Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זמן אספקת MG 550 מליסינג ( פריים ליס )???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פריים ליס היא חברת בת של לובינסקי, גם חברת קאר איסט, אין שום קשר לחברות אחרות.

 

אין לי טענות לגבי הרכב שהזמנתי, אבל באמת איש לא יודע מה איכות הרכב לאורך זמן ולכן אי אפשר לקבוע שום עובדה עם הרכב גרוע או מעולה.

 

לי אישית אין שום דבר נגד מוצרים סינים, לרוב הם מחקים מוצרים גרמניים יותר טוב ואפילו מתקנים את הטעויות של של המוצר המקורי.

אני לא בטוח עם זה גם לגבי רכב, אבל שוב העניין הוא QA, כמה כסף משקיעים בבקרת איכות וחומרים ולא איפה מייצרים את המוצר.

 

מה שגיליתי לא מזמן שבארה"ב מוכרים בגדי יוקרה שהיצור שלהם כבר לא סין, אלא פקיסטן,גוואטמלה ועוד חורים למיניהם.

ועדיין אותם חברות שמות את הלוגו שלהם ומקבלות כסף רב על המוצר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי אישית אין שום דבר נגד מוצרים סינים, לרוב הם מחקים מוצרים גרמניים יותר טוב ואפילו מתקנים את הטעויות של של המוצר המקורי.

אני לא בטוח עם זה גם לגבי רכב, אבל שוב העניין הוא QA, כמה כסף משקיעים בבקרת איכות וחומרים ולא איפה מייצרים את המוצר.

 

זה כבר ממש הגזמה פרועה, לא נתקלתי אף פעם בחיקוי סיני שהיה יותר טוב מהמקור, אפילו אם זה היה חיקוי של משהו טיוואני, ובטח לא משהו גרמניץ

פורסם

אולי אתה לא בתחום אבל יש חברה בגרמניה שפיחתה ממירי לווין מיוחדים שנקראים DREAMBOX, לאחר מכן בגלל שהפך להיות להיט, המוצר הועתק לסין בכמיות אדירות, לאורך הזמן הסינים שיכללו את המוצר ואת הדגמים, ויש דגמים שאיכותם אפילו לא פחותה מהמקור אלא התעלו מעליו והוסיפו תיקונים כגון מאוורי קירור וכו למוצר , מה שהיבואן לא עשה ונתקל בבעיות לאחר מכן.

פורסם

אני מתפלא פה מהרבה אנשים. חו"ד של הכתבי רכב עליו מאוד פושרת, הוא לא עבר שום מבחן ריסוק והמחיר שלו לא כ"כ זול. לפי דעתי, עסקת ליסינג למאזדה 6/ טויוטה אוונסיס/B4 תהיה טובה יותר. המנוע והגיר מיושנים, איכות ההרכבה (מנסיעה ברכב) לא מושלמת והבידוד מרעשים לא משהו בכלל.

בד"כ לוקח זמן עד שמצליחים להגיע ברמה לאירופאיות/ יפניות (תזכרו בדגמים הראשונים של יונדאי וקיה וכמה זמן עבר עד שהצליחו לייצר רכבים שווים ברמתם למתחרים).

משרד התחבורה אישר ללובינסקי למכור רק 360 רכבי MG בשנה ועדיין יש המון מלאי.

פורסם
זה כבר ממש הגזמה פרועה, לא נתקלתי אף פעם בחיקוי סיני שהיה יותר טוב מהמקור, אפילו אם זה היה חיקוי של משהו טיוואני, ובטח לא משהו גרמניץ

 

אני דווקא כן.

 

נתקלתי בכרסומת CNC קוריאנית משנת 94' שהיאר העתק של היטאצ'י סייקי (אחת המכונות המובילות בתקופה ההיא) שעלתה על המקור ובמחרטה סינית שהיא העתק של קולצ'סטר בריטית ועולה עליה בהרבה תחומים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני דווקא כן.

 

נתקלתי בכרסומת CNC קוריאנית משנת 94' שהיאר העתק של היטאצ'י סייקי (אחת המכונות המובילות בתקופה ההיא) שעלתה על המקור ובמחרטה סינית שהיא העתק של קולצ'סטר בריטית ועולה עליה בהרבה תחומים.

ואני עובד בין היתר על מכונה סינית ששוה לתחת שלי. ו 2 צרפתיות (כן כן תתפלאו) שלא עשו ולו בעיה אחת כבר שנים (חוץ מבעיות חשמל, אלא מה:D)

*החלק האחרון נכתב בצחוק

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מצד שני מה חו"ד הדעת של הכתבים בארץ שווה ?? מליארד סינים לא טועים :)

אולי בסופו של דבר האירופאים יתאימו את הטעם למזרח הרחוק במקום ההיפך, ובקצב שזה קורה לא ירחק היום.

 

וגם לפי המחיר בעסקאות ליסינג תפעולי לא משתלם כלל לקחת את ה מזדה 6 או את אוונסיס , העלות שלהם יקרה ב 500 שקל לחודש עם לא יותר משאר MG, אז אין שום משמעות עסקית לקחת אוטו יותר יקר שאפשר לקבל יותר משוכלל בפחות כסף.

אני לא מדבר על השוק הפרטי ששם אין מיסים חודשים למדינה בגלל "המתנה" שמקבלים מהעבודה כדי לעבוד, אולי שם המחיר באמת יותר מידי מוגזם !.

 

מעניין הוא שאופל אסטרה טורבו בליסינג יותר יקר מ MG . לפיכך עסקת ליסינג תפעולי של ה MG הכי משתלמת בשביל עלות מול מחיר בליסינג תפעולי.

פורסם

נניח, רק נניח שאני נותן לך את הקליאו שלי שעולה חדשה 70K בליסינג ואומר לך שהמחירון שלה הוא 140 אלף שקל ונותן לך מחיר ממש זול (כי המחיר האמיתי שלה הוא בעצם 70 ולא 100) האם זה אומר שזה טובה יותר מהאופל טורבו?

 

קח הכל באיזי, אם קנית את הרכב אז כנראה נסעת עליו והוא עונה על הציפיות שלך ממנו, לפי דעתי (ושוב לא נהגתי ברכב מעולם) מדובר בחתול בשק, כאשר יכול להיות שהחתול יהיה גינגי...

:king:

פורסם

1. כל הדיבורים על ה-MG מזכירים לי את הבדיחות על סובארו בתחילת שנות השבעים, ואני חושב שהסינים במצב הרבה יותר טוב משהיפנים היו אז...

 

אני חושב שזה לא פייר לתת עצות ולהגיד שרכב שלא נהגתם בו הוא זבל ולא שווה.

 

MG זה הרכב הקלאסי לקחת בליסינג, בגלל שהנעלם הגדול הוא שמירת הערך שלה וכאשר אתה לוקח את הרכב בליסינג במחיר מפתה זו עסקה לא רעה.

 

באשר לעיכוב באספקה, האמת - זה קצת מדאיג. אני מקווה שהעיכוב הוא לא בגלל שקאר-איסט צריכים לבצע מקצה שיפורים לרכב בגלל איכות ירודה.

 

מקסימום אם יעברו 21 ימי עסקים - תבקש להחליף את הרכב בסיטרואן C4 THP כולל הנחה על עוגמת הנפש...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ואני עובד בין היתר על מכונה סינית ששוה לתחת שלי. ו 2 צרפתיות (כן כן תתפלאו) שלא עשו ולו בעיה אחת כבר שנים (חוץ מבעיות חשמל, אלא מה:D)

*החלק האחרון נכתב בצחוק

 

בתחום מכונות התעשייה הצרפתיות נחשבות לרולס רויס. מחרטות של קזנב למשל נחשבות לטובות מסוגן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...