Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תתנצל. יפה לו אדום.

לא חייב מדבקות.

אגב, איזה מדבקות החבר שלך עושה?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בגלל שהשיפוץ מתקדם בזמן שיש מזומנים פנויים או חלפים זמינים.

עכשיו הגענו לשלב החלקים שהוזמנו.

 

בראשית דברי רוצה אני לומר תודה לדואר ישראל על ההבנה ואי יצירת בעיות בעת בדיקת החלקים.

ואחרי שהסתיים הקטע ההיתולי נעבור לתמונות שאפשר לומר שחיכיתי להם הרבה זמן.

IMG_1673.jpg

IMG_1674.jpg

IMG_1676.jpg

IMG_1679.jpg

IMG_1681.jpg

IMG_1682.jpg

IMG_1683.jpg

IMG_1680.jpg

פורסם

 

בראשית דברי רוצה אני לומר תודה לדואר ישראל על ההבנה ואי יצירת בעיות בעת בדיקת החלקים.

ואחרי שהסתיים הקטע ההיתולי נעבור לתמונות שאפשר לומר שחיכיתי להם הרבה זמן.

 

גדול :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

עכשיו אני צריך עזרה במציאת גיר.

 

הגיר הוא 4L65 יושב בדרך כלל בבלייזרים החדשים וסוואנות חדשות מעל מודל 2005.

 

(קובי אתה זוכר שאני בונה עליך בעזרה למחשב לגיר).

פורסם
בגלל שהשיפוץ מתקדם בזמן שיש מזומנים פנויים או חלפים זמינים.

עכשיו הגענו לשלב החלקים שהוזמנו.

 

בראשית דברי רוצה אני לומר תודה לדואר ישראל על ההבנה ואי יצירת בעיות בעת בדיקת החלקים.

ואחרי שהסתיים הקטע ההיתולי נעבור לתמונות שאפשר לומר שחיכיתי להם הרבה זמן.

אין כמו דואר ישראל :lol::lol::lol:

פורסם
ואני חושב שאתה צריך להוסיף 15 לגיר

 

 

לאחר דיונים ובירורים הוסכם ע"י יודעי דבר ש 4L65 לוקח את 4L80 הבעיה שהוא יותר קשה להשגה.

 

האמת שאני כבר חצי מטומטם מהסלט הזה.

 

הבעיה העיקרית היא שהייתי חצי מטומטם כבר קודם.

 

ובחישוב פשוט אני בבעיה רצינית.:lol:

 

נ.ב

 

הפלייוויל שהבאתי הוא ל 4L65 יש מצב שהוא לא יתאים ל 4L80 אם זה יהיה הגיר שארכיב?.

פורסם
ואתה לא חצי....

אתה מטומטם שלם

 

לצערי

כתבתי את זה גם בהודעה שלי:-(.

 

השאלה אם הפלייוויל יתאים אם אני ארכיב בסוף 4L80.

 

אני אתקשר לסאמיט ואשאל מזמן לא דיברו איתי בנימוס ואמרו לי כל הזמן "טאנק יו סייר".


×
×
  • תוכן חדש...