Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי נשרפו לי הסט הנ"ל בהגברה אקטיבית , שכחתי לכוון קרוס בHu לאחר ניתוק מצבר !? עצבים !

 

העניין הוא אני שומע מוזיקה אלקטרונית ואהבתי די את הפוקל, היו לי מעולים

הייתי רוצה לשדרג למשו ברמה יותר יותר ... השאלה היא

האם כדאי, במוזיקה אלקטרונית , mp3 אלטקרו טכנו

 

Hu alpine 9855r

amp : phase evolution rs4

monoblock : pantera one

 

שקלתי להחליף מגבר לרמה יותר , אולי audison או אם אפשר המלצות לסט מעולה ומגבר

 

הייתי רוצה להגדיר שהסאוד יעיף לי תתחת באיכות ובידיוק ובעוצמות ! ., תודה וחג שמח

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

המגבר שלך פצצה, אין סיבה להחליף אותו.

 

סט- אני הייתי מכוון להרץ מילה, מצטיין בכל סגנון והאלקטרוני במיוחד.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

3-4-5 אלף התקציב לסט !

אפשר גם יד שניה במצב מעולה ! ככה אפשר לעלות ברמה !

 

המגבר קצת לא מוכר , ואני באמת לא יודע לגביו ! אני מרוצה ממנו אבל השאלה אם אני אקבל משו הרבה יותר טוב ממגבר אחר

שאוכל להגיד וואו !

?

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

לגבי המילה , אני לא מכיר , אבל שמעתי את ההרץ היי אנרגי וממש לא דיבר אלי הגוון צליל שלו

הוא היה נציל מאוד , הרבה יותר מהפוקל עם אפילו פרטים בסאוד

אבל הוא לא היה מופרד וזה היה נשמע לא לטעמי לגמרי

את המילה אני לא שמעתי

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

יש לך מאזדה 3 האצ׳בק נכון? עוד סיבה ששרפת אותם (וזה מהבחנה בהשמעה שעשית לי ברכב שלך במפגש מרכז האחרון) זה בגלל שאתה מגביר את האלפיין עד הסוף. רוב האלפיינים מוציאים קליפינג אחרי 24/26 בווליום. ברגע שהמגבר מקבל סיגנל עם קליפינג, הוא רק מגביר את האות המעוות עוד יותר ושולח את זה לרמקולים, והם נשרפים. וודא שהמתקין לך מכוון את הגיינים כשרדיו על ווליום 26 בגג. חבל לשרוף עוד סט.

דיוויד

פורסם

ה KRX2 הם ההחלפה הטבעית למישהו שהיה לו K2P והיה מרוצה.

אתה יכול לחפש פוקאל ברמה גבוהה יותר כמו האוטופיה, אולי תמצא משהו בתקציב שלך מיד שניה, רק קח בחשבון את המצב שלהם.

אתה יכול גם לחפש רמקולים שמזכירים באופי הסאונד את האוטופיה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
יש לך מאזדה 3 האצ׳בק נכון? עוד סיבה ששרפת אותם (וזה מהבחנה בהשמעה שעשית לי ברכב שלך במפגש מרכז האחרון) זה בגלל שאתה מגביר את האלפיין עד הסוף. רוב האלפיינים מוציאים קליפינג אחרי 24/26 בווליום. ברגע שהמגבר מקבל סיגנל עם קליפינג, הוא רק מגביר את האות המעוות עוד יותר ושולח את זה לרמקולים, והם נשרפים. וודא שהמתקין לך מכוון את הגיינים כשרדיו על ווליום 26 בגג. חבל לשרוף עוד סט.

דיוויד

 

דיוויד,

 

מבלי לפגוע, זאת אחת השטויות הגדולות ששמעתי בזמן האחרון.

 

אין קשר בין הדברים, אפשר לכוון כל מערכת עם אלפיין, ללא הגעה למצב של קליפינג, גם עם הסקאלה תהיה מעל 26.

בכלל זה לא רלוונטי, כיוון נכון של גיינים פותר את הנושא הזה.

 

סה"כ ברגע שמתאימים את הסף רגישות אל מול הסיגנאל, הפוטנציומטר ווליום של הHU אינו משפיע על כלום.

 

אני חושב שאתה פשוט מתבלבל, שפוטנציומטר הווליום של כל HU מגיע למקסימום, בעבודה עם מגבר פנימי של הHU אז אולי יכולה להווצר בעיה של קליפיניג.

זה אולי הייתה הכוונה שלך, אני מניח.

under construction..

פורסם

http://www.diymobileaudio.com/forum/279102-post8.html

 

שים לב שהוא מדבר על ה9855 הדגם שיש לבחור שלנו פה.

בדגמים אחרים אולי אין בעיה עם קליפינג באמת, אבל אין לדעת עד שלא תבחן כל מקרה לגופו.

מהכרותי עם דייויד הוא לא אומר דברים סתם.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

Green monster,

תבדוק את מקור הידע שלך לפני שאת ישר קוטל.

א. להד יוניט הזה אין פוטנציומטר, זה דיגיטלי. הרבה זמן לא ראיתי פוטנציומטר על רדיו איכותי.

ב. כל הד יוניט נכנס לקליפינג באיזשהו שלב, למעט אקליפסים למיניהם.

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/76537-what-volume-headunits-clip-at/

תעיין בזה, אתה לא יכול להתווכח עם עובדות.

אם כבר מישהו מדבר פה שטויות, זה אתה. מבלי להעליב. תפתח את הידע קצת, תקרא באינטרנט, יש עוד המון דברים שאני בטוח שאתה לא יודע.

כמו שאמרת גיין נועד לכוון את רגישות המגבר לסורס, לא משנה מה אבל, ברגע שיש קליפינג בסיגנל, גם אם זה משיר באיכות גרועה זה יגיע למגבר ויצא ממנו, אפילו עם גיין סגור לגמריי. אתה תראה שרוב האנשים שם מדדו קליפ קל ב24 וקשה ב26. ויש את היוצאי דופן שהגיעו עד 34.

 

אז שוב, קודם תביא מקור ידע אמין, ואז תגיד לי שאני מדבר שטויות.

שבת שלום,

דיוויד

פורסם

דיוויד



 

יש לי 9853 ואני באמת מכוון בדרך כלל את המערכת כשאני שם את הווליום של הHU הזה על סביבות ה22 עד 26 מתוך 36 אפשריים עד כמה שזכור לי - אולי באמת 34 אבל אני לא בטוח כאן כבר.

 

אבל מעולם עוד לא הגעתי למצב שכוונתי מערכת וקיבלתי עיוות שמיע גם כשהווליום הוא על 33 או יותר.

 

דווקא במערכת שיש לי היום אני לא כל כך נלהב לעבור 28 כי מדובר במגבר, טוב ככל שיהיה, חלש יחסית (ST60 של ג'נסיס) ואני פוחד להכניס אותו לרוויה.

 

אבל אני, מהנסיון שלי, צריך להסכים עם ניר - אם תכוון נכון את הגיינים במגבר אתה לא צריך לקבל עיוות שמיע.

 

אלא אם כן נפלתי על HU מוצלח במיוחד אבל אני לא חושב ככה - 9853 סה"כ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אם תשים לב שחלקם טובים עד 34 וחלקם טובים עד 26.

העניין של כיוון הגיין במגבר לא רלוונטי פה, ברגע שיוצא קליפניג מהרדיו זה יגע לרמקול, המגבר רק מעצים את זה.

וכמו ששלומי פרסם, הבחור מדד את ה9855 שלו ומצא קליפינג ב26. לכן אני ממש לא מסכים עם מה שניר כתב. אם הקדם מגבר מוציא קליפינג אי אפשר להעלים את זה בכיוון גיין ״נכון״ כפי שאתם טוענים.

אני לא מתכוון לנהל פה וויכוח על זה, שהבחור יעשה מה שבראש שלו. אם בעוד כמה חודשים הוא ישרוף עוד סט - אתם תדעו בדיוק למה. מהשיחה הזו אני פורש, עכשיו תגיעו לעניין איזה סט קומפוננטים הכי יתאים לו, הרי זה נושא השרשור ובעניין הזה אין לי נסיון כדי להמליץ לו.. :)

דיוויד

פורסם
Green monster,

תבדוק את מקור הידע שלך לפני שאת ישר קוטל.

א. להד יוניט הזה אין פוטנציומטר, זה דיגיטלי. הרבה זמן לא ראיתי פוטנציומטר על רדיו איכותי.

ב. כל הד יוניט נכנס לקליפינג באיזשהו שלב, למעט אקליפסים למיניהם.

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/76537-what-volume-headunits-clip-at/

תעיין בזה, אתה לא יכול להתווכח עם עובדות.

אם כבר מישהו מדבר פה שטויות, זה אתה. מבלי להעליב. תפתח את הידע קצת, תקרא באינטרנט, יש עוד המון דברים שאני בטוח שאתה לא יודע.

כמו שאמרת גיין נועד לכוון את רגישות המגבר לסורס, לא משנה מה אבל, ברגע שיש קליפינג בסיגנל, גם אם זה משיר באיכות גרועה זה יגיע למגבר ויצא ממנו, אפילו עם גיין סגור לגמריי. אתה תראה שרוב האנשים שם מדדו קליפ קל ב24 וקשה ב26. ויש את היוצאי דופן שהגיעו עד 34.

 

אז שוב, קודם תביא מקור ידע אמין, ואז תגיד לי שאני מדבר שטויות.

שבת שלום,

דיוויד

 

 

קודם כל, בתחילת ההודעה שלי, כתבת מבלי לפגוע.

אבל כנראה שבכל מקרה לקחת את זה אישית, ושלחת אותי לחפש באינטרנט ולבדוק, קצת מגוכך אבל נניח לזה לרגע.

 

מקור הידע ה"אמין" שאתה שולח אותי אליו על מנת ללמוד, הוא פורום מקביל, אומנם בחו"ל, אומנם זה באנגלית, אבל זה לא הופך את זה לנכון יותר.

 

עם כל הכבוד לך, ואינני מכיר אותך, ולכן לא כתבתי את זה באופן אישי נגדך, כתבתי שהרעיון עצמו הוא בגדר שטות.

 

ולמה? כי אין בעיה גורפת במכשירי אלפיין בנושא של קליפינג, ואת זה אני מבסס לא על קריאה באינטרנט, אלא על שנים של נסיון בכיוון מערכות בכלל ועם אלפיין בפרט.

והפלא ופלא, באף אחת מאותן מערכות לא נגרם שום נזק, וחלק גדול מהמערכות שאני התעסקתי בהן, הן מהמורכבות שיש(ריבוי אלמנטים,עבודה אקטיבית, שילוב של מעבדים וחלקים נוספים וכו'.).

ובאף מערכת שאני התקנתי,כיוונתי או ייעצתי בנושא כיוונים, לא נגרם שום נזק ובטח שלא נשרף סט עמיד כמו K2P.

בוא נגיד שזה יותר מתאים למגבר שפורק DC מאשר עיוות של HU..

 

ומהנסיון שלי ההצהרה שמה ששרף לבחור את הסט זה הקליפינג מהHU, זאת שטות גמורה כי אין משהו גורף.

 

ולגבי ה"בדיקות" שהועלו לאותו פורום.

 

א. גם שמודדים עם אוסיליסקופ, זה לא אמור להיות במוזיקה, אלא ברצועות בדיקה יעודיות.

ב. גם שאתה מודד עיוות, זה כתלות בתדר.

ג.גם שכבר מצאת עיוות, יש שאלה באם הוא מזיק.

ד. גם אם מצאת עיוות, יש שאלה באם הוא בכלל שמיע?

ה.שום מכשיר לא זהה לחלוטין ל"אחיו" מאותה סדרה או דגם.

 

ודבר אחרון והכי חשוב, האוזניים שלנו הם אינן אוסיליסקופ, וקח את זה בחשבון.

 

אגב,

כתבתי פוטנציומטר כמילה מקבילה לכפתור, ועובדה שזה מסתדר לך, כי הבנת על מה אני כותב.

אכן היום השליטה על הווליום היא דיגיטלית ברוב הHU, ובודדים המכשירים עם פוטנציומטר אנלוגי.

אבל מה לעשות, זה נשאר טבוע כמטבע לשון.כמו הרבה מושגים שאנו משתמשים בהם על בסיס יומי.

under construction..

פורסם

אהלן חברה,אני ממש לפני שדרוג לalpine 9855 , בעקבות הפוסט הזה אני לא יודע, לא בטוח ,אם כדאי לי לקנות את המכשיר הזה,איך אני יכול להגיע לתשובה חד משמעית בנושא?

פורסם

נו באמת, לאן הגענו עם השטות הזאת.

 

קובי, אתה יכול לקנות את המכשיר הזה בראש שקט לגמרי.

יש לי נסיון עם עשרות מכשירים כאלו במשך שנים, כולל אפילו אצלי אישית ברכב למעלה משנתיים, ללא שום בעיה.

 

 

זה שלמישהו נשרף סט קומפוננט, ובמקרה יש לו כזה מכשיר, לא הופך את המכשיר לגורם הבעיה.

 

ב4 שנים האחרונות, היו עשרות אם לא מאות חברי פורום עם המכשיר הזה ועם אחיו ה9853 וה9851, ולאף אחד לא קרה שום דבר.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...