Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זמן אספקת MG 550 מליסינג ( פריים ליס )???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כולכם קופצים עם ההערות השנונות וההמלצות לביטול, אבל כמה ממכם נהגו ברכב?

סיני או לא, חשבתם על זה שאולי הוא לא כזה גרוע?

 

ישבתי בתוכו, אכזבה מוחלטת, איכות חומרים לא משהו, צפוף מאוד כמו הC5 וה508 (גם הם מבית לובינסקי, הצרפתים השתגעו! הרסו את רוב הרכבים שפעם היו הצלחה כמו הC5, אל תתבלבלו, יש לי פיג'ו.)

תביא לי כיסא ואיזור של נהג ב206+, הרבה יותר מרווח!

 

 

זה היה מזמן, אני זוכר שהלוח שעונים מוזר, והידית אמברקס או ההילוכים או שתיהם מוזרות וזולות.

 

לא שווה את המחיר לדעתי, 150 ומשהו או קצת יותר, אתה מביא מאליבו או B4 שהם הרבה יותר טובים.

 

חבל לקנות רכב שלא הוכיח את עצמו.

 

אפרופו יבואן, קאר איסט מוכר את הרכב עם מערכת מולטימדיה בעלות של 4500 אלף שקל, מה שמעניין שניתן לרכוש את המערכת המולטימדיה נפרדת ואפילו משופרת ישירות מהיצרן בסין כולל מסך תצוגה באמצע עם כל האביזרים ב 340 דולר לא כולל משלוח,

201103031299132384109.jpg

 

4500 שקל?

 

קפה, הוא מכין?

 

עזוב אותי 4500 שקל, אני צריך שרכב "מנהלים" יעשה את העבודה שהוא צריך, מה שחוסכים עליהם בגימור ובעוד הרבה דברים, נותנים לך במערכת.

 

 

צעצוע סיני, עוד קצת והיו מוכרים אותו גם בDX.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי הפירסומים בעיתונות הם הורידו את המחיר ל 130, כולל את מע' המולטימדיה. וגם בפריסת תשלומים נוחים.

 

זה לא משנה, תודות למדינת ישראל אתה תשלם את השווי מס לפי המחירון ולא לפי המחיר בהנחה.

 

כלומר ההנחה לא מדברת אליך אלה רק לחברה שבה אתה עובד.

 

עדיין C4 עדיף, מקסימום שיקח את הגרסא ה"מפוארת", לפי דעתי עדיין לא מאוחר להחליף רכב.

:king:

פורסם
חזירות כבר אמרנו?

 

אתה שוכח שהיבואן צריך גם לתת אחריות לזבל הסיני הזה שזה אומר עוד 2-3 מערכות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפי הפירסומים בעיתונות הם הורידו את המחיר ל 130, כולל את מע' המולטימדיה. וגם בפריסת תשלומים נוחים.

 

עדיין יקר מאוד, 100K לא בטוח שהיא שווה.

פורסם

כולם פה מביעים דעה מאוד יפה ומקיפה אחרי שהם ישבו פעם אחת באוטו ואז הם זוכרים במעורפל משהו שמתאים לסטיגמה שהייתה להם לפני.

 

אז אני נסעתי ברכב המדובר לא מעט, זה רכב שמתאים מאוד למי שמחפש אבזור, איכות ההרכבה לא רעה בכלל וכך גם איכות החומרים.

לגבי אמינות אף אחד מהכותבים המבינים פה למעלה לא יודע להגיד לך כי הרכב הזה לא קיים מספיק זמן.

לגבי בטיחות הרכב לא נבחן אז תשאירו את הניחושים שלכם ללוטו.

 

המנוע מאכזב יחסית למנוע 1800 טורבו אך הוא עדיין יותר חזק מרכבי 1600 אחרים.

לעצמי לא הייתי קונה את הרכב כי ההתנהגות שלו לא משהו בכלל (ובגובה שלי אי אפשר לשבת שם זקוף) אבל אני בטוח שיש אנשים אחרים שהרכב יתאים להם יותר.

 

ומה לעזאזל הקשר בין הרכב הזה לבין C5 או 508????? אם מי שכתב את זה יוכל להסביר אז אני מאוד אשמח.

 

ולמען השם, תפסיקו לתת עצות לאנשים שמחפשים דעה רצינית על סמך פעם אחת שישבתם ברכב או על סמך דעה קודמת שיש לכם או על פי משהו שמישהו אמר לכם פעם.

פורסם
זה לא משנה, תודות למדינת ישראל אתה תשלם את השווי מס לפי המחירון ולא לפי המחיר בהנחה.

 

כלומר ההנחה לא מדברת אליך אלה רק לחברה שבה אתה עובד.

 

עדיין C4 עדיף, מקסימום שיקח את הגרסא ה"מפוארת", לפי דעתי עדיין לא מאוחר להחליף רכב.

 

 

צ'וצ'ו

 

בתור אחד שהחליף C4 ב MG ( בליסינג ) אין מה להשוות בכלל בין שני הרכבים, ה MG עולה על ה C4 בכל תחום, מנוע עדיף, גיר עדיף משמעותית, האוטו גם מהנה לנהיגה, נופל מהC4 רק בתנוחת ישיבה.

C5 זה כבר סיפור אחר, ואין ספק שהיא עדיפה.

 

כפי שנאמר, צאו מהקיבעון ומהדעות הקדומות, זה רכב לא רע בכלל, מגלה בינתיים אמינות מוחלטת, שווה את ההפרש מה C4 בליסינג ללא כל ספק.

לשואל.. במחיר הליסינג שלה אין לך מה להתלבט.

פורסם
כולם פה מביעים דעה מאוד יפה ומקיפה אחרי שהם ישבו פעם אחת באוטו ואז הם זוכרים במעורפל משהו שמתאים לסטיגמה שהייתה להם לפני.

 

אז אני נסעתי ברכב המדובר לא מעט, זה רכב שמתאים מאוד למי שמחפש אבזור, איכות ההרכבה לא רעה בכלל וכך גם איכות החומרים.

לגבי אמינות אף אחד מהכותבים המבינים פה למעלה לא יודע להגיד לך כי הרכב הזה לא קיים מספיק זמן.

לגבי בטיחות הרכב לא נבחן אז תשאירו את הניחושים שלכם ללוטו.

 

המנוע מאכזב יחסית למנוע 1800 טורבו אך הוא עדיין יותר חזק מרכבי 1600 אחרים.

לעצמי לא הייתי קונה את הרכב כי ההתנהגות שלו לא משהו בכלל (ובגובה שלי אי אפשר לשבת שם זקוף) אבל אני בטוח שיש אנשים אחרים שהרכב יתאים להם יותר.

 

ומה לעזאזל הקשר בין הרכב הזה לבין C5 או 508????? אם מי שכתב את זה יוכל להסביר אז אני מאוד אשמח.

 

ולמען השם, תפסיקו לתת עצות לאנשים שמחפשים דעה רצינית על סמך פעם אחת שישבתם ברכב או על סמך דעה קודמת שיש לכם או על פי משהו שמישהו אמר לכם פעם.

 

אני דיברתי על הC5 וה508, עברתי בסוכנות וישבתי בהם גם, הם גם נמוכות מאוד וצפופות בנהג כמו הMG550 אבל אין קשר ישיר ביניהם.

 

אני 1.93 מטר, וממש היה צפוף ברכב הזה, בגלל זה אני טוען שהוא לא מרווח מספיק.

פורסם

מעולם לא ישבתי בMG הזו, בC4 כן.

 

אמרתי רק את דעתי וציינתי שגם אם נותנים מחיר טוב אז זה שווה לעסק אבל מי שלוקח את הרכב יצטרך לשלם שווי שימוש למדינה על פי המחירון המלא כך שההנחה מבחינתו מתבטלת. הסיבה היחידה שהעלתי להעדפה היא כלכלית.

 

בנוסף נתתי לשואל מספר טיפים על פריים ליס כמי שהיה איתם ב-4 שנים האחרונות.

:king:

פורסם

 

אמרתי רק את דעתי וציינתי שגם אם נותנים מחיר טוב אז זה שווה לעסק אבל מי שלוקח את הרכב יצטרך לשלם שווי שימוש למדינה על פי המחירון המלא כך שההנחה מבחינתו מתבטלת. הסיבה היחידה שהעלתי להעדפה היא כלכלית.

 

בנוסף נתתי לשואל מספר טיפים על פריים ליס כמי שהיה איתם ב-4 שנים האחרונות.

 

אין לי שום תלונות לגבי מה שכתבת, זה אחרים פה שהעלו כל מני דעות לא מבוססות כעובדות

פורסם

לפותח הנושא, אני לא ישבתי ברכב ולא נהגתי בו, אבל הייתי מבטל את ההזמנה רק בגלל הבטיחות של הרכבים הסינים שמוטלת בספק רב.

שאר האופציות שלך הן רכבים עם 5 כוכבי בטיחות, הMG הזאת לא עברה מבחני ריסוק אבל הרכבים הסינים שכן עברו מבחני ריסוק קיבלו 2 כוכבים.

ואני לא נכנס לקטע של "רכב סיני מתפרק", "זבל סיני" וכו' וכו', אני מתייחס רק לבטיחות שהיא לדעתי מרכיב מאוד מרכזי בבחירת רכב(מילא ההתלבטות הייתה בין 5 כוכבים ל4 כוכבים, אבל בין 5 כוכבים ל2 כוכבים? נראה לי שלא אמורה ליהיות התלבטות)

פורסם
לגבי אמינות אף אחד מהכותבים המבינים פה למעלה לא יודע להגיד לך כי הרכב הזה לא קיים מספיק זמן.

לגבי בטיחות הרכב לא נבחן אז תשאירו את הניחושים שלכם ללוטו.

 

 

פה בדיוק הנקודה. כשמשהו בא עם היסטוריה מפוקפקת הוא קודם צריך להוכיח את עצמו ורק אח"כ אפשר לשקול אותו.

 

פעם אחת עשיתי את הטעות הזו עם קאיה בשנת 94 (טנדר דיזל במחיר טוב וכושר העמסה גבוה) וזה הספיק לי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...