Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפו 1.8 VS אונו טורבו VS אלפא 33 1.7 VS פ'גו 205 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחן סרוק מאוטו לבקשת הקהל

 

2948139.jpg

 

2948144.jpg

 

2948156.jpg

 

2948161.jpg

 

ומגיליון משנת 93, פרסומת ZX, התמונה היא של וולקן אדומה (הסריקה שחור - לבן)

ולא רואים את הפסים האדומים...

 

2948131.jpg

פורסם

*תודה רבה על הכתבות הישנות! ממש נחמד לקרוא.

*יש לך אולי פירסומת לפורד אסקורט משנת 96 (רצוי סדן-1.6)?

 

 

 

 

*ד"א, יש לי את הגיליונות של "הגה"ו"הגה בשטח" מגיליון מ"ס 15

ואין לי בעיה לסרוק. :wink:

יובל

פורסם

יש לי כתבה (הגיליון לידי) על הדור הראשון.

 

אבל היא סרוקה גם באתר של הראלי שגל העלה בזמנו.

 

אולי מישהו אחר פה זוכר את הכתובת.

 

אם לא אז אני יסרוק אותה בהזדמנות.

 

גיא

פורסם
יש לי כתבה (הגיליון לידי) על הדור הראשון.

 

אבל היא סרוקה גם באתר של הראלי שגל העלה בזמנו.

 

אולי מישהו אחר פה זוכר את הכתובת.

 

אם לא אז אני יסרוק אותה בהזדמנות.

 

גיא

 

גיא, תזהר שאני לא יסרוק לך את הצורה... :p

 

בכל מקרה - תודה על הכתבה, היא נחמדה ביותר.

 

 

וגם - אחחח, פעם לובינסקי ידעו איך לפרסם את המכוניות שהם מוכרים... לא יאומן כמה שזה נכון "את ההבדל תרגיש בסיבוב"...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

WOW גיא :mm_yeah: אהבתי ותודה על הסריקה..רק חבל שבשחור לבן אבל נסבל והיה כיף לקרוא .

יש לך אולי מבחן של אלפא 75? לא מול הבימר..

 

אלון שתמיד ידע שהאלפא 33 זה בושה לשם של אלפא :) .

פורסם

אחלה כתבה! תודה רבה גיא! ערב טוב! (הא,זה לא הגיא הזה :lol: ).

 

היה נחמד לקרוא ועוד יותר נחמד לגלות שחוץ מפיאט קופה היה להם עוד דגם מצליח.

 

:mm_yeah:

 

 

יש כתבה על סקסו? יכול להיות מעניין.......... :roll:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

×
×
  • תוכן חדש...