Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חושב שלבעל הרכב צריך להיות אישור דומה לזה שאתה מדבר עליו?

 

אם הוא מחזיק את הסכם הרכישה, מצוין בו בד"כ הק"מ שבו הרכב נמכר.

 

בכל מקרה, מה שאתה מתאר הוא רכב "חלומות" יחסית לשנת המודל שלו (ק"מ נמוך, שמור, מטופל ע"פ הספר).

פורסם

לא.

האישור היה גימיק שיווקי שנתנו אז, כדי שהקונה יוכל להציג את האישור, כאשר ירצה למכור את הרכב בעתיד.

הוא יוכל לומר שאכן קנה את הרכב מחברת השכרה, אך הוא מצויד באישור מטעמה על כך שהרכב לא שימש בפועל להשכרה.

סתם להרגעה.

מקריאת ההודעות שלך נראה לי שאתה קצת לחוץ וחושש. לא חושב שיש לך ממה לחשוש.

לאחר בדיקה של הפוקוס, קח בחשבון את הדברים הבאים:

1-כשתרצה בעתיד למכור את הפוקוס, לא תוכל להוכיח כי היא עברה 17 ק"מ בלבד, ותאלץ למכור אותה כיד שלישית(אתה), כאשר היד הראשונה היתה השכרה. זה יוריד מערך הרכב, וכדאי שתיקח את זה בחשבון כבר עכשיו כאשר אתה קונה אותו.

 

פרט לזה, לדעתי ומקריאת ההודעות שלך, אני לא חושב שיש כאן איזה קומבינה של ניו קופל או אחרים.

גש למכון בדיקה, הוצא היסטורית טיפולים מסודרת מן היבואן הכוללת הסטורית תאונות אם היו, ואז קבל החלטה.

אל תשכח שאם ניו קופל היו עושים כאן איזו קומבינת על, אחרי 9 שנים שבהן הרכב ננהג , לבטח היו עולים על זה.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

תודה רבה לוקי. טוב שאמרת לי לגבי היד השלישית.

זה בוודאות יכתב לי ברישיונות שזה רכב השכרה לשעבר?

כלומר, בפועל הרכב אמור להימכר מתחת למחירון?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אולי אי אפשר להוכיח שהרכב עבר בליסינג 17 ק"מ בודדים, אבל אפשר לראות במשרד הרישוי, שהרכב היה שייך לליסינג\השכרה חודשיים בלבד.

לדעתי, לכל זה אין בכלל משמעות.

הרכב עכשיו בן 9 עם 42 אלף ק"מ.

נגיד שתחזיק את הרכב 3 שנים ותסע 20 אלף ק"מ כל שנה.

אחרי 3 שנים זה יהיה רכב בן 12 עם 100 אלף ק"מ.

ברכבים בני 10 שנים ומעלה הדבר הכי חשוב זה מצב הרכב.

לכן לפי הבנתי יד שלישית עם עבר של ניו קופל במיקרה הזה לא משחק שום תפקיד.

אז תהיה ירידת ערך של 2000 ש"ח לפי מחירון בעוד 3 שנים. תקלות ברכב ישן בקלות יכולות להגיע לכפליים מזה.

נכון לעכשיו יש לך הזדמנות לקבל רכב במצב נדיר, במחיר נמוך ולנסוע עליו כמה שנים טובות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לוקי2, איזה בדיוק רווח יכול להיות ממכירת רכב שהוא כבר לא יד ראשונה? מה, במחיר יותר גבוה מהיבואן

או יותר נמוך באופן יחסי למחיר שהם שילמו? סתם מסקרן.

 

ברוך הבא לעולם הליסינג, וכיצד הוא מעוות את שוק הרכב בארץ.

 

בגלל חברות הליסינג, יבואני הרכב בכלל ודלק מוטורס בפרט, לא בצעו הוזלות של רכבים לא מכרו במבצעים

וכאשר החברה נתקעה עם מלאי לקראת סוף שנת הדגם, היא פשוט העבירה אותו לחברת הליסינג בהנחות גדולות של עד 30% (ההנחה הרגילה )

 

משם חברת הליסינג יכולה למכור ועדיין להרוויח

רווח גדול

 

ונחש על חשבון מי זה ?

ומדוע אתה לא יכול לקנות מכוניות במכירות "סוף עונה" כאשר הייתה שנה לרכב.....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...