מאנשים שמבינים קצת (הרבה) יותר ממני,

אני חייל צעיר שלצערי הלוק החיצוני הוא פרמטר שמשפיע מאוד, ושני הרכבים הנ"ל קורצים לי,

השאלה היא מי עדיפה?

א. מהי צריכת הדלק?

ב. אמינות

ג. יוקר חלקים / חלפים / טיפולים

 

או בקיצור מי תעשה אותי מאושר מבלי לקרוע לי את הכיס

פורסם

לא ציינת מה הנפח של הגולף?,גיר?

בקשר לחיסכון ולמחיר חלקים זה בטוח לטובת הפונטו, באמינות אין לי תשובה ברורה.

לי מבחינה מכאנית טפו טפו לא היו בעיות עד היום (גולף יותר מ3 שנים אצלי) אבל הדגם שלי יחסית נדיר

1.8 ידנית אבל בעיות חשמל קורות לא אגיד שבלי הפסקה כמו שאוהבים לומר פה בפורום מתנגדי הוואג אבל קורות ושוב זה יחסי כי הרכב שנת 99 ולדעתי זה בלאי סביר.

פורסם

אם תקרא לזה "מוכן להתפשר" אז כן, למען האמת לא משנה לי הנפח כי אני נוסע רגוע ושליו,

העדיפות הגבוהה היא על הדגם האמין / האיכותי / בעל עלות אחזקה נמוכה יותר ואני עם תקציב של 25+/-

אגב, יכול להיות שהבנתי נכון וה2.0 שותה פחות מה1.6?

פורסם

בקשר לתקציב אני לא יודע איך אתה מתכנן להכניס שם גולף שנת 00, מעבר לזה כן אם מדובר בגרסאות האוטו׳ אז הייתי ממליץ לך ללכת על נפח 2.0, לא יודע אם זה מדוייק להגיד שהיא יותר חסכונית אבל בעקבות שידוך מנוע יחסית חלש לגוף כבד ותיבה אוטומטית הצריכה דיי קרובה לגרסא החזקה יותר ככה שעדיף לקבל ביצועים יותר טובים בצריכה דומה.

בכל מקרה תחפש פה בפורום על גולף, המלצה פה אחד אם עדיין לא עשה הבעלים הקודם להתקין קולר חיצוני לגיר.

אבל עדיפות לגיר ידני.

פורסם
בכל מקרה תחפש פה בפורום על גולף, המלצה פה אחד אם עדיין לא עשה הבעלים הקודם להתקין קולר חיצוני לגיר.

 

לא ירדתי לסוף דעתך.. "קולר חיצוני לגיר" מהו?

פורסם

רדיאטור קירור נפרד לגיר, שאינו קשור למערכת הקירור של המנוע, יותר אמין, ובתקווה שהגיר יאריך חיים יותר.

הגירים האוטומטיים של האירופאיות משום מה לא מסתגל לחום של ארצינו.

אבל שוב בהמלצה חמה גם מתוך נקודה של חיסכון וגם של הנאה בנהיגה, קח ידני:wink:

פורסם

כעקרון, אם יש לך פונטו וגולף במצב מכאני דומה, תצפה לעלויות נמוכות יותר בפונטו. סביר להניח שהיא גם תהיה בעלת ניחוח ספורטיבי יותר.

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...