Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אולי מישהו פה יכול לתת לי תשובה.

באתר משרד התחבורה כתוב שהמהירות בנתיבי איילון הועלתה ל100:

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1593%3A2011-02-22-13-58-57&catid=108%3Apub-memshal-c&Itemid=153

באתר של נתיבי איילון כתוב שהמהירות היא 90 והתקשרתי אליהם ואמרו לי שהמהירות היא 90 והם לא חושבים שהיא תעלה.

אז מי צודק? מה באמת המהירות המותרת?

 

אריאל

פורסם

מה שקובע הוא אך ורק התמרורים המוצבים בשטח.

 

כל הבבל"ת שכתוב באתר משרד התחבורה לא מעניין בכלל.

 

תחשוב שהיה כתוב באתר משרד התחבורה שבכבישים עם מספרים שמתחלקים ב7 עם שארית 6, יש לנהוג באורות דלוקים כל השנה, או שאסורה הכניסה לאופנועים, או שיש מגבלה של נוסע אחד בכל רכב או כל דבר אחר.

 

היית מקבל בהבנה דו"ח על דבר כזה אם זה לא מופיע בשום חקיקה ואין שום תמרור בכביש עצמו?

נכון שלא?

 

 

בנתיבי איילון התמרורים הם בעיקר של 70 ו-90, תלוי באיזה קטע.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הבנתי תודה רבה לשניכם.

wil

תראה, אם אני אקשיב למשרד התבורה בנושאים האלה למי אני אקשיב?

הוא היחיד שקובע את המהירות המותרת בכבישים, ואם הוא אומר X אז כנראה שזה נכון.

אבל עכשיו הבנתי שלא להקשיב לו אלא להקשיב לתמרורים בשטח. :-)

פורסם
בכל מחלף יש שילוט אלקטרוני על מהירות מותרת והוא היחידי שצודק.

אם אתה מתכוון לשלטים המוארים שנמצאים מעל הנתיבים, אזי זאת לא מהירות מותרת אלה מהירות מומלצת/מתנהלת בהתאם לתנאי הדרך.

פורסם
בכל מחלף יש שילוט אלקטרוני על מהירות מותרת והוא היחידי שצודק.

התמרורים האלקטרונים מציינים את המהירות הנסיעה בכביש בהאתם לתנאים בזמן אמת.

פורסם

אתה טועה. מדובר בתמרור הגבלה לכל דבר ועניין, ועל הנהג מוטלת החובה לציית לכתוב בו. בדוק מהי הוראתו של תמרור 426פ.

זה יכול לעזור לך: http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PLANNING/tamrurim2010.pdf

 

הערה: התגובה היא לטרונכו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הצגים האלקטרוניים מעל הנתיבים באיילון (וגם בכביש 6 וגם ב431) הם תמרור לכל דבר, ראו לוח התמרורים.

 

אם כי אין אכיפת מהירות לפי תמרורים אלו. (כלומר אם כתוב בהם 50 ותסעו 90, כשבתמרור מברזל כתוב 90, אין דו"ח).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
טרונכו.

אלעד- אתה שולט בעברית רהוטה ונכונה, וגם בערבית ברמה גבוהה. זה הזמן לפזול לעבר הלדינו

טְרוֹנְצ'ֹוֹ: פירוש מילולי- קלח הכרוב. פירוש מעשי בקרב דוברי השפה- טיפש

 

:-)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...