Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש המלצה לשדרוג מערכת הסאונד בקיה פיקנטו (שעדיין לא הגיעה) בתקציב של 1500 שקלים.

לאחר חיפוש ומעקב אחרי הדיונים בפורום ברור לי שזה לא מספיק, הבקשה כרגע נוגעת לסט (נראה לי שעדיף קומפוננט לא?) 4" קדמיים (יושבים מעל הדשבורד) ו-9*6 שישבו על מגש אחורי (שאני מזמין) או לחילופין 5.25\6.5 אינטש בדלתות האחוריות (לא הבנתי בדיוק מה המידה שם). יש לציין שאני מתכנן להוסיף מגבר וסאב בשלב מאוחר יותר, אם זה משנה משהו מבחינת מה לקנות כרגע.

 

בתודה מראש, מור

פורסם

מאחורה יש מקום ל 5.25 אינץ. לגבי הקדמיים תסתכל בשירשורים קודמים יש המלצות ל4 אינץ. מישהו המליץ על DLS PS 4 או על המורל. אני יודע גם לפוקל יש 4 אינץ אבל אין לי מושג איך הם נשמעים.

 

כמה עלה לך להזמין את התוספת של המגש האחורי?

פורסם

הכוונה הייתה שאני מזמין ממקום פרטי שעושה בניות.. 150 שקלים.

השאלה אם לא יכול לקרות מצב שאני קונה את הסט והוא צריך הגברה?

ועם איזה סט אחורי לשלב? 6 על 9 במגש או 5.25״ בדלתות?

פורסם

לדעתי ומניסיוני סט קידמי

1.DLS C4

DLS PS4

HERTZ ENERGY 100

סט אחורי

DLS 1269

DLS 269

HERTZ DIECI 690

HERTZ ENERGY 690

 

 

כולם טובים מאוד איכותיים מודויקים נצילים ועומדים גם בתקציב .

 

דודי . לכל שאלה אשמח לעזור

פורסם

קודם כל תודה רבה. אבל אני לא מצליח למצוא את הדגמים בזאפ או בגוגל. אם אפשר לינק כלשהו..

והאם זה פרקטי בכלל לקנות את הרמקולים ורק לאחר מכן מגבר וסאב? או שאקבל תוצאה יותר טובה אם אקנה את הרמקולים עם המגבר והסאב בבת אחת בשלב מאוחר יותר?

 

שוב תודה, מור

פורסם

איך המערכת הבאה?

מורל פולס קוקסיאלים 5.25

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=151888

 

יחד עם קומפוננט דוטק 2 4 אינטש מקדימה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=150299

 

עם hu לא מקורית שאני מחליף ואמורה להגביר 45*4?

או שחייב לרמקולים האלה להוסיף מגבר? (אם כן חשבתי בכיוון הjbl 1004

×
×
  • תוכן חדש...