Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שטיפת הרכב ושאיבת אבק מבפנים המצב הוא כזה (לאחר שטיפתו התניע פעם אחת ולא יותר):

הרכב לא מגיב למפתח כשאני רוצה לפתוח ולנעול אותו

אי אפשר להתניע.כלומר הסטרט עובד אבל המנוע לא מתחיל לעבוד

יש רעש טיקטוקים קטנים מאזור המנוע

החלונות שלפני כן היו חייבים שהסוויטץ יהיה על מצב אחד לפני התנעה ניתנים לפתיחה וסגירה עכשיו גם כשהמפתח כלל לא בסוויץ

 

מדובר ברנו קליאו בי 2000

 

שי, שים לב - יש לציין בכותרת את דגם הרכב ושנת הייצור. אי הקפדה על כך תגרום למחיקת ההודעות שלך.

פורסם

נשמע כמו בעיית מצבר (כמובן שיכול להיות גם דברים אחרים)

 

תבדוק שאין חיבורים רופפים בקטבי המצבר.

 

כמו כן תבדוק מהו תאריך היצור של המצבר ואם ניתן, תבדוק שלא חסר בו מים.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

יש סיכוי שבמקרה השארת מערכת דולקת בווליום גבוה בזמן שניקית את הרכב, הרכב לא היה מונע?

יכול להיות שקרה לך מה שקרה לי בדיוק..והמצבר פשוט מת לי ברכב אחרי שעה וחצי של נקיון וניגון מערכת :p

Opel Adam S 2017

פורסם

לפי מה שפותח השרשור אמר שהחלונות עובדים עכשיו בלי מפתח בסוויץ' שולל את עניין המצבר ונראה יותר כמו קצר חשמלי, תבדוק האם הגיעו מים לקופסת פיוזים שנמצאת בתא המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...