Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מצאתי רכב לרוחי דרך חבר של חבר. הרכב בשווי 70K ועם שיעבוד לבנק על כ - 30K.

החבר שלי אמר שהוא ערב לחבר ההוא וכו', אבל על זה אני לא יכול להרשות לעצמי לסמוך (אלא אם כן הוא סומך עליו עד כדי להסיר לו את השיעבוד...).

הדרך הבטוחה שאני יכול לחשוב עליה היא כזו:

הולכים לבנק או לרשם המשכונות, מבררים את גובה השיעבוד המדויק, ואז מבצעים רכישה "רגילה", כלומר אני משלם לבחור את ההפרש 40K ואז מעבירים את הרכב על שמי. אני נשאר עם רכב בשווי 70K ושיעבוד לבנק של 30K.

האם יש איזה "חור" בתוכנית הזו?

אגב, מה באמת נהוג? קודם כסף ואז העברת בעלות או להיפך? אני כבר לא זוכר.

לא רוצה להיכנס לערבויות שמרבויות, אם לבן אדם יש בעיות נזילות לא יעזור לי כתב ערבות.

פורסם
אהלן,

 

מצאתי רכב לרוחי דרך חבר של חבר. הרכב בשווי 70K ועם שיעבוד לבנק על כ - 30K.

החבר שלי אמר שהוא ערב לחבר ההוא וכו', אבל על זה אני לא יכול להרשות לעצמי לסמוך (אלא אם כן הוא סומך עליו עד כדי להסיר לו את השיעבוד...).

הדרך הבטוחה שאני יכול לחשוב עליה היא כזו:

הולכים לבנק או לרשם המשכונות, מבררים את גובה השיעבוד המדויק, ואז מבצעים רכישה "רגילה", כלומר אני משלם לבחור את ההפרש 40K ואז מעבירים את הרכב על שמי. אני נשאר עם רכב בשווי 70K ושיעבוד לבנק של 30K.

האם יש איזה "חור" בתוכנית הזו?

אגב, מה באמת נהוג? קודם כסף ואז העברת בעלות או להיפך? אני כבר לא זוכר.

לא רוצה להיכנס לערבויות שמרבויות, אם לבן אדם יש בעיות נזילות לא יעזור לי כתב ערבות.

 

לא כדאי לך לרכוש רכב משועבד, ללא הסרתו. קודם כל, עלולה להיווצר בעיה לעשות העברת בעלות וכמובן ששעבוד יעבור יחד עם העברת בעלות.

פורסם

לא הייתי ממליץ לך להיכנס לעסקה כזאת. לעולם אינך יכול לדעת מה הוא באמת גובה השיעבוד שמוטל על הרכב ולאיזה צרה אתה נכנס כשאתה לוקח על עצמך את השיעבוד. זאת ועוד, בחלק מהמקרים יש מגבלה על העברת הבעלות כאשר יש שיעבוד על הרכב.

פורסם

הרכב שווה 70

 

הולכים למשעבד משלמים לו את החוב מקבלים שחרור מהשעבוד את היתרה משלמים לבעל הרכב כאשר מבצעים את העברת הבעלות במשרד הרישוי שבאותו זמן מוחק את רישום השעבוד .באותה הזדמנות בודקים אם אין עיקול על הרכב, ואת שאר פרטי הבעלים הקודמים

 

אם הוא רשום גם ברשם המשכונות הולכים לשם ומוחקים את המישכון.

 

את כל הפעולות הללו אתה מבצע יחד עם בעל הרכב.

 

אל תישאר כאמור עם השעבוד כנגד תשלום חלקי בלבד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...