Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

הרכב המדובר הינו פאסאט 2002 1.8T דגם קומפורטליין עם בקרת אקלים דיגיטלית.

 

לפני כחודש התחילה בעיה שהמדחס נכבה באמצע פעולה והמערכת עובדת במצב איורור.

 

במוסך המרכזי חיברו את הרכב למחשב לסורק תקלות והסורק נתן התראה על תקלה במדחס.

 

המדחס הוחלף אך הבעייה עדיין נמשכת.

 

הרכב חובר שוב לסורק תקלות וכעת מתקבלת שגיאה על חיישן שנמצא על המעבה.

 

מהמוסן המרכזי נאמר לנו שבכדי להגיע לחיישן יש לפרק את כל לוח המחוונים :roll:.

 

1)האם מישהו נתקל בתופעה הנ"ל?

 

2)במידה ומדובר בחיישן הנ"ל, האם יש דרך אחרת להגיע אליו?

 

 

תודה רבה,

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

כןן אחי במקרה אני לפני שבוע פירקתי את הרדיאטור שאתה מדבר עלוי ואכן פירקתי את כל הדשבורד אבל אם את מדבר על החיישן שנמצא על הרדיאטור ובשביל להוציא אותו ברכב שליי!! לא צריך לפרק את הכול ...

אצלי רק מוציאים את התא כפפות וזה מאחורה אני לא יודע איך זה אצלךך!

פורסם
שלום לכולם

 

הרכב המדובר הינו פאסאט 2002 1.8T דגם קומפורטליין עם בקרת אקלים דיגיטלית.

 

לפני כחודש התחילה בעיה שהמדחס נכבה באמצע פעולה והמערכת עובדת במצב איורור.

 

במוסך המרכזי חיברו את הרכב למחשב לסורק תקלות והסורק נתן התראה על תקלה במדחס.

 

המדחס הוחלף אך הבעייה עדיין נמשכת.

 

הרכב חובר שוב לסורק תקלות וכעת מתקבלת שגיאה על חיישן שנמצא על המעבה.

 

מהמוסן המרכזי נאמר לנו שבכדי להגיע לחיישן יש לפרק את כל לוח המחוונים :roll:.

 

1)האם מישהו נתקל בתופעה הנ"ל?

 

2)במידה ומדובר בחיישן הנ"ל, האם יש דרך אחרת להגיע אליו?

 

 

תודה רבה,

 

איתמר ג'ורג'.

לחבר הפורום רון יש פיתרון לבעיה מבלי לפרק את הדשבורד לשם החלפת החיישן. כמובן מחיר ההחלפה זול בהרבה ממוסך מורשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה רבה,

 

לי נאמר שיש בפאסאט הנ"ל 2 אפשרויות שונות- בחלק מהדגמים ניתן להגיע דרך תא הכפפות ובחלק לא.

 

האם אמת בדבר או שבכל הדגמים של הפאסאט ניתן להגיע לחיישן מבלי לפרק את הדשבורד?

 

תודה,

 

איתמר

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלה בחיישני הטמפרטורה ביציאה מהמאייד היא לחלוטין לא שכיחה

ובכל מקרה עד כמה שזכור לי אין צורך בפרוק הדש .

אם אתה מהאיזור שלי אתה מוזמן לבדיקה ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שבוע טוב לכולם!

 

ברצוני להודות לכל העוזרים ובמיוחד לרון.

 

החלפת החיישן אכן לא הצריכה פירוק כל הדשבורד אלא פירוק תא הכפפוצת בלבד (אכן קשה להגיע לחיישן

 

אך אפשרי).

 

תודה רבה לכולם!

 

איתמר

×
×
  • תוכן חדש...