Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפה אהה.!.!.!

 

אם אני לא טועה...ז"ל...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

ה"דבר" הזה יכול לעלות לווילי רק אם שמו לו עופרת במיזוודות מאחורה :lol:

 

לדעתי, עבודת פוטו שופ טובה...

שימו לב לתמרור מאחורה, אסור לעשות ווילי :lol:

 

יפה...

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

1. זה גולדווינג של הונדה

2. הרוכב (כנראה) עוד חיי, הרוכב שנהרג הוא רוני סמית', שנהרג בתאונה דרכים לפני איזה שנה וחצי (פלוס מינוס). היה בוחן #1 של PB.... :cry::cry::cry:

 

wheelie2.jpg

 

ועוד כמה ווילים עם גולדווינג:

wheelie.jpg

 

wheelie-under.jpg

פורסם
אחלה של תמונה :lol:

 

ד"א איזה אופנוע זה? (נראה לי שזה הונדה, אבל אני לא בטוח...)

 

זה הונדה גולדווינג

ילדים, הישמרו לכם מעצי הבאובב!

פורסם

אולי זה הצמיג הקדמי שלא נראה עגול לגמרי

או הרקע

מתי יוצא למכירה האופנוע של קנידה ???

מה ז'תומרת מי זה קנידה ??

הילד-מנהיג של חבורת אופנוענים חוליגנים

בסרט האנימה של כל הזמנים - אקירה

 

למכירה פנתאון 150 2001

פורסם

איך אפשר להרים את זה לווילי?!

אולי יש להם "קפיצי אוויר" כמו במכוניות של הכושים בארה"ב (כמו בקליפ של JUMP JUMP)...

 

אגב מכוניות קופצות, יש תחרות (בארה"ב כמובן) של הקפצת מכוניות באוויר בעזרת "קפיצי אוויר"... טוב, כושים....

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
איך אפשר להרים את זה לווילי?!

אולי יש להם "קפיצי אוויר" כמו במכוניות של הכושים בארה"ב (כמו בקליפ של JUMP JUMP)...

 

אגב מכוניות קופצות, יש תחרות (בארה"ב כמובן) של הקפצת מכוניות באוויר בעזרת "קפיצי אוויר"... טוב, כושים....

 

 

גילי

 

1800 סמ"ק...מעל 100 כוחות סוס וים של מומנט.

זה "איך".

 

:lol:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כמובן שמלבד המנוע יש את האפשרות של החזקת ידית המצמדהעלות טורים ואז לשחרר אותה.

 

ולR750 GIRL איזה אופנוע הוא טוויטי?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

RIP רוני סמית'.

 

אלוף IOM TT

 

בוחן מוכשר ומקצועי, איש מצחיק. אי אפשר היה להתעלם מהחיוכים שלו מעל הPB ומהקסדות המגניבות מאוד שלו. נהרג על קטנוע ליד הבית.

 

כשהוא מת. הזלתי דמעה.

 

ויקום דור אשר לא ידע את סמית'.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

ולהעיר שלא משנה מאיזו זווית מצולם הגולדווינג, הוא נותר כ-ל כ-ך מכוער.

מאידך, כפי שגילו בדיעבד (או שלא) לא מעט נובורישים, כסף לא קונה טעם טוב.

×
×
  • תוכן חדש...