Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

 

קורס נהגי האמרים-מתבצע בביסל"ח,לרוב ע"י מדריכות האמרים.

קורס נהיגה מבצעית מבוצע ע"י חברה אזרחית שציינתי כבר את שמה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
טוב, יש לי 72, וכנראה מתגייס לשריון.

תנו לי לשאול בת'כלס: איך אני יכול להגיע למצב שבו יש בידיי האמר? :D

 

תנסה להגיע לנ"מ סטינגר, אם האמר זה מה שעושה לך את זה.

 

תאמין לי שלא זה מה שישנה לך בצבא.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

 

קורס נהגי האמרים-מתבצע בביסל"ח,לרוב ע"י מדריכות האמרים.

קורס נהיגה מבצעית מבוצע ע"י חברה אזרחית שציינתי כבר את שמה.

 

בוא תנסה ללמד אותי מה עשיתי בשירות שלי(ובמיל')?????

אל תכתוב דברים שאתה לא יודע עליהם כלום.

עדיף לשתוק ושאנשים יחשבו שאתה טיפש מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה. :mad:

פורסם
כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

 

נתי

אצלך עשיתי את הקורס שלי!

עכשיו אני נזכר.

זה אתה עם הלאנצ'יה, לא?

לא לאנציה אלא אלפא (ז"ל).

כן,זה אני.

פורסם
כמה קשקושים אפשר לכתוב?

תפסיקו להיות ישראלים טיפוסיים שיש להם לפחות 2 דעות (מנוגדות...)על כל דבר,

גם כשאין להם מושג על מה מדברים??? :mad::mad::mad:

קורס נהיגה מבצעית מתבצע רק במקום אחד וכן-זה נכון רק ע"י גברים.

לא "מדריכות בביסל"ח" ולא כל מיני הנפצות כמו שרצו בשרשור הזה.

נתי

מדריך נהיגה מבצעית.(במיל')

 

נתי

אצלך עשיתי את הקורס שלי!

עכשיו אני נזכר.

זה אתה עם הלאנצ'יה, לא?

לא לאנציה אלא אלפא (ז"ל).

כן,זה אני.

 

טוב, אני כבר לא זוכר

זה היה בערך בתקופה שהיה את שני ה"מדריכים" הראשיים... אחד עם משקפיים, והיה לו שם מוזר, ואחד היה ממוצא רוסי שבדיוק עמד להשתחרר.... אני זוכר אפילו שבאחד הימים האחרונים של הקורס (כשהוא עוד היה שבועיים ולא כמו עכשיו שלושה (אולי כבר האריכו אותו עוד)) המדריך הזה (נקרא לא איגור, כי שכחתי גם את שמו) ישב בהאמר שלנו, עם חולצה צבאית ללא שרוולים, נסענו באמצע שום מקום (איפהשהוא בדרום) וואז בדיוק הגיע הקצין שלכם עם איזה סא"ל וקרא ל"איגור" לשיחה דחופה.

זה היה גם בתקופה של הפיגוע הכפול במגדל התאומים בארה"ב... בדיוק החננו את ההאמרים בתחנת דלק בערד זה היה נראה לי.... ואז כזללנו לנו המבורגרים זה הופיע בטלוויזיה, זה בדיוק אחרי שה"איגור" הזה צחק על זה ברדיו (כך לפחות חשבנו, שגם זה היה אחת מהבדיחות שלו בקשר) לא הבנו אם זה קרה באמת או שסתם מריצים בטלוויזיה איזה סרט... :) איזה תקופה...

אז מה, אתה עושה שם גם מילואים?

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...