Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי היום הזמנה למיונים של חיל החימוש, בקיצור מציעים לי להיות מוסכניק (מרכבות, האמרים)

מה שהעלה תהייה בליבי. האם אני יכול לשלב את הצבא עם האהבה שלי: רכב.

לתקן רכבים זה לא בראש שלי. לא אוהב את זה, ולא מתעניין בזה.

האם קיים כזה תפקיד של מדריך נהיגת שטח?

הרי החיילים הקרביים שמקבלים לידיהם את ההאמרים האלה, צריכים ללמוד איפשהו איך להשתלט על החיה הזו, לא? 8)

בכל אופן, אם למישהו יש מידע בעיניין, אשמח לשמוע. :D

 

יש כזה דבר קורס מפעילות האמרים... כאילו, כל החיילים האלה עוברים הדרכה בנהיגת שטח אצל בנות ? :shock:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

ככל הידוע לי (וידוע לי) מקוצע הדרכת נהיגת השטח בצה"ל הוא מקצוע נשים בלבד.

 

כן, אתה חי בשנות האלפיים, צא מהשוביניזם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אכן,ישנו קורס מפעילי האמרים (מתבצע בביסל"ח),והמדריכות שם הן.......בנות (כמו ברוב הקורסים הקרביים,מפעילי מרגמות,מק"כ,מקל"ר ,יאגי ושאר ירקות).

 

 

הקורס לא מיועד רק ללימוד נהיגת שטח,אלא גם (בעיקר) נהיגה מבצעית (נהיגה בלילה ללא אורות בשימוש אמר"לים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אכן,ישנו קורס מפעילי האמרים (מתבצע בביסל"ח),והמדריכות שם הן.......בנות (כמו ברוב הקורסים הקרביים,מפעילי מרגמות,מק"כ,מקל"ר ,יאגי ושאר ירקות).

הקורס לא מיועד רק ללימוד נהיגת שטח,אלא גם (בעיקר) נהיגה מבצעית (נהיגה בלילה ללא אורות בשימוש אמר"לים).

בזמני, בקורס מו"ס המדריכים היו גברים, אבל אם אני זוכר נכון זה היה מילואימניקים.

ואת האמת, אני לא בטוח שהקורס הזה קיים היום.

 

כל השאר - בנות. אבל כל אחת גבר גבר!

פורסם

כשאני עשיתי את הקורס נהיגה במצעית (מיועד ללומים בעלי רישיון האמר) הדבר נעשה ע"י מדריכים שחוץ מהעובדה שהם היו בסדיר, הם גם היו צריכים לחתום קבע. אבל היו שם גם מדריכות האמרים, אבל הם היו בשביל רישיון האמרים רגיל (לא קרבי - מנהלי).

לפי ידיעתי, עד עכשיו המדריכים של נהגי האמר קרביים הם עדיין מהמין החזק (פיזית).

אבל להתקבל לשם יש צורך בחתיכת קומבינה.... קשה קשה.... אבל לדעתי הכי שווה!

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
רישיון להאמר = רישיון מסוג ג' (רישיון משאית)- מי כמוני יודע חחחחחח

 

שגם כן נעשה דרך הצבא... שטויות...

 

ולגבי זה ששאל איך נהיים לוחמים...

:) ממש לא בעיה...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

קורסים שמיועדים להאמרים אכן מעבירים בנות.

למרות זאת ( לא יודע אם זה המקרה המדובר) קורסים לנהיגת שטח ביחידות רציניות מעבירים אנשים מקצועים , מחוץ לצבא , שזה מקתועם ושזה השירות מילואים שלהם.

הם פשוט באים ומעבירים אותך קורס נהיגה מתקדמת.

מנסיוני מדובר בקורסים ברמה הגבוה ביותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

טוב, יש לי 72, וכנראה מתגייס לשריון.

תנו לי לשאול בת'כלס: איך אני יכול להגיע למצב שבו יש בידיי האמר? :D

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
קורסים שמיועדים להאמרים אכן מעבירים בנות.

למרות זאת ( לא יודע אם זה המקרה המדובר) קורסים לנהיגת שטח ביחידות רציניות מעבירים אנשים מקצועים , מחוץ לצבא , שזה מקתועם ושזה השירות מילואים שלהם.

הם פשוט באים ומעבירים אותך קורס נהיגה מתקדמת.

מנסיוני מדובר בקורסים ברמה הגבוה ביותר.

 

 

את הקורסים המתקדמים של נהיגה מבצעית (לאו דווקא ביחידות מיוחדות אלא בכלל) מעבירה חברה אזרחית בשם "טנדו טכנולוגיות" שזכתה במכרז מטעם משרד הביטחון.

החברה הזאת אכן מעבירה קורסים ברמה הגבוהה ביותר (נהיגת לילה ע"י אור ירח בלבד, בשימוש אמר"לים,פריקה מהירה מרכב,ירי מתוך רכב נוסע,התחמקות,מרדף וכו').

החברה הזאת פועלת גם בחו"ל ונחשבת למובילה בתחומה.

 

אני אישית עבדתי איתם במסגרת הצבא במשך תקופה ארוכה,החברה שם מאוד מקצועיים, ומאוד נהנתי בקורס שלהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

פורסם
כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

 

נתי

אצלך עשיתי את הקורס שלי!

עכשיו אני נזכר.

זה אתה עם הלאנצ'יה, לא?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...