Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לרכוש רכב אוטומטי בתקציב של עד 18,000 במקסימום.

הרכב מיועד לי ולאמא שלי, לנסיעות בעיקר בעיר. עד היום היתה לנו סיריון שנת 2008 אבל עקב אילוצים נאלצים למכור אותה.

מי שמעוניין לקנות אגב, מוזמן ליצור קשר (:

חקרתי קצת והגעתי לשתי תוצאות סופיות שהיו הכי מעניינות:

יונדאי גטס מנוע 1350, ודייהטסו סיריון הישנה.

היונדאי גטס נראית טוב, ולפי מה שקראתי רכב אמין יחסית. הבעיה שהבנתי שיש לה היא שיחסית לרכב קטן, היא שותה דלק.

ואחד הקריטריונים החשובים בקנייה הוא שהרכב יהיה חסכוני.

לעומתה הסיריון הישנה (1999-2005) נראת פחות טוב חיצונית, וגם בתוך אני מניח. אבל חסכונית יותר וגם אמינה מאוד לפי הבנתי.

הבעיה היא שהבנתי שגיר אוטומטי ישן זה מתכון לצרות.

אז מה בעצם עדיף? ואם יש רכב אחר שעדיף על שני אלו אשמח לשמוע.

תודה מראש לעוזרים (:

פורסם

אם הרכב בעיקר לעיר,והנסועה השנתית נמוכה אפשר לשקול את הגטס,לא יהיו הבדלים של כמה אלפים בשנה,גיר אוטומט ישן זה הרבה מזל,וטיפול בזמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקיי, אם זה עוזר אז מאז שהסיריון אצלנו היא עשתה 30,000 ק"מ. אצלנו כשנתיים.

זה נחשב לנסיעה שנתית נמוכה?

פורסם

זה ממוצע סביר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי הולך על הגטס מבלי לחשוב יותר מידי (למרות צריכת הדלק, שאגב שופרה עם השנתונים)

הייתה לי אחת בליסינג ולאחרונה גם קנינו לאשתי.

היא אמינה ומאוד מרווחת יחסית לרכב קטן וכיף לנהוג בה.

אני לא ממש מכיר את הסיריון, אך היא נראית לי קטנה יותר וגם שמעתי על יציבות לא משהו.

פורסם

אוקיי, תודה על התשובות.

שאלה נוספת, ראיתי עכשיו קצת פיאט פונטו ספייס. אפשר חוות דעת עליה? גם בהשוואה לגטס ולסיריון.

×
×
  • תוכן חדש...