Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

מצאתי רכב מציאה. אבא של חבר מוכר פורד פוקוס 2002 עם 42 אלף ק"מ שנראית נפלא.

לפי המסמכים הבנתי שהרכב הוא יד שנייה מכיוון שהאב קנה את הרכב מחברת ניו-קופל בהיותו בן חודשיים בלבד

(ראיתי במסמכים את ההעברה בדיוק חודשיים אחרי שניו-קופל קיבלו אותו) ולטענתו עם 17 ק"מ.

לטענת האב, נפלה בידו הזדמנות לקנות בזמנו את הרכב כי הוא היה צריך להימסר לאיזשהו לקוח ולבסוף זה לא קרה.

מה דעתכם? משהו מסריח פה? למה ניו-קופל נפטרו מהרכב כל כך מהר? או שזה הגיוני?

נסעתי ברכב - נוסע ונשמע נפלא, בבעלות המשפחה כבר 9 שנים, מטופל במורשה.

הוא נמכר כי האב הצליח לקנות לעצמו ב.מ.וו. חדשה אבל זה לא רלוונטי :)

מעבר לזה, אני סומך מאוד על אותו חבר.

אז מה דעתכם? הייתם הולכים על זה?

 

תודה, טל

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

מה מסריח כאן?

הרכב היה חודשיים בבעלות ניו קופל ואחר כך 9 שנים בבעלות פרטית אצל אבא של חבר, שאתה סומך עליו.

יש גם מסמכים מניו קופל, וברישיון הרכב רשום מתי הרכב עלה לכביש ומתי הוא בבעלות האחרונה.

בוא נראה אותך מוצא בקרוב פוקוס 2002 עם 42 אלף ק"מ.

אם כל השנים הרכב עבר טיפולים בצורה סדירה ולא לפי הקילומטראז', והרכב באמת במצב טוב (אין סיבה שלא, הוא בקושי נסע), ללא תאונות - תיקח בשתי ידיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אגיד למה אני חושד.

יש לי חבר שמבין מאוד בתחום והיה ראש מדור רכב בצבא מספר שנים.

הוא טוען ששמע ונתקל במקרים שחברה מסויימת (לאו דווקא ניו-קופל) קנו מכוניות

חדשות מהיבואן וגילו בהם תקלה חוזרת, ואז מכרו אותן במחיר מוזל כדי להיפטר מהן.

זה החשש שעולה בי. מצד שני, אני לא חושב שאדם היה מחזיק רכב 9 שנים עם תקלות

חוזרות ונשנות גם אם קנה אותו נניח בחצי מחיר.

הרכב הוא מחליף פוטנציאלי של האלמרה שלי שאני אוהב אותה מאוד. מה דעתכם אגב?

למרות הק"מ, את התקלות (המעטות) באלמרה אני מכיר, ברכב הזה אני לא.

ההפרש יהיה כ-12 אלף ש"ח (לא כולל שלל דברים קטנים) למרות שהוא החליף טיימינג לפני מספר חודשים.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

לא נשמע לי העניין עם התקלה החוזרת.

לרכבים חדשים יש אחריות ואם ניו קופל מגלה בהם תקלה אז היבואן מתקן .

 

כשעבדתי בהשכרת רכב לפני שנים, היו מספר תקלות חוזרות וקטנות במספר רכביםף

1-ניסן אלמרה עם מחוג דלק מזייף

2-סיטרואן קסרה עם נורת כרית אויר דולקת

 

אף אחד לא מכר את הרכבים האלו מהר בגלל התקלות האלו, פשוט לקחנו אותם למוסך ושם תיקנו אותם.

אני מעריך שניו קופל כמו הרבה חברות השכרה היו קונים רכבים מן היבואן, ומוכרים אותם מיד ללא קילומטרים, מסיבות של עשיית רווח .

שום דבר שקשור בתקלה חוזרת.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אני ממש לא חושב ש ב- 17 ק"מ ובחודשיים היו ברכב כאלה תקלות חוזרות, שגרמו לחברת ליסינג למכור בבהלה את הרכב.

כנראה שהרכב עמד חודשיים בגלל שהלקוח ביטל הזמנה, לא יותר מזה.

לגבי אלמרה שלך - היא בעיקרון מאוד אמינה, אבל לא רשמת שום דבר לגבי מצבה, קילומטראז' וסיבות להחלפת הרכב,

לכן בקשר לתקלות אני לא יכול להגיב. בכל מיקרה, אלמרה שלך יותר ישנה, עברה יותר מרחקים, בעלת נוחות בינונית- ובטיחות ברמה של כוכב וחצי.

לדעתי שווה להתקדם לפוקוס שמורה במיוחד, יותר חדשה ( ב 4 שנים?), וכל זה תמורת 12 אלף ש"ח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לוקי2, איזה בדיוק רווח יכול להיות ממכירת רכב שהוא כבר לא יד ראשונה? מה, במחיר יותר גבוה מהיבואן

או יותר נמוך באופן יחסי למחיר שהם שילמו? סתם מסקרן.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
אני ממש לא חושב ש ב- 17 ק"מ ובחודשיים היו ברכב כאלה תקלות חוזרות, שגרמו לחברת ליסינג למכור בבהלה את הרכב.

כנראה שהרכב עמד חודשיים בגלל שהלקוח ביטל הזמנה, לא יותר מזה.

לגבי אלמרה שלך - היא בעיקרון מאוד אמינה, אבל לא רשמת שום דבר לגבי מצבה, קילומטראז' וסיבות להחלפת הרכב,

בקשר לתקלות אני לא יכול להגיב. בכל מיקרה, אלמרה שלך יותר ישנה, עברה יותר מרחקים, מעלת נוחות בינונית- ובטיחות ברמה של כוכב וחצי.

לדעתי שווה להתקדם לפוקוס שמורה במיוחד, יותר חדשה ( ב 4 שנים?), וכל זה תמורת 12 אלף ש"ח.

 

האלמרה שלי היא בציר 98, 177 אלף על הסקאלה ושמורה למדי (יד שלישית משני רוסים :)).

הסיבות? אין סיבות, אני קופץ על ההזדמנות. בסה"כ האלמרה שלי לא נוסעת הרבה מדי ובסה"כ אין לי תלונות.

פשוט באתי לראות את הפוקוס - ואני רואה שהיא עומדת מתחת לסככה, כלומר לא רואה שמש. מעבר לזה, האבא תמיד מכסה

אותה בכיסוי כשהיא לא בתנועה. אפילו המושבים מכוסים בריפוד שלטענת האב הוא שם אותם אחרי הקנייה כדי לשמור על המושבים ליום המכירה. מעבר לזה - היא נראית נפלא, חוץ משריטה בדלת האחורית שנעשתה ע"י חיכוך בעמוד, לא משהו קריטי.

פשוט בפנים ובחוץ היא חדשה לגמרי - אפילו המנוע נקי למדי אם כי לא שטוף כמו שמוכרים מגרשים וכו', פשוט נקי כמו שאדם ששומר על הרכב שלו עושה.

תכלס? פשוט בא לי עליה כי היא שמורה מאוד. ואכן יותר בטיחותית מהאלמרה (3 כוכבים מול 4 לצורך העניין).

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

תכלס? פשוט בא לי עליה כי היא שמורה מאוד. ואכן יותר בטיחותית מהאלמרה (3 כוכבים מול 4 לצורך העניין).

 

אז לך על זה!

את האלמרה בטח לא תהיה לך בעיה למכור, וכאשר תרצה למכור את הפוקוס, בכלל אין מה לדבר..

 

לצורך העניין:

http://www.euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שני דברים שנראים חשודים בסיפור הזה:

  1. הרכב בחודשיים הראשונים לחייו עבר 17,000 ק"מ, כלומר: 8,500 ק"מ בחודש. לאן לעזאזל הוא נסע כל כך הרבה?!
  2. הרכב עומד כיום על 42,000 ק"מ, כלומר: נסע בממוצע קצת יותר מ-4,000 ק"מ בשנה.

שים לב שבהינתן העובדה שהרכב הזה צבר במהלך כל אחד מהחודשיים הראשונים לחייו נסועה כפולה מזאת שהוא צבר במהלך כל אחת מהשנים שבאה לאחר מכן, יוצא שצריך לקזז מהנתון שבסעיף 2 את הנתון שמופיע בסעיף 1.

או שאביו של החבר רכש את הרכב ומאז בקושי הוציא אותו מהחניה (וכשאני מדבר על בקושי, זה אומר נסיעה מהבית למכולת פעם בשבוע, אולי), או שמשום מה מישהו ניפח לו את נתון הקילומטראז' בחברת ניו קופל - מה שנראה כאופציה קלושה עד לא קיימת.

איך שאני לא הופך את זה, המספרים האלה לא מסתדרים לי מבחינה הגיונית, אלא אם כן למוכר יש הסבר שבאמת מניח את דעת.

כבדהו וחשדהו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

17 ק"מ, לא 17 אלף ק"מ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כנראה שפיספסתי את הקטע הזה. בכל אופן, זה בהחלט משנה את התמונה; לא סביר שבמהלך 9 שנים תקלות סדרתיות, באם אכן קיימות כאלה, לא תופענה.

אכן נשמע כמו רכישה מעניינת, רק לא לוותר על בדיקה ועיון בהיסטוריית הטיפולים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לוקי2, איזה בדיוק רווח יכול להיות ממכירת רכב שהוא כבר לא יד ראשונה? מה, במחיר יותר גבוה מהיבואן

או יותר נמוך באופן יחסי למחיר שהם שילמו? סתם מסקרן.

 

בזמני, (שנות 2000-2004 ) חברת ההשכרה היתה קונה מספרים גדולים של כלי רכב מהיבואן, במחירים נמוכים.

ליבואן היו סיבות טובות למכור בזול מאוד יחידות (סוזוקי בלנו לדוגמא.)

אני זוכר שבלנו עם 0 ק"מ, אבל עם יד אחת של השכרה, נמכרה בהרבה פחות ממה שהיבואן מכר חדשות עם 0 ק"מ, ו 0 יד.

הרכבים נמכרו אז אם אישור מחברת ההשכרה שהרכב לא נסע אפילו ק"מ אחד.

הרווח הוא כספי נטו, חברת ההשכרה קנתה בזול כלכך, שגם לאחר הפחתת הערך של השכרה, נשאר לה רווח יפה לאחר המכירה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אני ממש בלבטים :) למרות שאתם מצליחים לשכנע אותי..

אני פשוט מפחד שאני לא אצליח למכור מהר את האלמרה. עם משבר הדלק, מי יקנה יפנית אוטומטית

מיושנת שאוכלת דלק? אותו אדם אמר שהוא לחוץ למכור בטירוף ויכול לתת לי את הזמן שלי, אבל נראה

מה תהיה ההיענות ביד 2.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
אני זוכר שבלנו עם 0 ק"מ, אבל עם יד אחת של השכרה, נמכרה בהרבה פחות ממה שהיבואן מכר חדשות עם 0 ק"מ, ו 0 יד.

הרכבים נמכרו אז אם אישור מחברת ההשכרה שהרכב לא נסע אפילו ק"מ אחד.

 

אתה חושב שלבעל הרכב צריך להיות אישור דומה לזה שאתה מדבר עליו?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

×
×
  • תוכן חדש...