Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

להלן מדריך החלפת נורות התאורה האחורית לשעון הרכב , שנמצא בדרך כלל מתחת לרדיו ברכבי פיג'ו.

 

מצרכים :

1-מברג שטוח דק

1-מברג פיליפס

2-נורות T8 (אפשר גם לדים*)

הרבה סבלנות , מומלץ לבצע באור יום!

*בקשר ללדים , לד הוא בעצם דיודה , היא מעבירה זרם רק בכיוון אחד , לכן תצטרכו לברר היכן ה +(פלוס) וה -(מינוס) של הלד כדי שהוא יעבוד , כלומר אם חיברתם את הלד בכיוון אחד והנורה לא דלקה לאחר סיבוב המפתח , נסו לסובב את הדקי הנורה, ולחבר בהתאם בתושבת של הנורה).

 

חשוב! בשביל הפרוטוקול כל מי שמצבע את המדריך או חלק ממנו האחריות חלה עליו , אני או הפורום אינם אחראים על כל נזק שייגרם!

 

מצב ראשוני - השעון עובד אך לא רואים מה רשום בו בבירור , כנראה תאורת הנורות האחוריות של השעון נשרפה!

חשוב! הנורות יידלקו רק כאשר תסובבו את המפתח! ללא קשר לתאורת הדרך\חנייה !!!

IMG_2515.jpg

 

שלב א' - הסרת הפלסטיקה , בעזרת מברג שטוח דק , יש להיזהר מאוד , הפלסטיק מאוד עדין ונשבר מהר!

IMG_2516.jpg

IMG_2517.jpg

 

שלב ב' - ניתוק כל גוף השעון מהלוח ע"י מברג פיליפס!

IMG_2518.jpg

IMG_2524.jpg

 

שלב ג' - הוצאה זהירה של גוף השעון מן הלוח! (להיזהר לא לתלוש\לנתק את חוט ההזנה!)

IMG_2525.jpg

 

שלב ד' - החלפת הנורות האחוריות ע"י הוצאת תושבת הנורות מגב גוף השעון , בתנועה סיבובית!

IMG_2526.jpg

 

שלב ה' - החזרת התושבות של הנורות לגב השעון , ובדיקת תקינותם של הנורות אחרי סיבוב המפתח !

IMG_2527.jpg

IMG_2528.jpg

שלב ו' - החזרת גוף השעון עם ברגי הפליפס , וחיבור מחדש של חלק הפלסטיק שהסרנו בתחילת המדריך, בעדינות מירבית , כדי לא לגרום שום נזק , מדובר בחלק שמתחבר עם קליפסים ממש עדינים!!!

IMG_2531.jpg

 

סיימנו!

 

בהצלחה ,

יוסי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...