Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מחפש רכב מסחרי קטן או בינוני (משהו בגודל של ברלינגו עד ג'אמפי) אחרי שמכרנו את הטרנספורטר 2002 שלנו (כן טעות, הרכב הזה היה פשוט נפלא לא התקלקל כמעט אף פעם)

 

הוא מוכן להשקיע משהו כמו 50-60K לרכב משנתון 2008-2007 (שקנראה יקנה בסוכנות או טריידאין בגלל פריסת תשלומים)

או אם הוא יקנה מאנשים פרטים יד שניה אז הוא יוכל לשלם עד 40K-35K במזומן לרכב משנתון 2005 לפחות.

 

הדרישות הכי חשובות זה כמובן אמינות (אני לא מצפה שהוא יהיה אמין וחזק כמו הטרנספורטר אבל עד כמה שאפשר)

וצריכת דלק, וכמובן דיזל (עדיף טורבו)

עניין של נוחות או מראה חיצוני ופנימי פחות חשוב.

מספיק שיהיה אפילו 5 מושבים, אנחנו לא משפחה גדולה, וגם אנחנו לא מתכוונים לקרוע את הרכב, רוב הנסיעות הם בתוך העיר.

 

חשבנו ללכת על הפורד קונקט או פיאט דובלו 2007-2008, הבנו שהפורד יותר אמינה אם כי הבנתי שהדגמים שמתחת לשנת 2008 עושים הרבה בעיות ולא אמינים, ועל הפיאט יש לי פחות אינפורמציה.

הבנתי שיש גם את הברלינגו שאומנם היא מאוד זולה (25K לדגם 2006 ו40-K50 ל07-08) אבל רובם קרועות וגם הבנתי שהאמינות של הרכב בריצפה, הבנתי שיש גם את הפג'ו פרטנר אבל שוב אין לי מידע איך הרכב מתפקד.

אז בנתיים ההתלבטות פה היא בן הפיאט לפורד, שהפיאט בנתיים יותר קורצת כי היא נכנסת טוב יותר לתקציב אבל אין לי מושג באמת איך היא ואם היא טובה יותר מהפורד.

 

בקיצור אני די אבוד ומבולבל בכל העניין הזה של המסחריות והשמח אם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר בבלגאן איזה מבן הרכבים באמת עדיף, ואפילו להציע רכבים אחרים.

 

תודה רבה

פורסם

זאת הדובלו שהייתה לי:,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343018

 

מבחינת מנוע,תענוג גדול,רכב חזק,אחרי מתיחת פנים שזה בעצם מה אתה יוכלים לקנות מגיע עם 105 הכי הרבה בקטגוריה,יחד עם זה חסכוני אצלי בכביש ההרי לקח כ 16.5.

ידית הילוכים במיקום מאוד נוח,נפח טעינה גדול מאוד,בפורד נידמה לי יש יותר אבל.אצלי הייתה גרסת יותר נוחה אשר אפשר היה להעמיס 475 קילו והרכב למרות היותו מסחרי היה נוח מאוד לנסיעה,קורות קדמיות עבות ובכיכרות צריך להזיז קצת את הראש.

 

מבחינת תקלות אצלי היה חיישן קראנק,חיישן לחץ גדישה ועוד כמה דברים שהיו צריכים לעבור תיקון עקב הזנחה של הבעלים הקודמים.

אתם קונים יחסית חדש ככה שנושא חיישנים לא אמור להתריד אותכם.

תבדקו נוזל קירור שיש פארפלו בצבע אדום ולא מים חלילה.

זהו אם לגבי הדובלו יש עוד שאלות ספציפיות אשמח לענות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זאת הדובלו שהייתה לי:,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343018

 

מבחינת מנוע,תענוג גדול,רכב חזק,אחרי מתיחת פנים שזה בעצם מה אתה יוכלים לקנות מגיע עם 105 הכי הרבה בקטגוריה,יחד עם זה חסכוני אצלי בכביש ההרי לקח כ 16.5.

ידית הילוכים במיקום מאוד נוח,נפח טעינה גדול מאוד,בפורד נידמה לי יש יותר אבל.אצלי הייתה גרסת יותר נוחה אשר אפשר היה להעמיס 475 קילו והרכב למרות היותו מסחרי היה נוח מאוד לנסיעה,קורות קדמיות עבות ובכיכרות צריך להזיז קצת את הראש.

 

מבחינת תקלות אצלי היה חיישן קראנק,חיישן לחץ גדישה ועוד כמה דברים שהיו צריכים לעבור תיקון עקב הזנחה של הבעלים הקודמים.

אתם קונים יחסית חדש ככה שנושא חיישנים לא אמור להתריד אותכם.

תבדקו נוזל קירור שיש פארפלו בצבע אדום ולא מים חלילה.

זהו אם לגבי הדובלו יש עוד שאלות ספציפיות אשמח לענות.

 

קודם תודה על התגובה המהירה :)

ותגיד מה עם עלות חלקי החילוף שלה? יקרים או זולים ביחד למתחרים? בכלליבאמת מה שהכי חשוב לנו זה עניין האמינות, אנחנו לא הולכים לסחוב עליו משקל יותר מדי כבד (פה ושם שמעבירים סחורה לחנות אולי פעם בחודש) ולא הולכים לקרוע אותו, ככה שאנחנו מוכנים להקריב כוח ונוחות לטובת אמינות וחיסכון בדלק, והרכב הזה כנראה ישרת אותנו ב5-4 שנים הקרובות לפחות אז עניין האמינות מאוד חשוב לנו, במיוחד אחרי שהתרגלנו לראות מוסך רק פעם בשנתיים עם הטרנספורטר וגם זה רק לטיפול כללי :) יש לך נסיון גם עם ברלינגו או קונקט? אתה יודע באמת מי הכי אמינה וזולה יותר לתיקונים?

פורסם

אם אתה מחפש רכב עבודה אז הקוקנט מצויין ויתאים לך מאוד. יש גרסה רגילה (קונקט קצר) וארוכה יותר (קונקט ארוך), אם אתה יורד מטרנספורטר אז לדעתי הארוכה תתאים לך יותר. אופציה נוספת למסחרית טובה בסדר גודל קצת יותר גדול היא הרנו מאסטר.

אם אתה מחפש רכב שיש גם קצת משפחתי את הברלינגו מצויין.

פורסם
אם אתה מחפש רכב עבודה אז הקוקנט מצויין ויתאים לך מאוד. יש גרסה רגילה (קונקט קצר) וארוכה יותר (קונקט ארוך), אם אתה יורד מטרנספורטר אז לדעתי הארוכה תתאים לך יותר. אופציה נוספת למסחרית טובה בסדר גודל קצת יותר גדול היא הרנו מאסטר.

אם אתה מחפש רכב שיש גם קצת משפחתי את הברלינגו מצויין.

 

אני מחפש משהו קטן יותר בגלל זה מכרתי את הטרנספורטר, הגדלים של הפיאט, הקונקט הקצר והברלינגו מתאימים לי בול, השאלה באמת מה הכי עדיף משלושתם.

פורסם

קשה להגיד מה הכי אמינה,ברכב מסחרי מאוד חושב אם הטופל הזמן ולא עבר הזנחה,תבדוק בליסניג מה קורה שם לגבי מסחריות,אולי יתנו לך שנת אחריות על מכלולים עיקרים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...