Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה , כרגע יש לי במערכת רמקולים קדמיים לא משהו ואין לי טוויטרים

אז חסר לי צליל מקדימה . :(

הבעיה היא שאני לא יכול לחבר סתם טוויטרים ב50 שקל כי הוצאתי חיבור בשבילהם מהרמקולים הקדמיים שמוגברים.... כך שאני צריך טוויטרים מקצועיים שעובדים עם הגברה.

 

מה אתם ממליצים לי לעשות:

לקנות טוויטרים כאלה באיזה 200 שקל (נחמידים)

או לזרום עם זה ולקנות סט קומפונט טוב ? :twisted:

 

אני יכול לסדר מחיר טוב (650-700 ש"ח) לסט קומפונט של LANZR

300W MAX ו-150W RMS ממומלץ? שווה? מה מחירו בשוק?

 

אנא עיזרו לי , אם אני רוצה את המחיר הזה אני צריך להחליט מהר - ואני לא יודע מה לעשות

:?::?::?:

 

בתודה מראש

אודי.

פורסם

תראה , הוופר של סט קומפוננט תמיד איכותי יותר מרמקול רגיל כנ"ל וגם הטוויטר תמיד מספק.

סט קומפוננט מומלץ תמיד על פני רמקולים רגילים.

לגבי ה LANZAR , קודם כל תשמע אותו, אל תקנה שום דבר בלי לשמוע ברמקולים יש הרבה עניין של טעם ועל טעם אין מה להתווכח, גם על ריח אבל הוא לא קשור פה ... :lol:

ד"א המחיר עבור ה LANZAR נשמע סבבה ...

פורסם

תראה יכולתי להציע לך טויטר של RED SOUND שמותאם למגבר אבל במידה שאתה אוהב לשמוע מוסיקה ברכב אתה מהר מאוד תגלה ולא תבין איך הצלחת לחיות בלי קומפוננט לפני לכן תחסוך עוד קצת .... ותקנה קומפוננט איכותי ... ולגבי מה שיש באותו יש לי רעיון מצוין אם אתה לא מצליח למכור לך ל ACE תקנה צבע כחול תצבע את הרמקולים ותזרוק אותם לים .

פורסם

הצצתי בלינק שPOKO שלח ושמתי לב שבגירסת הBASIC הם באים בלי קרוס....

למה? זה לא כל הפואנטה של הקומפונט?

על מי אתם ממליצים?

בסך הכל אתם מכירים את LANSR? היך הקומפונט שלהם?

הדגם המדובר הוא:

Model AS6.1 6.5" Two-Way Custom Component System

 

הנה לינק עם כל הנתונים שלהם:

http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=AS6.1

 

אשמח מאוד אם תתנו לי עוד חוות דעת על הרמקולים הנל

תודה רבה. :shock:

פורסם

אמרתי לכם מראש - אם אני רוצה את המחיר הזה אני חייב להחליט מהר

בבקשה תעזרו. :evil:

אם מישהו מכיר את הסט המדובר ויש לו דיעות טובות / רעות עליו אני אשמח לשמוע!

כנל אם למישהו יש סט אחר שמומלץ במחיר סביר...

 

:roll:

בתודה מראש

אודי.

פורסם
אמרתי לכם מראש - אם אני רוצה את המחיר הזה אני חייב להחליט מהר

בבקשה תעזרו. :evil:

אם מישהו מכיר את הסט המדובר ויש לו דיעות טובות / רעות עליו אני אשמח לשמוע!

כנל אם למישהו יש סט אחר שמומלץ במחיר סביר...

 

:roll:

בתודה מראש

אודי.

 

יש פה מישהו שמוכר קומפוננט MBQ במשהו כמו 700 ש"ח (משומש) . . .

אם אתה רוצה להוסיף רק טוויטרים אז יש מישהו שמוכר טוויטרים של אודיו לוג'יק:

http://buy.walla.co.il/ts.cgi?path=553&id=122011

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני לא יכול לעזור לך כי לא שמעתי אותם , יכול להיות שהם מעולים ויכול להיות שלא אבל אני ממש לא יודע.

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...